• Hallo Quizletters!

    Ik heb een leuke uitdaging voor jullie! Op zich kennen jullie het vast wel, voor elke letter uit het alfabet kies je een titel en schrijf je daar rondom een kort verhaal. Dat is nog redelijk simpel, maar ik wil het graag een stukje uitdagender voor jullie maken! Alle verhalen die je schrijft, moeten op één of andere manier met elkaar te maken hebben en allemaal binnen één genre vallen! De genres zet ik hieronder voor jullie.
    Wie heeft er zin in een leuke uitdaging?




    Genres:

    • Komedie
    • Horror
    • Thriller
    • Drama
    • Fanfiction
    • Fantasy
    • Actie
    • Waargebeurd
    • Romantiek
    • Misdaad
    • Detective
    • Historisch
    • Avontuur
    • Sci-fi



    Users die meedoen:
    Username:
    Mercator
    Valkyries
    Noledam
    Kilig
    Morticia
    Square
    Puellae
    Dawnguard
    Story:
    Daar gaf ik mijn liefde aan
    -
    -
    -
    -
    -
    Hoe donker de lucht is
    Het alphabet met Ewijn, Rogier en Esther
    Genre:
    Drama
    Fantasy
    Waargebeurd
    Detective
    Thriller
    Sci-fi
    Drama
    Hedendaags

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 19:05 ]


    Your make-up is terrible

    Oh jeetje. Je maakt het wel heel lastig voor alle arme Q'ers. Toch lijkt deze uitdaging me wel heel leuk. Zit er ook een tijd aan gebonden of dat niet?


    The truth is out there.

    Oeh, dit vind ik erg leuk bedacht! Ik denk er echter nog wel even overna.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    O gawd. Nope. Mijn inspiratielevel is daarvoor te laag op het moment. Maar een stiekeme ''MT'', want ik ben wel benieuwd naar de verhalen van anderen. En misschien wil ik dit in de toekomst tóch doen. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    You know what, why not. Hoe kort moet het verhaal zijn? En dagelijks 1? Want dat laatste ga ik idd geval niet redden, wel 2 of 3 per week. Mijn genre is in ieder geval Fantasy ^^
    Moet de titel eigenlijk iets zijn als: A is voor Algemeen (even als voorbeeld)? Of iets als: Anders? En als het de laatste is, mag het dan ook zo: Andere mensen?

    [ bericht aangepast op 27 aug 2015 - 18:00 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Oke wat ook leuk is; Met elkaar gaan PB'en (of wat dan ook) en dat iedereen dat dan doet met een random persoon. Of toch een vriend/vriendin, kan natuurlijk ook. En de eerste persoon heeft de letter ''A'', en verteld dan iets over zichzelf; kan zijn het onderwerp ''Algemeen'' (Ik ben Yolanda en ben 18 jaar ofseu blabla), en de ander heeft dan de letter B en neemt bijvoorbeeld het onderwerp ''Boer'' (die is zoon/dochter van een boer'') etc. en zo leer je elkaar kennen en dat is gewoon leuk. :Y)

    Dit heeft nu helemaal niets meer met de schrijfopdracht te maken, maar ik wilde mijn idee eigenlijk gewoon even delen. :Y) -


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Clarice schreef:
    Oh jeetje. Je maakt het wel heel lastig voor alle arme Q'ers. Toch lijkt deze uitdaging me wel heel leuk. Zit er ook een tijd aan gebonden of dat niet?


    Nee hoor, je moet gewoon op je eigen tempo schrijven. ;3

    Madrugada schreef:
    You know what, why not. Hoe kort moet het verhaal zijn? En dagelijks 1? Want dat laatste ga ik idd geval niet redden, wel 2 of 3 per week. Mijn genre is in ieder geval Fantasy ^^
    Moet de titel eigenlijk iets zijn als: A is voor Algemeen (even als voorbeeld)? Of iets als: Anders? En als het de laatste is, mag het dan ook zo: Andere mensen?


    Schrijf wanneer je wilt!
    De titel mag je zelf uitmaken. Je kan bijvoorbeeld doen wat jij zei, of iets als [A]lgemeen, [ B]ijvoorbeeld, zoiets. Als het maar met de letter van het alfabet begint. ;3

    [ bericht aangepast op 27 aug 2015 - 18:15 ]


    Your make-up is terrible

    Gibbs schreef:
    O gawd. Nope. Mijn inspiratielevel is daarvoor te laag op het moment. Maar een stiekeme ''MT'', want ik ben wel benieuwd naar de verhalen van anderen. En misschien wil ik dit in de toekomst tóch doen. c:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Leithold schreef:
    Oeh, dit vind ik erg leuk bedacht! Ik denk er echter nog wel even over na.


    26 - 02 - '16

    Gibbs schreef:
    O gawd. Nope. Mijn inspiratielevel is daarvoor te laag op het moment. Maar een stiekeme ''MT'', want ik ben wel benieuwd naar de verhalen van anderen. En misschien wil ik dit in de toekomst tóch doen. c:


    Seasons will change, but I shall remain

    Bij mij is juist het probleem dat ik teveel ideeën heb :/
    Maar even een vraagje; moet je hele story dan één genre zijn of is het genre per kort-verhaal bepaald?


    26 - 02 - '16

    Dit is enorm aanlokkelijk, tbh, maar het is eeuwen geleden dat ik nog geschreven heb.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2015 - 18:26 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het lijkt me zeker een leuk projectje om eens in de zoveel tijd aan te werken. Maar welk genre. Hm. Dit is toch echt heel lastig. (krul)


    The truth is out there.

    Leuk idee maar het is al lang geleden sinds ik aan verhalen heb geschreven. Ik denk er nog even over na. :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Dit is wel een leuke uitdaging! Het gaat bij mij dan wel 1 per week worden.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Kilig schreef:
    Bij mij is juist het probleem dat ik teveel ideeën heb :/
    Maar even een vraagje; moet je hele story dan één genre zijn of is het genre per kort-verhaal bepaald?


    De focus moet liggen op één genre voor alles, omdat de verhalen met elkaar verweven moeten zijn. 8D als je voor historisch kiest, kan er natuurlijk wel een verhaal tussen zitten waar veel actie, komedie of romantiek in zit, natuurlijk. Maar zodra je het maar een beetje historisch houdt, dan. Dat is juist de uitdaging.


    Your make-up is terrible