• Hey guys,
    Ik heb sinds een paar dagen iedere keer als ik op een story of hoofdstuk wil reageren dat het niet lukt. Ik word dan doorgestuurd naar de inlogpagina en krijg deze melding:

    Melding: Voor deze functie moet je ingelogd zijn!


    Dat is raar want ik ben natuurlijk gewoon ingelogd en kan ook alle andere dingen doen. Ik heb al een keer geprobeerd in en uit te loggen maar het probleem is er nog steeds.
    Iemand die mij kan helpen?


    The truth is out there.

    Ik heb nu gevonden dat sommige sites waar dit probleem ook was, waar op een bepaald gedeelte dus niet gereageerd kon worden, de website zelf een bug had. Daar hielp het bij sommige mensen wel om de cookies en geschiedenis te wissen en opnieuw in te loggen, maar bij anderen ook niet. Uiteindelijk hadden de beheerders de bug gevonden en toen was het probleem dus voor iedereen opgelost. Is dit probleem al bekend bij Rutger?


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Ik heb nu gevonden dat sommige sites waar dit probleem ook was, waar op een bepaald gedeelte dus niet gereageerd kon worden, de website zelf een bug had. Daar hielp het bij sommige mensen wel om de cookies en geschiedenis te wissen en opnieuw in te loggen, maar bij anderen ook niet. Uiteindelijk hadden de beheerders de bug gevonden en toen was het probleem dus voor iedereen opgelost. Is dit probleem al bekend bij Rutger?


    Ik heb geen idee. Ik heb het aangekaart bij de mods maar de meesten zeiden dat het bij bijna alle users met hetzelfde probleem na een tijdje weer weg ging. Ik heb net andere creaties ook geprobeert. Daar lukt het dus ook niet.


    The truth is out there.

    - Verwijder alles (niet alleen cookies, maar ook alle inloggegevens, automatisch opgeslagen wachtwoorden, internetgeschiedenis, buffegegevens, gewoon echt alles) en log opnieuw in
    - Probeer via IE/Safari in te loggen
    - Inactiveer je account, log uit, log opnieuw in en probeer dan opnieuw
    - Als het echt zo blijft, stel dan gewoon Firefox helemaal opnieuw in (wat ik niet aanraad, want dat kan best een tijdje duren)
    - Gebruik een ander account (alternatief of oud account van je, gedeeld account, eentje van iemand die zo lief is om je even te laten inbreken op zijn/haar account) en kijk of dat ook raar doet in je browser

    Als echt niks werkt, goh, dan zit je serieus in de shit, vrees ik. Succes ermee!

    [ bericht aangepast op 5 sep 2015 - 11:24 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Giraffe schreef:
    - Verwijder alles (niet alleen cookies, maar ook alle inloggegevens, automatisch opgeslagen wachtwoorden, internetgeschiedenis, buffegegevens, gewoon echt alles) en log opnieuw in
    - Probeer via IE/Safari in te loggen
    - Inactiveer je account, log uit, log opnieuw in en probeer dan opnieuw
    - Als het echt zo blijft, stel dan gewoon Firefox helemaal opnieuw in (wat ik niet aanraad, want dat kan best een tijdje duren)
    - Gebruik een ander account (alternatief of oud account van je, gedeeld account, eentje van iemand die zo lief is om je even te laten inbreken op zijn/haar account) en kijk of dat ook raar doet in je browser

    Als echt niks werkt, goh, dan zit je serieus in de shit, vrees ik. Succes ermee!


    Dat eerste heb ik al gedaan. Ik kan proberen bij een andere browser in te loggen, maar dat zou counterproductief zijn omdat ik juist deze browser heb omdat dit de enige is die een beetje soepel werkt op mijn computer. Maar ik ga het proberen. Ik heb al allerlei instellingen in Firefox aangepast nu, maar het vervelende is hij is helemaal gepersonaliseerd naar mijn voorkeuren, kost tijden om dat weer zo te krijgen. Ik heb geen oud account, dan zou ik speciaal een nieuwe moeten aanmaken. Ik ga nog wel proberen of het op mijn andere elektronica wel lukt. Dat ga ik nu eventjes doen. Dankjewel. (:


    The truth is out there.

