• Ugh. Ik ben nu een maand aan het daten met een huisgenoot van mij (we wonen in een enorm gebouw met 70 mensen, dus niet dat we echt samenwonen ofzo haha). Wel heb ik hem zo ongeveer om de dag gezien, hebben we seks gehad en ik ben echt heel erg verliefd. Gisteren ben ik een beetje impulsief over een relatie begonnen. Stom, want hij zei dat hij dat te snel vond. Wel heeft hij heel vaak herhaald dat ik niet moest piekeren en me vooral geen zorgen moest maken, dat het heus wel goed zit tussen ons. Ik weet niet wat ik hiervan moet denken; aan de ene kant heb ik zoiets van 'als je me leuk vond had je toch geen nee gezegd?' Maar aan de andere kant denk ik ook dat ik hem misschien tijd moet geven omdat een maand inderdaad wel snel is. Weet iemand wat ik aan moet met deze jongen, want ik trek dit niet echt. (cat)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2015 - 14:36 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Saltzman schreef:
    (...)

    Okay dat is dus ook gewoon een stom gevalletje stereotypering xD

    Sommige mensen zijn een stereotype.


    (Btw, ik wil hiermee niet zeggen dat die jongen waar je het over hebt een slechte jongen is. Sommigen vinden het nu eenmaal makkelijker om seks te hebben dan een relatie.)


    Take me to wonderland

    Ik zal maar niet zeggen wat ik als 23 jarige jongen weet hierover, en van wat hij zegt. Want ik herken het totaal niet van mezelf en van mijn vrienden. Kuch.

    Wees niet te naïef in ieder geval

    [ bericht aangepast op 19 aug 2015 - 22:29 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    Ik zal maar niet zeggen wat ik als 23 jarige jongen weet hierover, en van wat hij zegt. Want ik herken het totaal niet van mezelf en van mijn vrienden. Kuch.

    Wees niet te naïef in ieder geval


    Elk mens is anders, vergeet dat niet. Dat jouw vrienden het anders doen betekent niet dat deze jongen niet zijn woorden kan waarmaken.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Elk mens is anders, vergeet dat niet. Dat jouw vrienden het anders doen betekent niet dat deze jongen niet zijn woorden kan waarmaken.


    Ik waarschuw alleen dat ze niet te naïef moet zijn. Zelf ben ik best netjes, dus het kan inderdaad. Maar ik weet genoeg van de intenties en werkwijzen van mijn soortgenoten, en zeker de studenten.. Waarschijnlijk meer dan de dames hier (A)


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Ik waarschuw alleen dat ze niet te naïef moet zijn. Zelf ben ik best netjes, dus het kan inderdaad. Maar ik weet genoeg van de intenties en werkwijzen van mijn soortgenoten, en zeker de studenten.. Waarschijnlijk meer dan de dames hier (A)


    Ja klopt xD Maar zelfs hier in mijn studentenhuis van 30 man is dat er maar 1. Hij gaat wel heel slinks te wijze dus er zijn wel mannen zo maar het zijn er niet heel veel.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Saltzman schreef:
    (...)

    Ja klopt xD Maar zelfs hier in mijn studentenhuis van 30 man is dat er maar 1. Hij gaat wel heel slinks te wijze dus er zijn wel mannen zo maar het zijn er niet heel veel.


    Hoeveel studenten ken jij die vastigheid zoeken (;? Juist de tijd dat alles kan en mag..

    Heb tijdens mijn studie maar 1 persoon gekend die bewust een relatie had, sinds de middelbare. De rest waren allemaal tijdelijke scharrels of ze bleven op zo'n.manier hangen omdat het gewoon makkelijk was. Geen van die relaties hield stand btw


    Sarah = ongewoon sexy

    Wil trouwens niet zeggen dat je het niet moet proberen, topicstarter, alleen niet te naïef zijn als hij zo door blijft gaan..


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Hoeveel studenten ken jij die vastigheid zoeken (;? Juist de tijd dat alles kan en mag..

    Heb tijdens mijn studie maar 1 persoon gekend die bewust een relatie had, sinds de middelbare. De rest waren allemaal tijdelijke scharrels of ze bleven op zo'n.manier hangen omdat het gewoon makkelijk was. Geen van die relaties hield stand btw


    Nee niet alle 30 willen een relatie maar die zijn wel gewoon eerlijk bedoel ik, die zeggen wat ze verwachten in plaats van slinks te doen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Saltzman schreef:
    (...)

    Nee niet alle 30 willen een relatie maar die zijn wel gewoon eerlijk bedoel ik, die zeggen wat ze verwachten in plaats van slinks te doen.


