• Hee daar,
    Ik wilde een RPG beginnen over sprookjes figuren, ik had het idee dat een aantal Disney prinsessen (bv. Rapunzel, Cinderella, Pocahontas etc.) naar onze wereld gestuurd worden door de Evil Queen, Maleficent en alle andere vijanden. Daar ontmoeten ze dan Sneeuwwitje, die was al een tijdje vermist, samen met haar Prins. Ze hebben een dochter gekregen die inmiddels al 7 jaar oud is. Zij leert de andere meiden hoe ze moet leven in deze wereld want een kans om terug te gaan naar de sprookjes wereld is heel erg klein.
    Ik ben nieuw op Quizlet, dus ik weet niet helemaal hoe alles in elkaar zit. Kan ik gewoon dit RPG aanmaken, of moet je hier toestemming voor vragen? Verder wil ik even melden dat ik soms random een woord verander in een Engels woord, maar dat komt doordat ik dol ben op Engels praten dus... Hopelijk vinden jullie dit niet heel erg?
    Xx Milou


    ~ Bleh. ~

    Sorry voor dat ik het topic pas na een week heb gezien :$

    Het is handig om eerst een rollentopic te maken. ( ze kunnen dan een personage maken en hun rol er in zetten) meestal word er een lijstje gemaakt:
    Naam en achternaam
    Vrouw/man
    Rol
    Uiterlijk
    Innerlijk
    Geschiedenis

    Ook word er gezegd hoeveel woorden een bericht mag hebben (minimaal 500 of minimaal 200 bijv) je mag natuurlijk er voor kiezen dat er grens is, dan is meer interactie.

    Als alle rollen bezet zijn over er maar weinig over zijn, kun je beginnen met het speeltopic. Hier mogen ze de berichten plaatsen en met hun karakter spelen. Als je het handig vind om dingen te bespreken, kan je een praattopic maken. Hier mag OCC (out of charcarcter) over alles gepraat worden.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Oké, heel erg bedankt! @fictionalworld


    ~ Bleh. ~

    Ik doe mee!!!!!

    leuk!


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Jouw idee moet me denken aan de serie once upan a time.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Als je nog van plan bent om de RPG te starten, doe ik graag mee!


    Il n'y a pas d'amour perdu