• Dan kan je best eens mijn nieuwe komedie bekijken! Klik hier voor meer!




    Wanneer Dann (35) een aangespoelde fles vind met een boodschap verandert heel zijn leven. Hij word opgezadeld met de vijf kinderen van zijn broer die in Australië woont, en deze blijken niet van de gewoonste te zijn. Hij probeert hen te negeren maar dat word onmogelijk als ze zelfs op zijn werk verschijnen. Ook zijn beginnende relatie komt in de gevarenzone te staan door zijn nieuwe huisgenoten, hoe gaat hij dit een maand lang volhouden?

    OP - Komedie - Romantiek - Doet mee aan Story of the Year.


    I wanna be a wizard!

    Klinkt interessant, ik ga een bladwijzer nemen, dan kan ik rustig lezen.


    16 - 09 - '17

    Scira schreef:
    Klinkt interessant, ik ga een bladwijzer nemen, dan kan ik rustig lezen.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    ^ Leuk om te horen! (:


    I wanna be a wizard!

    Wat een ontzettend nooier cover!! Dat moest ik echt even kwijt! Echt heel Mooi!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Wat een ontzettend nooier cover!! Dat moest ik echt even kwijt! Echt heel Mooi!


    Wauw dankjewel, dat is mijn eerste cover ooit die ik echt zelf heb gemaakt dus dat is leuk om te horen! ^^


    I wanna be a wizard!

    De proloog was er al, maar ondertussen staat het eerste echte hoofdstuk er ook in!:
    001 // Koude pap


    I wanna be a wizard!

    002 // Haar glimlach


    I wanna be a wizard!

    Ik moet toegeven dat ik na het eerste hoofdstuk verkocht was, je hebt een zeer aangename schrijfstijl.


    • Oh my lord •

    Vastly schreef:
    Ik moet toegeven dat ik na het eerste hoofdstuk verkocht was, je hebt een zeer aangename schrijfstijl.


    Dankjewel! ^^


    I wanna be a wizard!

    003 // Wat een avond


    I wanna be a wizard!

    Ondertussen zijn er al acht hoofdstukken in totaal!

    007 // Een Dann-Stan vergissing


    I wanna be a wizard!