• Omdat ik zonet zag dat voor regio noord in Nederland (als ik me niet vergis, want ik ben niet helemaal mee met die regio's ^^) morgen school alweer begint, dacht ik dat het fijn was om een topic aan te maken voor het begin van het schooljaar: Hoe was de eerste schooldag? Hoe verliep alles? Hebben jullie een fijne klas? En tot wanneer hebben jullie allemaal (indien jullie niet morgen weer naar school moeten) vakantie? Bij ons duurt-ie tot en met 31 augustus. c:


    However, heel veel succes aan alle mensen die morgen weer beginnen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik hoef volgende week dinsdag pas :') gelukkig. Volgens mij is het dan ook meer een introductie dan les, maar dat is wel beter :Y)

    Sinds eergisteren weet ik in welke klas ik zit, en alle mensen die ik ken zitten in de andere klas :') Geen idee wie er in mijn klas zitten.

    De mensen uit de andere klassen en m'n zusje hebben hun boeken allemaal al, ik nog niet :') dus ik mag last-minute gaan kaften, help. En ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor kutrooster ik ga krijgen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Arme stakkers die morgen weer morgen beginnen. Ik hoeft pas 1 september weer aan de bak, maar ik ben best tevreden met mijn opleiding dus dat vind ik niet zo erg.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Kan wel janken. Ik wil niet ik wil niet ik wil niet. Maar wel over gelukkig, haha.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 15:48 ]

    Ik moet morgen al, meh, :'c


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik word op 31 augustus pas weer op de faculteit verwacht. Er erg tegen aanhikken doe ik niet, want de eerste periode ben ik de dinsdagen en vrijdagen vrij en ik zit sowieso niet meer dan tien uur in de week op school. :) Voor iedereen die wèl morgen al van start gaat: heel veel succes toegewenst. Voor je het weet is het weer kerst!


    She's imperfect but she tries

    1 september introductie week maar dan begint wel al mijn stage waar ik komende week intake voor heb, please kill me >_<


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ben ik de enige die school leuk vindt? :')

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 16:13 ]


    Our brains are sick, but that's okay.

    Imagining schreef:
    Ben ik de enige die school leuk vindt? :')


    Ik vind mijn school echt *** dusja, dan vind ik het niet echt leuk meer x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik begin aan het eind van augustus pas weer. Als ik over ga, thouhg.
    Morgen moet ik wel naar school, want ik heb een belangrijke herkansing die bepaald of ik over mag of niet. Ben heel zenuwachtig haha.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik mag dinsdag naar het Stedelijk Museum als eerste schooldag. Dat is dus een excursie waarbij je waarschijnlijk stomme opdrachten moet maken. Woensdag heb ik gelukkig een vrije dag en donderdag plus vrijdag moeten we iets maken voor een expositie ofzo.
    Die week daarna begint dan officieel mijn laatste jaar op het mbo. Het lijkt me dus dat ik langer zomervakantie heb, in verband met mijn examens. En dan ga ik over op vier jaar hbo.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hehe, ik begin pas 21 september ergens. En voor iedereen die denkt dat dat fijn is, ik begin morgen met drie weken herexamens waarin ik vijf examens af leg. Lang leve KU Leuven.
    Succes iedereen die morgen of over een week begint.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik begin ook pas in september, en dan ben ik eindelijk tweedejaars! Stiekem heb ik er wel zin in. c:

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 17:14 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb nog een week vrij en daarna begin ik aan mijn examenjaar. Nu al stress.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Mijn eerste college is op 7 september. In de week ervoor zitten nog wat losse dagen waarop ik op de universiteit moet zijn. Ik kan dus nog wel even genieten van de vakantie gelukkig (:

    [ bericht aangepast op 16 aug 2015 - 17:19 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik begin gelukkig pas op 9 september, dus ik heb nog even.


    stay safe because I like being alive at the same time as you