• Hey guys,
    Ik heb sinds een paar dagen iedere keer als ik op een story of hoofdstuk wil reageren dat het niet lukt. Ik word dan doorgestuurd naar de inlogpagina en krijg deze melding:

    Melding: Voor deze functie moet je ingelogd zijn!


    Dat is raar want ik ben natuurlijk gewoon ingelogd en kan ook alle andere dingen doen. Ik heb al een keer geprobeerd in en uit te loggen maar het probleem is er nog steeds.
    Iemand die mij kan helpen?


    The truth is out there.

    hmm, probeer cookies en geschiedenis te verwijderen? Misschien helpt dat?

    DualShock schreef:
    hmm, probeer cookies en geschiedenis te verwijderen? Misschien helpt dat?


    Heb ik net eergisteren ook gedaan maar ik ga het nog wel een keertje proberen. Ik heb het ook al twee dagen nu. (no_chears)


    The truth is out there.

    DualShock schreef:
    hmm, probeer cookies en geschiedenis te verwijderen? Misschien helpt dat?


    Net gedaan, het probleem is er nog steeds. D:


    The truth is out there.

    DualShock schreef:
    Hmm, probeer cookies en geschiedenis te verwijderen? Misschien helpt dat?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)


    Zoals ik al zei, werkt helaas niet. D:


    The truth is out there.

    ^ Ja, ik had je reactie nog niet gelezen.

    Epiphanies schreef:
    (...)

    Net gedaan, het probleem is er nog steeds. D:

    Probeer je anders eens uit te loggen en dan weer in? Of staat er iets bij de instellingen ofzo?

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 13:10 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Probeer je anders eens uit te loggen en dan weer in? Of staat er iets bij de instellingen ofzo?


    Ik heb ook al meerdere keren in en uitgelogd. Werkt helaas niet. Ik ga nog wel eventjes rondspeuren bij instellingen. Thanks. (:


    The truth is out there.

    Lolicia schreef:
    ^ Ja, ik had je reactie nog niet gelezen.
    (...)
    Probeer je anders eens uit te loggen en dan weer in? Of staat er iets bij de instellingen ofzo?


    Helaas ook niks gevonden bij instellingen.


    The truth is out there.

    Epiphanies schreef:
    (...)

    Ik heb ook al meerdere keren in en uitgelogd. Werkt helaas niet. Ik ga nog wel eventjes rondspeuren bij instellingen. Thanks. (:


    verander je wachtwoord misschien ?

    DualShock schreef:
    (...)

    verander je wachtwoord misschien ?


    Net gedaan. Het is er nog steeds. (no_chears)


    The truth is out there.

    Raar dat er nog geen mod heeft gereageerd... Stuur even een berichtje naar een mod of krull


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    Raar dat er nog geen mod heeft gereageerd... Stuur even een berichtje naar een mod of krull


    Ik heb dus gisteren al een berichtje naar een mod gestuurd. Maar daar is nog niks van terecht. Dus ik dacht ook maar even een topic aanmaken.


    The truth is out there.

    Epiphanies schreef:
    (...)

    Ik heb dus gisteren al een berichtje naar een mod gestuurd. Maar daar is nog niks van terecht. Dus ik dacht ook maar even een topic aanmaken.


    heb je het naar een mod gestuurd die op dat moment online was?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    heb je het naar een mod gestuurd die op dat moment online was?


    Die echt drie minuten daarvoor online was ja en sinsdien weer online is, maar ik ga Krull anders wel even stalken.


    The truth is out there.

    Misschien staat er iets in je instellingen verkeerd? Ik weet hier ook niet echt iets over, maar het lijkt me ongelooflijk vervelend.


    Quiet the mind, and the soul will speak.