• Er zijn goede mensen, maar ook slechte mensen.
    Het probleem is dat je goed en slecht zo moeilijk uit elkaar houd.
    De mensen die dat heel moeilijk vinden, worden slecht genoemd.
    Daar zijn heel veel groepen van.
    Één van de groepen wordt piraten genoemd.




    [center]Ooit, lang geleden, is er een schip gezonken door een aanval van sirenes.
    Je weet wel, die bloedmooie meiden die je verdrinken. Nu zinken er wel vaker schepen.
    Maar in dit schip zat een heleboel goud en zilver.
    Daarom zijn er zoveel schepen naar opzoek, honderden jaren later.
    Helaas gaat dat niet héél makkelijk.
    Je hebt een aantal dingen nodig:
    Een zilveren kelk,
    Het kompas van de koning,
    De kaart in de schedel,
    En het vertrouwen van een meermin.

    Hier het praattopic. Ik wil van tevoren al een aantal dingen vragen, of jullie dat leuk zouden vinden.
    1. Hints. Zouden jullie het leuk vinden dat ieder personage één hint in pb krijgt, hints die in elkaar klikken? Je personage mag dan niks van die hint weten, maar geef wel aanwijzingen.
    2. Waar willen jullie beginnen? Normaal is het gewoon een morgen, maar ik zou wel willen weten of jullie niet eens wat anders willen.

    SPEELTOPIC

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 21:15 ]


    obsessive rage

    Furiosa schreef:
    Ik ben van 2 tot 12 augustus op vakantie en ik heb geen wifi.


    Dus op mij hoef je niet te wachten. ;3

    [ bericht aangepast op 31 juli 2015 - 14:34 ]


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Dus op mij hoef je niet te wachten. ;3


    Jawel, ik wacht op iedereen die op vakantie is (; Lees mijn feedback op serein maar ;)


    obsessive rage

    Soulfinder went Mediocre.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Myrra schreef:
    (...)

    Jahoor, ik wacht alleen tot iedereen terug is van vakantie.

    Oke.


    You save everyone, but who saves you?

    Ik ben er weer! ;3


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Ik ben er weer! ;3


    Jippie! Dan kunnen we beginnen!

    De link naar het speeltopic zal zo komen, moet het eerst wel even maken.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 21:07 ]


    obsessive rage

    Hier het SPEELTOPIC


    obsessive rage

    Mag Pixie bij de Pearl de andere schepen opmerken? Zo van dat hij akker had moeten blijven in het kraaiennest, maar in slaap is gevallen en ze opmerkt als hij wakker wordt. Grote paniek etc


    Bowties were never Cooler

    LukeRHemmings schreef:
    Mag Pixie bij de Pearl de andere schepen opmerken? Zo van dat hij akker had moeten blijven in het kraaiennest, maar in slaap is gevallen en ze opmerkt als hij wakker wordt. Grote paniek etc

    Ja, natuurlijk! Ik zal het erbij zetten voordat iemand anders deze rol claimt.


    obsessive rage

    De enige andere persoon aan boord van mijn personage Isaiah aan de Royal Heart is al een week niet online geweest. Misschien is het een idee om hem gevangen te laten nemen door een ander schip of misschien dat zijn schip zinkt en hij een schipbreukeling is en gevonden wordt door een ander schip?


    Your make-up is terrible

    is iemand online?


    No Music, No Life.

    Is er iets waar ik Sin op af kan sturen?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Furiosa schreef:
    De enige andere persoon aan boord van mijn personage Isaiah aan de Royal Heart is al een week niet online geweest. Misschien is het een idee om hem gevangen te laten nemen door een ander schip of misschien dat zijn schip zinkt en hij een schipbreukeling is en gevonden wordt door een ander schip?


    Is goed!
    Pixars: Ik wel
    Medicore: Een ander schip, misschien gaat ze erop uit met een roeiboot? Ze is namelijk een knappe dame en die verdenken de meeste mensen niet x)


    obsessive rage

    Myrra schreef:
    (...)

    Is goed!
    Pixars: Ik wel
    Medicore: Een ander schip, misschien gaat ze erop uit met een roeiboot? Ze is namelijk een knappe dame en die verdenken de meeste mensen niet x)


    okee, alles goed?


    No Music, No Life.

    Pixars schreef:
    (...)

    okee, alles goed?


    Ja, maar zou je off- topic niet hier willen gebruiken? Dan wordt mijn pb helemaal volgespamd XD


    obsessive rage