• Hey guys,
    Ik heb sinds een paar dagen iedere keer als ik op een story of hoofdstuk wil reageren dat het niet lukt. Ik word dan doorgestuurd naar de inlogpagina en krijg deze melding:

    Melding: Voor deze functie moet je ingelogd zijn!


    Dat is raar want ik ben natuurlijk gewoon ingelogd en kan ook alle andere dingen doen. Ik heb al een keer geprobeerd in en uit te loggen maar het probleem is er nog steeds.
    Iemand die mij kan helpen?


    The truth is out there.

    Misschien een gekke vraag: heb je deze week jouw profiel aangepast?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Misschien een gekke vraag: heb je deze week jouw profiel aangepast?


    Ja. Of het met het probleem te maken heeft, i doubt it. Had het daarvoor ook al (:


    The truth is out there.

    Scandal schreef:
    (...)
    Maar de laatste keer dat iemand zoiets gemeld heeft, is volgens mij zeker 2 jaar geleden. Of toch een hele tijd.
    Ook lijkt het alsof 1 iemand het probleem maar heeft. Dat wijst naar mijn mening meer op een persoonlijke bug dan een bug op Q. =S


    True that... maar wel apart dat het probleem blijft terugkeren en het dan maar "vanzelf" over moet gaan als het niet aan de cookies instellingen etc. ligt.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zag dat je voor je profiel een eigen gekozen font gebruikt. Je gebruikt het zelfs een stuk of 4x. Maar je sluit het nergens af met de /font code. Misschien ligt het daar aan?
    Want ik weet wel dat bij fout code-gebruik Q begint te flippen. Kijk maar naar topics die je dan opeens niet meer kan aanklikken enzo.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mag ik misschien eens jouw profiel modereren? Ik zal dan voor de zekerheid het profiel dat je nu hebt in pb naar je toe sturen zodat het niet verloren gaat.

    Het is maar het proberen waard. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het is misschien een hele stomme vraag, maar heb je al eens op f5 gedrukt als je dit voorval had? Ik heb dat namelijk ook eens één keer gehad dat ik zogenaamd niet kon reageren; ik had gerefreshed en toen kon het opeens wel (: -en ja ik gebruik ook FireFox en ik heb mijn instellingen en alles niet opnieuw moeten instellen hiervoor. Daarna heb ik er ook geen last meer van gehad.

    Edit: ik zie net dat je in je begin post zegt dat je doorgestuurd wordt naar de home pagina van Q. Dit had ik dus niet, ik kreeg de melding gewoon bovenaan de story toen ik op reageren drukte.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2015 - 12:42 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Heb je het nog steeds?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Heb je het nog steeds?


    Mja... Het lukt dus wel op een andere browser en telefoon. Maar op firefox helaas dus nog steeds niet.


    The truth is out there.

    Wat stom. Ik ga in ieder geval bij Rutger het eens navragen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik was net iets anders aan het opzoeken en ik bedenk me nog iets dat soms voor problemen zorgt op Q: AdBlock. Maak je hier gebruik van?
    Ik weet dat AdBlock al vaker voor bepaalde problemen heeft gezorgd, voornamelijk in lay-out of uitklapmenu's die niet goed werken.

    Als je dat gebruikt, kan je het misschien eens uitschakelen enzo. (Weet niet helemaal hoe dat werkt)

    Ik heb in ieder geval Rutger verwittigd en ik hoop dat hij snel een antwoord weet.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik was net iets anders aan het opzoeken en ik bedenk me nog iets dat soms voor problemen zorgt op Q: AdBlock. Maak je hier gebruik van?
    Ik weet dat AdBlock al vaker voor bepaalde problemen heeft gezorgd, voornamelijk in lay-out of uitklapmenu's die niet goed werken.

    Als je dat gebruikt, kan je het misschien eens uitschakelen enzo. (Weet niet helemaal hoe dat werkt)

    Ik heb in ieder geval Rutger verwittigd en ik hoop dat hij snel een antwoord weet.


    Ik gebruik dat inderdaad. Maar ik had het daarvoor ook al... Ik ga wel even checken.


    The truth is out there.

    Ik heb even wat veranderd in het inlogsysteem. Als het nu nog steeds niet lukt (na uitloggen en opnieuw inloggen), stuur me dan even een PB.


    Dit is mijn signature...

    Fijn dat er naar gekeken is!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Fijn dat er naar gekeken is!


    Ja, heel fijn! Alleen ik heb Rutger toch een pb'tje moeten sturen. Het werkt helaas nog steeds niet.


    The truth is out there.

    ^Wat stom. Heb je het ook al via deze link geprobeerd: http://www.quizlet.nl/login.php?
    Hopelijk kan hij je persoonlijk dan verder helpen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury