• Hallo Quizletters!

    Ik heb een leuke uitdaging voor jullie! Op zich kennen jullie het vast wel, voor elke letter uit het alfabet kies je een titel en schrijf je daar rondom een kort verhaal. Dat is nog redelijk simpel, maar ik wil het graag een stukje uitdagender voor jullie maken! Alle verhalen die je schrijft, moeten op één of andere manier met elkaar te maken hebben en allemaal binnen één genre vallen! De genres zet ik hieronder voor jullie.
    Wie heeft er zin in een leuke uitdaging?




    Genres:

    • Komedie
    • Horror
    • Thriller
    • Drama
    • Fanfiction
    • Fantasy
    • Actie
    • Waargebeurd
    • Romantiek
    • Misdaad
    • Detective
    • Historisch
    • Avontuur
    • Sci-fi



    Users die meedoen:
    Username:
    Mercator
    Valkyries
    Noledam
    Kilig
    Morticia
    Square
    Puellae
    Dawnguard
    Story:
    Daar gaf ik mijn liefde aan
    -
    -
    -
    -
    -
    Hoe donker de lucht is
    Het alphabet met Ewijn, Rogier en Esther
    Genre:
    Drama
    Fantasy
    Waargebeurd
    Detective
    Thriller
    Sci-fi
    Drama
    Hedendaags

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 19:05 ]


    Your make-up is terrible

    Oké! Dan krijg je het snel te horen hihi

    Ik denk dat ik mee ga doen ^^ een goede manier om mij weer aan het schrijven te krijgen en om de kleine verhaaltjes met drie van mijn personages uit te werken ^^

    Denk dat komedie er het beste bij past, omdat ik me dus lekker ga uitleven met mijn personages in allerlei situaties :'D


    Stenenlikker

    MT, just in case~


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oh, ik wil wel meedoen met een idee voor sci-fi. Dit soort dingen zijn altijd leuk en ik moet echt weer eens oefenen met wat non-fanfic. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik doe mee!

    Zelfs zonder laptop kan ik mezelf niet bedwingen haha. Old fashioned way, pen en papier, en maandag staat de story erop.

    Ik denk dat drama het beste past - beter dan romantiek.

    Ik zal dan de link nog plaatsen.

    Ik heb besloten om er wat van te maken ^^
    Ik presenteer U: Het alphabet met Ewijn, Rogier en Esther (duidelijk gebrek aan betere titel :/)

    Persoonlijk vind ik hedendaags er het best als genre bijpassen, met wat vleugjes komedie en fantasy. Sorry dat ik me niet geheel aan de opdracht houdt van het alles in één genre, maar anders kon ik mijn idee niet uitwerken :'P

    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 19:30 ]


    Stenenlikker

    Dawnguard schreef:
    Ik heb besloten om er wat van te maken ^^
    Ik presenteer U: Het alphabet met Ewijn, Rogier en Esther (duidelijk gebrek aan betere titel :/)

    Persoonlijk vind ik hedendaags er het best als genre bijpassen, met wat vleugjes komedie en fantasy. Sorry dat ik me niet geheel aan de opdracht houdt van het alles in één genre, maar anders kon ik mijn idee niet uitwerken :'P

    Je moet gewoon één hoofdgenre hebben, daarnaast mogen er best andere dingen in voorkomen. 8D En de link klopt niet.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2015 - 19:26 ]


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)
    Je moet gewoon één hoofdgenre hebben, daarnaast mogen er best andere dingen in voorkomen. 8D En de link klopt niet.


    Ooooh, pfieuw, haha ^^ En ik was zo kneuzig om de link van de bewerk pagina te pakken x'D


    Stenenlikker

    Het is officieel (;

    Hoe donker de lucht is

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 19:05 ]

    Woohoo, een eerste hoofdstuk ^^


    Stenenlikker

    Zijn er nog mensen hier nog aan werken? Vond het een erg leuk idee en denk dat ik misschien ook wel mee wil doen, gezien stand alones schrijven wel een van mijn zwakke punten is. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil deze eigenlijk nog steeds doen, maar ik heb zelfs geen tijd om maar inspiratie te krijgen ;-;


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik had m helemaal klaar staan, alleen het komt er niet uit :/ moet even kijken of ik het iets anders kan maken (:

    Kan ik meedoen met fantasy?


    You are my piece of paradise.

    Wauw, dit is echt heel erg leuk!
    Even een MT!
    Tot wanneer kan je je inschrijven? Ik heb het nu heel erg druk, maar ik wil wel graag meedoen.
    Ik doen graag mee in het genre Fantasy, maar moet nog even iets bedenken :')


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.