• Hallo Quizletters!

    Ik heb een leuke uitdaging voor jullie! Op zich kennen jullie het vast wel, voor elke letter uit het alfabet kies je een titel en schrijf je daar rondom een kort verhaal. Dat is nog redelijk simpel, maar ik wil het graag een stukje uitdagender voor jullie maken! Alle verhalen die je schrijft, moeten op één of andere manier met elkaar te maken hebben en allemaal binnen één genre vallen! De genres zet ik hieronder voor jullie.
    Wie heeft er zin in een leuke uitdaging?




    Genres:

    • Komedie
    • Horror
    • Thriller
    • Drama
    • Fanfiction
    • Fantasy
    • Actie
    • Waargebeurd
    • Romantiek
    • Misdaad
    • Detective
    • Historisch
    • Avontuur
    • Sci-fi



    Users die meedoen:
    Username:
    Mercator
    Valkyries
    Noledam
    Kilig
    Morticia
    Square
    Puellae
    Dawnguard
    Story:
    Daar gaf ik mijn liefde aan
    -
    -
    -
    -
    -
    Hoe donker de lucht is
    Het alphabet met Ewijn, Rogier en Esther
    Genre:
    Drama
    Fantasy
    Waargebeurd
    Detective
    Thriller
    Sci-fi
    Drama
    Hedendaags

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 19:05 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heb een geweldig idee! Ik denk dat ik het nu 100% zeker weet. Zet mij maar bij 'Detective'


    26 - 02 - '16

    Gibbs schreef:
    O gawd. Nope. Mijn inspiratielevel is daarvoor te laag op het moment. Maar een stiekeme ''MT'', want ik ben wel benieuwd naar de verhalen van anderen. En misschien wil ik dit in de toekomst tóch doen. c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Daar gaf ik mijn liefde aan


    Ik heb een idee bedacht, ik weet niet of dit helemaal is zoals jij het zag Nikki?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oh, gaaf. Ik zou heel graag meedoen, maar zou het later mogen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oké, dit gaat hem toch niet worden. DE verhaallijn gaat niet meewerken. Ik schrijf me met deze story uit. (Voorlopig, totdat ik een nieuwe verzin)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    En tevens: Caracalla > Mercator


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mercator schreef:
    Daar gaf ik mijn liefde aan


    Ik heb een idee bedacht, ik weet niet of dit helemaal is zoals jij het zag Nikki?


    Ja, geweldig! Wil je hem onder drama of romantiek hebben?


    Your make-up is terrible

    Morticia schreef:
    Oh, gaaf. Ik zou heel graag meedoen, maar zou het later mogen?


    Natuurlijk, er zit geen tijdslimiet op.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Ja, geweldig! Wil je hem onder drama of romantiek hebben?


    Ik had oorspronkelijk drama gezegd, maar het maakt me niet zo veel uit


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Furiosa schreef:
    (...)
    Natuurlijk, er zit geen tijdslimiet op.

    Great! Dan wil ik graag Thriller.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Loughlin schreef:
    Dit is enorm aanlokkelijk, tbh, maar het is eeuwen geleden dat ik nog geschreven heb.


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Ik zet dit even bij mijn topics. Ik vind dit wel interessant c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou graag mee willen doen! Verhal komt later deze week of volgende week, want mijn laptop is bij de dokter ):

    En over het genre: wil je dat iedereen verschillend heeft, of zou ik ook drama/romantiek mogen? Ik heb eigenlijk nog nooit iets anders geschreven...

    Maar als dat wel is wat moet eigenlijk, is het niet heel erg want ik kom zojuist tot de conclusie dat ik nog oude fantasy ideeën heb, ergens diep verborgen onder bakken papier.

    Echt leuke uitdaging!

    Ik wil dit nog steeds enorm graag doen, maar ik heb gewoon geen enkel idee ><


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Puellae schreef:
    Ik zou graag mee willen doen! Verhal komt later deze week of volgende week, want mijn laptop is bij de dokter ):

    En over het genre: wil je dat iedereen verschillend heeft, of zou ik ook drama/romantiek mogen? Ik heb eigenlijk nog nooit iets anders geschreven...

    Maar als dat wel is wat moet eigenlijk, is het niet heel erg want ik kom zojuist tot de conclusie dat ik nog oude fantasy ideeën heb, ergens diep verborgen onder bakken papier.

    Echt leuke uitdaging!


    Nee, hoor! Je mag gewoon elk genre kiezen dat er is. Suggesties mogen ook gedaan worden als deze er nog niet tussen staan. ;3


    Your make-up is terrible