• Hey guys,
    Ik heb sinds een paar dagen iedere keer als ik op een story of hoofdstuk wil reageren dat het niet lukt. Ik word dan doorgestuurd naar de inlogpagina en krijg deze melding:

Melding: Voor deze functie moet je ingelogd zijn!

Dat is raar want ik ben natuurlijk gewoon ingelogd en kan ook alle andere dingen doen. Ik heb al een keer geprobeerd in en uit te loggen maar het probleem is er nog steeds.
    Iemand die mij kan helpen?

The truth is out there.

Scandal schreef:
    Ik weet dat Sam/Yoda dit ooit eens gehad heeft. Ik meen me te herinneren dat het gewoon is over gegaan. Maar misschien is het interessant om aan haar te vragen of ze iets gedaan had. =)

Dankjewel! Ik kan ook altijd nog eens kijken of het op mijn tablet of mobiel wel werkt. Maar op alle pc's heb ik dit probleem dus al. Maar thanks, ik ga er even achter aan want ik vind het wel heel jammer dat het niet lukt. Ik vergeet steeds dat het niet lukt en dan schrijf ik een leuke reactie; Poef. Weg. :W

The truth is out there.

Ik kan me inbeelden dat het vervelend is.
    Ik zou er zelf wel achteraan willen gaan, maar ik vertrek straks voor een goede week op verlof en zou dus wel kunnen vragen, maar geen antwoorden doorgeven waarschijnlijk. =P

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Epiphanies schreef:
    (...)

Dankjewel! Ik kan ook altijd nog eens kijken of het op mijn tablet of mobiel wel werkt. Maar op alle pc's heb ik dit probleem dus al. Maar thanks, ik ga er even achter aan want ik vind het wel heel jammer dat het niet lukt. Ik vergeet steeds dat het niet lukt en dan schrijf ik een leuke reactie; Poef. Weg. :W

Welke internet browser gebruik je? Verschillende of constant dezelfde?

Happy Birthday my Potter!

Scandal schreef:
    Ik kan me inbeelden dat het vervelend is.
    Ik zou er zelf wel achteraan willen gaan, maar ik vertrek straks voor een goede week op verlof en zou dus wel kunnen vragen, maar geen antwoorden doorgeven waarschijnlijk. =P

Ik heb haar al een berichtje gestuurd. (: En I'll just keep calm, de meesten zeggen dat het meestal na een tijdje weer over gaat. Tot die tijd maar reacties achterlaten op mensen hun profiel ipv de story.

The truth is out there.

Starlord schreef:
    (...)

Welke internet browser gebruik je? Verschillende of constant dezelfde?

Ik gebruik Firefox.

The truth is out there.

Epiphanies schreef:
    (...)

Ik gebruik Firefox.

Oké, ik heb even gezocht en vond dat mensen met firefox wel vaker op bepaalde dingen niet kunnen reageren (ook soms niet op youtubefilmpjes). Je kan dit proberen:

"Please go to firefox setting and go to the privacy tab, then go down to "accept cookies for pages" check if you have allowed third party cookies. If you don't want to allow third party cookies for all web pages (I recommend not to allow for all) you can click on the exceptions button"

Edit: Geen idee of dat gaat werken natuurlijk, maar omdat het ook firefox gebruikers waren én ze de klacht hadden op verschillende sites op bepaalde dingen niet te kunnen reageren...

[ bericht aangepast op 5 sep 2015 - 10:57 ]

Starlord schreef:
    (...)

Oké, ik heb even gezocht en vond dat mensen met firefox wel vaker op bepaalde dingen niet kunnen reageren (ook soms niet op youtubefilmpjes). Je kan dit proberen:

"Please go to firefox setting and go to the privacy tab, then go down to "accept cookies for pages" check if you have allowed third party cookies. If you don't want to allow third party cookies for all web pages (I recommend not to allow for all) you can click on the exceptions button"

Edit: Geen idee of dat gaat werken natuurlijk, maar omdat het ook firefox gebruikers waren én ze de klacht hadden op verschillende sites op bepaalde dingen niet te kunnen reageren...

Ja het is vaag ik gebruik al jaren firefox en hiervoor mocht ik ook gewoon reageren. En op alle andere websites mag ik dat dus nog steeds wel. En ik denk dat ze het een beetje hebben aangepast, die optie voor cookies staat daar niet meer bij. Maar bedankt voor de tip, ik ga even rondspeuren in alle opties van firefox. (:

The truth is out there.

Epiphanies schreef:
    (...)

Ja het is vaag ik gebruik al jaren firefox en hiervoor mocht ik ook gewoon reageren. En op alle andere websites mag ik dat dus nog steeds wel. En ik denk dat ze het een beetje hebben aangepast, die optie voor cookies staat daar niet meer bij. Maar bedankt voor de tip, ik ga even rondspeuren in alle opties van firefox. (:

Muh, balen. Het lijkt mij echt super vervelend. Ik ga even verder speuren voor je of ik nog iets kan bedenken.

Starlord schreef:
    (...)

Muh, balen. Het lijkt mij echt super vervelend. Ik ga even verder speuren voor je of ik nog iets kan bedenken.

Dankjewel dat is echt super lief. (:
    Ik kan zelf misschien nog proberen om handmatig de Q cookies weer te verwijderen. Maar het programma die die ook voor me verwijderd hoort dat ook te doen, en toen werkte het helaas ook niet. Lastig dit.

The truth is out there.

Epiphanies schreef:
    (...)

Dankjewel dat is echt super lief. (:
    Ik kan zelf misschien nog proberen om handmatig de Q cookies weer te verwijderen. Maar het programma die die ook voor me verwijderd hoort dat ook te doen, en toen werkte het helaas ook niet. Lastig dit.

Ja, vooral omdat het een terugkerend probleem is en het nog steeds nergens echt duidelijk is wat nou het precieze probleem is en wat de altijd werkende oplossing is. Eigenlijk zou er eens goed naar gekeken moeten worden.

Starlord schreef:
    (...)

Ja, vooral omdat het een terugkerend probleem is en het nog steeds nergens echt duidelijk is wat nou het precieze probleem is en wat de altijd werkende oplossing is. Eigenlijk zou er eens goed naar gekeken moeten worden.

Ja he, kennelijk gebeurt het dus echt wel vaker. Zo zonde. Gelukkig werkt het reageren op andere delen van de site nog wel. Althans, de delen waar ik reageer. (;

The truth is out there.

Kan je eens voorbeelden geven van waar het niet lukt? =)

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Epiphanies schreef:
    (...)

Ja he, kennelijk gebeurt het dus echt wel vaker. Zo zonde. Gelukkig werkt het reageren op andere delen van de site nog wel. Althans, de delen waar ik reageer. (;

Andere creaties dus wel overigens?

Scandal schreef:
    Kan je eens voorbeelden geven van waar het niet lukt? =)

Sowieso alle stories waar ik tot nu toe op heb geprobeert te reageren. Dat zijn er een stuk of 10. Ik ga direct even proberen of het op bijvoorbeeld Quizzen nog wel werkt. Ik kan wel gewoon op profielen en het Forum reageren dus.

The truth is out there.

Update: Quizzen lukt dus kennelijk ook niet. Ik denk dat het om alle creaties gaat. Ik ga de rest nog even testen.

The truth is out there.