    Apart. Op mijn telefoon kan ik wel gewoon reageren. Hm dan moet dat mijn back-up maar worden.
    Edit: Op IE werkt het wel gewoon. Het is dus kennelijk related aan Firefox. Een beetje sneu want ik ga hiervoor niet van browser wisselen. Nu weet ik gelukkig wel waar ik naar het probleem moet zoeken en de oplossing natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2015 - 11:31 ]


    The truth is out there.

    Wat rot dat het een probleem van Firefox is. Misschien kan je voor de zekerheid toch nog enkele dagen wachten? Of het antwoord van Yoda afwachten?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Wat rot dat het een probleem van Firefox is. Misschien kan je voor de zekerheid toch nog enkele dagen wachten? Of het antwoord van Yoda afwachten?


    Heb ik net gekregen, ik ga haar tips ook even proberen. (:
    Maar bedankt voor alle hulp. In geval van nood kan ik dus even een uitstapje maken naar een andere browser om te reageren.


    The truth is out there.

    Ziet het er ondertussen zo uit bij je instellingen?

    https://support.mozilla.org/nl/kb/cookies-in-en-uitschakelen-websites-voorkeuren#w_hoe-wijzig-ik-cookie-instellingen


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Ziet het er ondertussen zo uit bij je instellingen?

    https://support.mozilla.org/nl/kb/cookies-in-en-uitschakelen-websites-voorkeuren#w_hoe-wijzig-ik-cookie-instellingen


    Ja. Zo stond het al. (A)


    The truth is out there.

    Epiphanies schreef:
    (...)

    Ja. Zo stond het al. (A)


    Oh oké, omdat je net zei dat je de optie voor cookies er niet bij stond, maar dit is hem dus en hij staat dus al op het accepteren ven cookies van derden... hmmm weird.


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    (...)

    Oh oké, omdat je net zei dat je de optie voor cookies er niet bij stond, maar dit is hem dus en hij staat dus al op het accepteren ven cookies van derden... hmmm weird.


    Ja ik had hem dus gevonden. Ik had zelf de instellingen voor dingen veranderen aangepast dus ik moet even zoeken. Ik had hem echt net gecheckt voordat jij de link gaf. Ik heb het ook al eventjes aan en uit gezet.


    The truth is out there.

    Is bij je extensies Effective Measure Community Plugin 3.1.0 (by Effective Measure Pty Ltd) enabled? Dat zorgde bij sommige mensen ook voor problemen.


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Is bij je extensies Effective Measure Community Plugin 3.1.0 (by Effective Measure Pty Ltd) enabled? Dat zorgde bij sommige mensen ook voor problemen.


    Ook niet. Yoda's tips hebben helaas ook niet geholpen. Toch maar hopen dat het vanzelf weer verdwijnt? D:


    The truth is out there.

    Epiphanies schreef:
    (...)

    Ook niet. Yoda's tips hebben helaas ook niet geholpen. Toch maar hopen dat het vanzelf weer verdwijnt? D:


    Ja ik vrees er wel voor en ik denk dat het dan ook wel belangrijk is dat Rutger er eens naar kijkt in de komende periode of er toch geen bug in de site zit die dit veroorzaakt.


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    (...)

    Ja ik vrees er wel voor en ik denk dat het dan ook wel belangrijk is dat Rutger er eens naar kijkt in de komende periode of er toch geen bug in de site zit die dit veroorzaakt.

    Maar de laatste keer dat iemand zoiets gemeld heeft, is volgens mij zeker 2 jaar geleden. Of toch een hele tijd.
    Ook lijkt het alsof 1 iemand het probleem maar heeft. Dat wijst naar mijn mening meer op een persoonlijke bug dan een bug op Q. =S


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury