• Omdat ik zonet zag dat voor regio noord in Nederland (als ik me niet vergis, want ik ben niet helemaal mee met die regio's ^^) morgen school alweer begint, dacht ik dat het fijn was om een topic aan te maken voor het begin van het schooljaar: Hoe was de eerste schooldag? Hoe verliep alles? Hebben jullie een fijne klas? En tot wanneer hebben jullie allemaal (indien jullie niet morgen weer naar school moeten) vakantie? Bij ons duurt-ie tot en met 31 augustus. c:


    However, heel veel succes aan alle mensen die morgen weer beginnen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Vierde jaar Latijn over here.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pff, ik moet maandag weer naar school. Ga dus nu mijn boeken maar eens kaften.
    Ik ga naar HAVO vier

    [ bericht aangepast op 20 aug 2015 - 13:23 ]


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Ik ga ook maandag weer aan de slag. Tweede keer examenjaar tweetalig VWO. Ik maak mijn examens gespreid en doe dit jaar: Duits, Wiskunde en Kunst. Ik moet nog twee jaartjes minimaal. (Oudste middelbare scholier al bijna dan, hehe.)


    The truth is out there.

    Ik heb op 31 augustus weer school maar de lessen beginnen (gelukkig) pas op 1 september.

    Ik ga trouwens naar Gymnasium 4 plus :Y)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2015 - 15:15 ]


    "Just because you've got the emotional range of a teaspoon, doesn't mean that we all have" Hermione Granger

    Galathynius schreef:
    Hebben de studenten hiero eigenlijk intro? Want dan ben ik wel benieuwd naar jullie ervaringen. ^^

    Mijn introductieweek bestaat uit een excursie, posters ontwerpen voor een expositie van portretten van de eerstejaars en het openhangen van hun werk. Morgen hoeft alleen hun werk nog opgehangen worden.
    De excursie was naar het Stedelijk Museum en ik vond 't best leuk.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Galathynius schreef:
    Hebben de studenten hiero eigenlijk intro? Want dan ben ik wel benieuwd naar jullie ervaringen. ^^

    Ik had vorig jaar een paar hele leuke introductiedagen. Het zal vol met spelletjes en leuke opdrachten, zoals een Nerfbattle, een zombie survival in de kelder (ook weer met Nerfguns).
    Ook bleven we op school slapen, met alle drie de richtingen (Games & Interactie, Media en Muziek & Technologie) in een grote zaal, heel gezellig hoor, maar werden we wakker gemaakt om drie uur 's nachts, met een zo'n luchttoeter. Iedereen gelijk klaarwakker haha.
    Ook werd er heel veel Weerwolven van Wakkerdam gespeeld. Aan het eind bleek dat er tweedejaars tussen de eerstejaars zaten, dit waren dan eigenlijk de wolven. Volgende week is de introductie van de nieuwe eerstejaars en mag ik me vermommen als een weerwolf. :Y)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2015 - 17:51 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vandaag introductiedag gehad voor mijn opleiding die volgende week echt begint.
    Koksopleiding niveau 2, omdat ik dan lekker snel klaar ben en altijd nog kan kijken voor niveau 3 als ik het echt leuk vind.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pff. Dag drie achter de rug. Opzich wel leuke docenten en leuke klassen. Maar naja x)
    Echter als bijna enige vrouwelijke N&T leerling in mijn jaar, zit ik vooral met jongens.
    Natuurkunde is zelfs met alleen maar jongens... en ik. Woehoe.

    4HAVO btw. Voor wie het weten wil. N&T met Duits en Economie. Maximale uren voor HAVO. namelijk 36. Bluh.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Mijn klas bestaat voornamelijk uit meiden haha
    Bij economie zitten we met 34, waarvan 9 jongens zijn :')

    Gymnasium 4, E&M met Latijn, Grieks en Muziek overigens


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Pff dinsdag weer beginnen, Bleeegh

    [ bericht aangepast op 23 aug 2015 - 16:32 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Dinsdag ga ik beginnen in 4VWO+, EM.

    Ik heb helemaal geen economieboeken ontvangen, niemand uit m'n nieuwe klas trouwens :') (we hebben al een hele klassenapp, woohoo)

    Wel echt een kutrooster, dinsdags tot 16.55, wat betekend dat ik om 17.30 pas thuis ben en om 18.00 moet ik alweer op het voetbalveld staan :/ Verder ook maar 2 tussenuren, op momenten dat ik er niet veel aan heb (een tussenuur voor kunst en voor gym.)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik begin maandag weer met school. En dinsdag begin ik al gelijk met stage, 4 dagen per week tot aan januari.

    Ik moet op maandag naar school, en als iemand at zegt denk ik dat het een joke is, maar dat is het niet, ik hoop niet dat ik een trauma op loop in de 2de :P


    tiptoe through the tulips...

    Ah, ik begin de eerste weer. EN HET STAAT VAST IK GA NAAR GENT! Ik ga wel elke avond maar om kwart voor zes thuis zijn, maar who cares. :') Buiten de woensdag, dan. Ik hoop dat ik een beetje fijne leerkrachten en een fijne klas heb. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb vandaag m'n eerst officiële schooldag gehad en wat duurde die lang. Van half negen tot kwart voor vier waarbij je het grootste deel van de dag in de klaslokaal hebt gezeten in een lokaal zonder computers, terwijl ik toch wel degelijk een opleiding volg waar ik een computer vaak bij nodig heb.
    Mijn klas is van ongeveer 20 studenten uitgedund tot maar 13, omdat een deel is blijven zitten of van school moest. Een lekker rustige klas dus.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."