Ik heb een beetje advies nodig, denk ik. De laatste 3/4 maanden praat ik met een jongen van Tinder, gewoon smsen enzo. Het klinkt vast heel erg dom maar ik ben de laatste paar weken echt verliefd op hem geworden. Hij is de mannelijke versie van mij, gewoon alles waar ik naar zoek. We hebben elkaar alleen dus nog niet ontmoet. Het probleem is dat ik midden in een depressie zit (ik krijg wel hulp enzo but still), ik takel elke dag af en mijn zelfbeeld is enorm laag. Ik heb niets van zelfvertrouwen. Ik haat mezelf gewoon echt en daarom ben ik zo bang om hem te zien, want hij gaat me waarschijnlijk te lelijk of te dik vinden en dat wil ik niet. Hij zegt dat hij echt pissed gaat worden als we elkaar deze zomer niet meer gaan zien. Het is voor mij amper een optie maar ik wil hem ook echt niet kwijt. HELP, IEMAND ADVIES????? (ik heb al verschillende keren om deze situatie gehuild dus het is echt wel erg belangrijk voor me)
I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am.