• Ik had dus een paar weken terug, in Berlijn, bij de Forever21 een shirtje met een quote uit Hamlet gekocht. Ik vond 't echt een heel mooi shirtje, en hij was ook niet heel goedkoop (voor een simpele scholier dat geen bijbaantje heeft dan)... €12,90. Omdat ik hem zo leuk vond, heb ik hem gekocht, ook al mocht hij niet in de wasmachine.

    Ik had hem apart gehouden zodat ik hem kon wassen in de douche, maar op de een of andere manier heeft m'n moeder het voor elkaar gekregen om hem in de wasmachine te gooien, en daarna in de wasdroger (terwijl ze weet dat de meeste shirtjes die ik heb niet in de wasdroger mogen). En nu is hij dus van een maat M naar een maatje 152 o.i.d. gekrompen.

    Nu is de reactie van m'n moeder "Oh wat jammer, misschien dat je zusje hem aan kan!" en ik vind dit dus helemaal niet leuk. Ik ga dus sowieso niet dat shirt aan m'n zusje geven, omdat zij het toch alleen maar gaat gebruiken om haar make-up aan af te smeren (zoals ze met vele andere shirtjes van mij gedaan heeft), en dat shirt heb ik zelf betaald. Ik had er ook andere shirtjes van kunnen kopen, maar dat heb ik niet gedaan omdat ik hem zo leuk vond.

    Nu is de optie van m'n moeder dat ik hem aan m'n zusje moet geven, of dat hij in zo'n container voor de derde wereld moet. Hell no.

    Hebben jullie nog ideeën wat ik ermee zou kunnen doen? Is het mogelijk om een gekrompen shirtje te 'de-krimpen' ? Of iets anders zodat ik hem nog wel zou kunnen dragen?

    Wat zou ik met het shirtje doen?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Lupton schreef:
    Ik heb hem net van de waslijn afgehaald en aangepast, EN HIJ PASTE! hij zit alleen heeeel strak.

    Zegt m'n moeder "Geef hem maar aan je zusje, je ziet er niet uit in dat ding"

    *inserts allerbooste smiley die bestaat*


    Wauw wat een stom mens. Eerst je shirt naar de tyfus helpen en vervolgens zeggen dat je hem beter aan je zusje kan geven.


    26 - 02 - '16

    Je kan er iets creatiefs mee doen of zo? Inderdaad wel jammer van het geld, maar je hebt er zelf misschien meer aan dan dat je het aan je zusje geeft of in de container gooit.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    Je kan er iets creatiefs mee doen of zo? Inderdaad wel jammer van het geld, maar je hebt er zelf misschien meer aan dan dat je het aan je zusje geeft of in de container gooit.


    Ja, maar wat voor creatiefs? Ik kan op het moment echt niks verzinnen wat ik met een t-shirt zou kunnen maken.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Misschien kun je het op een rustig moment met je moeder bespreken? Er moet wel iets te regelen zijn, misschien wil ze je een nieuw shirtje (niet hetzelfde, maar van ongeveer dezelfde richtprijs) geven?

    En wat je altijd kunt doen met dit shirtje is (ik weet niet hoe handig je bent met naald en draad of wat dan ook) de print er 'uit' knippen en ergens anders op bevestigen (een shirt, de achterkant van een denim jacket?) , of er een totebag van maken, bijvoorbeeld?

    Edit: Ik vond dit, misschien kun je daar iets mee? klik.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 19:42 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    Misschien kun je het op een rustig moment met je moeder bespreken? Er moet wel iets te regelen zijn, misschien wil ze je een nieuw shirtje (niet hetzelfde, maar van ongeveer dezelfde richtprijs) geven?

    En wat je altijd kunt doen met dit shirtje is (ik weet niet hoe handig je bent met naald en draad of wat dan ook) de print er 'uit' knippen en ergens anders op bevestigen (een shirt, de achterkant van een denim jacket?) , of er een totebag van maken, bijvoorbeeld?

    Edit: Ik vond dit, misschien kun je daar iets mee? klik.


    Ik citeer m'n moeder: "Kleedgeld is leergeld en je hebt nu geleerd dat het niet verstandig was om een shirt van slechte kwaliteit te kopen. Nu weet je dat je het de volgende keer niet moet doen."

    en ze blijft ook gewoon alles in de wasdroger gooien, mijn voetbaltenue mag helemaal niet in de droger maar belandt daar wel in

    Op de achterkant van een denim jacket naaien is wel een leuk idee! Alleen vraag ik me af of dat er dan niet heel raar uit gaat zien haha, maar wel een gaaf idee!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly