• Of: het verhaal van de Valentijnsdag waarop een onschuldige kast werd opgeblazen, want gewoon de deur openen zou niet dramatisch genoeg zijn geweest voor Sirius Black.


    Omdat er nog steeds te weinig Wolfstar op Q is en ik een nieuwe Harry Potter hype niet erg zou vinden. Liiiink. (bloos)

    Dit verhaal zal acht hoofdstukken tellen met in totaal zo'n 7000 woorden en is al helemaal afgerond. Ik kan dus voor de verandering eens Sirius serieus een hoofdstuk activeren per dag, in plaats van dat als doel te noemen en het vervolgens nooit te halen, zoals ik normaal gesproken doe. Ik weet het, revolutionair. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    WOLFSTAR <3


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik ben niet zo'n fan van Wolfstar, maar als jij het schrijft zal ik wel heel erg mijn best moeten doen het slecht te vinden. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik lees niks meer op Quizlet, maar dit ga ik toch wel lezen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Liopleurodon schreef:
    Mijn abo heb je in ieder geval ook! :D Ik vind het super.

    Caracalla schreef:
    wiehie

    Starlord schreef:
    Mt. Ik ga hiernaar kijken zodra ik terug kom van vakantie.

    Blurrierface schreef:
    WOLFSTAR <3


    Yay, bedankt! *O*
    Wiehie klinkt zo enorm schattig trouwens, Margot, aww.



    Baelor schreef:
    Ik ben niet zo'n fan van Wolfstar, maar als jij het schrijft zal ik wel heel erg mijn best moeten doen het slecht te vinden. :')

    Patholoog schreef:
    Ik lees niks meer op Quizlet, maar dit ga ik toch wel lezen.


    Haha, ik voel me extra vereerd dat jullie voor dit verhaal een uitzondering maken. Hopelijk stelt het niet teleur. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben traag en laat maar YAY. YES HOMO. 8D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik ben traag en laat maar YAY. YES HOMO. 8D


    Binnen vierentwintig uur vind ik zeer acceptabel. Het is nooit te laat voor yes homo. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan