Hallo allemaal,
Tijdens de Week van het Schrijven, die start op 5 september, organiseert Schrijven Magazine een reeks gratis workshops bij boekhandel Scheltema aan het Rokin in Amsterdam.
Zelf zou ik heel erg graag naar de workshop 'fantasy schrijven' op zaterdag 12 september willen, waarin Martijn Lindeboom vertelt hoe je een goed werkend fantastisch verhaal kunt schrijven en hoe je ervoor zorgt dat de lezer niet afhaakt. Ook de grootste valkuilen en clichés van het schrijven van fantasyverhalen worden behandeld. Tijdens de workshop ga je aan de slag met het uitwerken van je fantasyverhaal.
Deze workshop duurt vijftig minuten en begint om 13:00 uur. Ik vroeg me af of er nog meer geïnteresseerden zijn en of we de rest van de dag misschien een meeting kunnen doen of zo ^^. Als er mensen zijn die dat leuk vinden dan maak ik er graag een lijstje van. De andere workshops en het inschrijven erop vind je hier.
Het lijkt mij een buitenkansje omdat het ook nog eens gratis is en het lijkt me gewoon ontzettend gezellig om er met meerdere Q'ers naartoe te gaan.^^
Zeker:
Jotunheim- Natascha
Altaria - Aviva
Quokka -
[q[Lathgertha[/q] - Evelien
Misschien:
Backbiter - Wendy
Clarice - Veerle
TARDIS - Eva
Woodhouse - Anne
[ bericht aangepast op 8 sep 2015 - 13:15 ]
Every villain is a hero in his own mind.