    Zo denken mensen ook over mij, terwijl ik het ook een keer heb nagelaten.. Precies een situatie als dit, en dat was vorig jaar nog. Zij ging van mijn oprechtheid uit, en ik was een totale rotzak. Misschien waarschuw ik daarom wel :"D

    Nu was dat eenmalig en ik voel me er schuldig over, but still: het gebeurt voortdurend


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Hoeveel studenten ken jij die vastigheid zoeken (;? Juist de tijd dat alles kan en mag..

    Heb tijdens mijn studie maar 1 persoon gekend die bewust een relatie had, sinds de middelbare. De rest waren allemaal tijdelijke scharrels of ze bleven op zo'n.manier hangen omdat het gewoon makkelijk was. Geen van die relaties hield stand btw


    Nou ja, ik moet wel een beetje toegeven dat hier wel wat in zit. Ik ben dan vijfentwintig en het meerendeel van mijn vrienden ook, maar de meesten die seks hadden zonder in een relatie te zijn, wilden dat ook graag zou houden zonder relatie. Maar goed, hij kan natuurlijk heel anders zijn, maar als jij liever seks wilt binnen een relatie zou ik er inderdaad wel een beetje mee oppassen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tokugawa schreef:
    (...)
    Ja daar heb ik ook moeite mee. Beetje lullen achteraf, maar ik denk dat Marble dan ook geen seks met hem had moeten hebben voor het hoge woord eruit is. Call me old fashioned, maar je mag ze best een beetje hun best laten doen voor de kaarten op tafel te gooien. If you want a relationship, that is.
    Alleen seks hebben zonder relatie is prima, maar spreek dat van tevoren met mekaar af. Anders zit je tussen hoop en vrees.
    Soms denk ik echt dat mensen te snel seks hebben met mekaar en zichzelf uiteindelijk teleurstellen.
    Anyhow, ik zou mezelf en hem een ultimatum geven (desnoods in je hoofd, misschien een dag waarop je het hem opnieuw vraagt). I know, wordt soms afgeraden, maar dit is zo gauw de enige methode die ik ken die je geestesrust kan geven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Duivelsgebroed schreef:
    Wil trouwens niet zeggen dat je het niet moet proberen, topicstarter, alleen niet te naïef zijn als hij zo door blijft gaan..


    Het is ook niet dat we alleen maar seks hebben of zo, hij neemt me mee naar de film, zwemmen, uit eten etc. Bovendien vraag ik me ernstig af of hij echt zo stom zou zijn om, mocht hij alleen fuckbuddy willen, iemand uit huis te kiezen. Stel het gaat een keer mis, dan zit hij met de shit en woon ik nog steeds bij hem om de hoek.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    (...)

    Het is ook niet dat we alleen maar seks hebben of zo, hij neemt me mee naar de film, zwemmen, uit eten etc. Bovendien vraag ik me ernstig af of hij echt zo stom zou zijn om, mocht hij alleen fuckbuddy willen, iemand uit huis te kiezen. Stel het gaat een keer mis, dan zit hij met de shit en woon ik nog steeds bij hem om de hoek.


    Het lijkt erop dat hij wel zijn best doet dan, bindingsangst zou kunnen, maar toch vind ik het wat apart.. Met dat meisje waar ik toen mee om ging, ging ik ook gewoon naar kroegjes, films kijken etc. We hebben zelfs een GoT marathon gehouden. Het hoeft ook geen slechtigheid te zijn, hij zal het namelijk ongetwijfeld super leuk met je hebben, maar dat hij een relatie opeens te snel vindt (zelfs om te bespreken) vind ik best een serieus punt.

    Betreft de rest: voor mannen is de rest wat je zegt toch iets anders dan voor vrouwen denk ik. Kan niet voor alle mannen spreken, maar er zijn er genoeg die er totaal niet mee zitten om na zo'n situatie het meisje toch weer tegen te komen (Voor mannen is het wat dat betreft veel meer een ding om stoer mee te doen, if you get me, minder een emotionele binding waarin hij je totaal zou willen ontlopen).


    Sarah = ongewoon sexy

    Maak je geen zorgen. Hij zegt het zelf al: het zit wel goed tussen jullie. Hij heeft gewoon nog geen behoefte aan een stempel erop. Gewoon hem de tijd geven, dan komt het echt wel goed. Iedereen reageert anders op deze situaties ;)


    Life is hard and then we die

    ScourgeTheCat schreef:
    Ik snap niet waarom hij een relatie te snel vind gaan maar seks niet.


    Dit dacht ik ook al..


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.