• Hallo Quizletters!

    Ik heb een leuke uitdaging voor jullie! Op zich kennen jullie het vast wel, voor elke letter uit het alfabet kies je een titel en schrijf je daar rondom een kort verhaal. Dat is nog redelijk simpel, maar ik wil het graag een stukje uitdagender voor jullie maken! Alle verhalen die je schrijft, moeten op één of andere manier met elkaar te maken hebben en allemaal binnen één genre vallen! De genres zet ik hieronder voor jullie.
    Wie heeft er zin in een leuke uitdaging?




    Genres:

    • Komedie
    • Horror
    • Thriller
    • Drama
    • Fanfiction
    • Fantasy
    • Actie
    • Waargebeurd
    • Romantiek
    • Misdaad
    • Detective
    • Historisch
    • Avontuur
    • Sci-fi



    Users die meedoen:
    Username:
    Mercator
    Valkyries
    Noledam
    Kilig
    Morticia
    Square
    Puellae
    Dawnguard
    Story:
    Daar gaf ik mijn liefde aan
    -
    -
    -
    -
    -
    Hoe donker de lucht is
    Het alphabet met Ewijn, Rogier en Esther
    Genre:
    Drama
    Fantasy
    Waargebeurd
    Detective
    Thriller
    Sci-fi
    Drama
    Hedendaags

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 19:05 ]


    Your make-up is terrible

    Hmm. Ik zou wel willen, maar ik vrees dat ik na de 21ste niet genoeg tijd ga hebben om te schrijven. D:


    Ex astris, sciencia

    Leuk bedacht! Al skip ik dit momenteel.


    16 - 09 - '17

    Ik doe mee. Heb net snel een samenvatting in elkaar geflanst voordat ik het vergeet. Moet nu namelijk weg, maar bij deze dus alvast mijn story. (:
    Klik


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik doe mee. Heb net snel een samenvatting in elkaar geflanst voordat ik het vergeet. Moet nu namelijk weg, maar bij deze dus alvast mijn story. (:
    Klik


    Aah, leuk bedacht!


    Your make-up is terrible

    Even een stiekeme MT. Ik schrijf eigenlijk nooit op Q, maar misschien wil ik dit wel proberen. Leuk bedacht, btw! :3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Vrataski schreef:
    Even een stiekeme MT. Ik schrijf eigenlijk nooit op Q, maar misschien wil ik dit wel proberen. Leuk bedacht, btw! :3


    Thank you! ;3 Ik moet zelf ook nog iets verzinnen als ik ga meedoen, haha.


    Your make-up is terrible

    Oh dit wil ik in het genre drama


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ben bezig (althans, poging tot) met een verhaal te schrijven, dat zich afspeelt in een alternatieve fantasie wereld... dit geeft me wel mooi de kans om over die wereld, en eventuele (toekomstige) personages te schrijven... Dus ik doe mee!

    Genre is dus Fantasy


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb al wel enkele ideetjes, enkel nog een genre kiezen :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    I'm in! Over welk genre moet ik nog even nadenken.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 10:21 ]


    everything, in time

    Dit lijkt me best tof, al heb ik al zo verschrikkelijk veel verhalen. :')
    Ik zet het wel even tussen mijn topics.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gibbs schreef:
    Oke wat ook leuk is; Met elkaar gaan PB'en (of wat dan ook) en dat iedereen dat dan doet met een random persoon. Of toch een vriend/vriendin, kan natuurlijk ook. En de eerste persoon heeft de letter ''A'', en verteld dan iets over zichzelf; kan zijn het onderwerp ''Algemeen'' (Ik ben Yolanda en ben 18 jaar ofseu blabla), en de ander heeft dan de letter B en neemt bijvoorbeeld het onderwerp ''Boer'' (die is zoon/dochter van een boer'') etc. en zo leer je elkaar kennen en dat is gewoon leuk. :Y)

    Dit heeft nu helemaal niets meer met de schrijfopdracht te maken, maar ik wilde mijn idee eigenlijk gewoon even delen. :Y) -

    Dat is best leuk. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik doe mee! Graag met het genre ''Waargebeurd'', idee past daar het beste bij denk ik.


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    Ik heb meerdere ideeën, maar ik weet niet wat ik ermee moet x)


    26 - 02 - '16

    Een niet zo stiekeme Mt.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28