• Omdat ik zonet zag dat voor regio noord in Nederland (als ik me niet vergis, want ik ben niet helemaal mee met die regio's ^^) morgen school alweer begint, dacht ik dat het fijn was om een topic aan te maken voor het begin van het schooljaar: Hoe was de eerste schooldag? Hoe verliep alles? Hebben jullie een fijne klas? En tot wanneer hebben jullie allemaal (indien jullie niet morgen weer naar school moeten) vakantie? Bij ons duurt-ie tot en met 31 augustus. c:


    However, heel veel succes aan alle mensen die morgen weer beginnen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik zit nu op school :W


    26 - 02 - '16

    Ik begin morgen weer en moet al mijn boeken nog kaften, hoezee. :') Ook ben ik blijven zitten en zit ik nu voor het eerst in drie jaar of zo in een nieuwe klas, dus dat is wel even spannend, maar het komt vast allemaal goed. Altijd fijn om alvast te weten wat voor hel je te wachten staat en die hel al een keer te hebben doorgelopen, want dan weet ik nu tenminste hoe ik het dus niet moet aanpakken. :')


    Mijn rooster is wel vrij bagger. Tot tien voor vijf op school, wie verzint het? D:

    [ bericht aangepast op 17 aug 2015 - 11:29 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Awh, veel succes, iedereen! Nou ja, ik ga mijn boeken niet eens op tijd hebben, dus dat wordt nog fijn - ik ben al zo'n sloddervos.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2015 - 11:15 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Fuck ik begin vandaag :( ik heb nog steeds dezelfde kutklas :(


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Muh ik moet zo naar school D: Hellup


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Zojuist in moeten schrijven voor werkgroepcombinaties samen met een vriendin. Dikke stress, want haar laptop begaf het en pffff maar het is gelukt! Zitten we in elk geval bij elkaar in de klas. Dat is al een stuk beter dan de vorige keer, toen ik het ronduit vergeten was. :Y)

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 9:19 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ben vrij tot en met donderdag. Vrijdag moet ik weer naar school c;


    26 - 02 - '16

    Ik heb morgen een moeilijke herkansing. 31 augustus heb ik mijn eerste colleges weer en 1 september mijn eerste stagedag, waar ik overigens wel veel zin in heb.


    Tell me about it, stud.

    Ik ben wel super blij, want als m'n ma eindelijk besluit dat ik naar Gent mag, dan zit ik maar van 8.15 (wat best wel vroeg is. :')) tot 15.15 meer op school in plaats van van 8.30 tot 16.00 elke dag. Hoe het met de woensdag zit weet ik niet, maar dat is natuurlijk wel vroeger dan 15 uur, haha. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Fisher schreef:
    Ik hoef gelukkig pas op de 31ste weer (:

    Voor de mensen die morgen wel weer mogen/moeten, veel succes!


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Mijn klas is op zich wel aardig, maar net als vorig jaar ken ik er niemand en ik FAAL in vrienden maken. Het is niet dat ik het niet probeer, maar ik word gewoon automatisch genegeerd :(
    Heb wel een paar leuke leraren, en Nederlands word leuk dit jaar!


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    The_End schreef:
    Mijn klas is op zich wel aardig, maar net als vorig jaar ken ik er niemand en ik FAAL in vrienden maken. Het is niet dat ik het niet probeer, maar ik word gewoon automatisch genegeerd :(
    Heb wel een paar leuke leraren, en Nederlands word leuk dit jaar!


    Zit er niet één iemand bij met wie je een beetje een klik hebt? Zo had ik het altijd. Als ik met een iemand een klik had ging het dan sowieso goed en dan komt de rest er wel achteraan.

    Ik ben komend jaar self-proclaimed loner, ik kom in een klas met alleen maar mensen jonger dan ik en ik ben er puur en alleen om certificaten te halen. :'D


    The truth is out there.

    Ik heb mijn rooster net gekregen, maar ik weet mijn klas niet :') en ik ken maar twee docenten, en van een is de feit dat het een irritant geval is.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Clarice schreef:
    (...)

    Zit er niet één iemand bij met wie je een beetje een klik hebt? Zo had ik het altijd. Als ik met een iemand een klik had ging het dan sowieso goed en dan komt de rest er wel achteraan.

    Ik ben komend jaar self-proclaimed loner, ik kom in een klas met alleen maar mensen jonger dan ik en ik ben er puur en alleen om certificaten te halen. :'D


    Nah ik weet nog niet vandaag was de eerste dag. Ken niemand maar misschien maak ik dit jaar wel vrienden, you never know.

    Yay! Jongere mensen zijn altijd awesome (vind ik tenminste...). Je haalt die certificaten volgens mij gemakkelijk! Ik wist namelijk net nog niet wat self-proclaimed betekende... of certificaten.... (I'll shut up now)


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Ik heb vandaag dus mijn eerste schooldag gehad met mijn nieuwe klas. Stiekem was ik best verdrietig om na drie jaar opeens met een hoop andere kids in de klas te zitten, maar gelukkig had ik mijn Hogwarts t-shirt aangetrokken, want na afloop van de les kwamen er een paar mensen naar me toe die me ermee complimenteerden en toen zag ik dat ze zelf ook Harry Potter t-shirts aanhadden en tja, toen had ik mijn nerdgroepje alweer gevonden. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.