• Er zijn goede mensen, maar ook slechte mensen.
    Het probleem is dat je goed en slecht zo moeilijk uit elkaar houd.
    De mensen die dat heel moeilijk vinden, worden slecht genoemd.
    Daar zijn heel veel groepen van.
    Één van de groepen wordt piraten genoemd.




    [center]Ooit, lang geleden, is er een schip gezonken door een aanval van sirenes.
    Je weet wel, die bloedmooie meiden die je verdrinken. Nu zinken er wel vaker schepen.
    Maar in dit schip zat een heleboel goud en zilver.
    Daarom zijn er zoveel schepen naar opzoek, honderden jaren later.
    Helaas gaat dat niet héél makkelijk.
    Je hebt een aantal dingen nodig:
    Een zilveren kelk,
    Het kompas van de koning,
    De kaart in de schedel,
    En het vertrouwen van een meermin.

    Hier het praattopic. Ik wil van tevoren al een aantal dingen vragen, of jullie dat leuk zouden vinden.
    1. Hints. Zouden jullie het leuk vinden dat ieder personage één hint in pb krijgt, hints die in elkaar klikken? Je personage mag dan niks van die hint weten, maar geef wel aanwijzingen.
    2. Waar willen jullie beginnen? Normaal is het gewoon een morgen, maar ik zou wel willen weten of jullie niet eens wat anders willen.

    SPEELTOPIC

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 21:15 ]


    obsessive rage

    @Valkyries we hebben niet dezelfde faceclaim hoor. Die van hem is Thomas Sangster en van mij niet. Mijn perso werk ik morgen af dus als je een idee hebt voor een relatie moet je me maar iets laten weten ^^!


    You save everyone, but who saves you?

    serein schreef:
    @Valkyries we hebben niet dezelfde faceclaim hoor. Die van hem is Thomas Sangster en van mij niet. Mijn perso werk ik morgen af dus als je een idee hebt voor een relatie moet je me maar iets laten weten ^^!

    Whaha nu voel ik me zooo stom *face palm* :'D
    Ik vond ze zo op elkaar lijken en met googlen onder Thomas Sangster kwam ik ook de plaatjes van Peter Pan tegen uit Once upon a Time :'D

    Maar goed, ik heb toch al het geheim staan bij Genevieve haar personage, het is een begin. Nu nog de rest, want het is gewoon meer een random oppervlakkig feitje dan hoe zij ermee omgaat en erop reageert :'D
    Ik ben in ieder geval echt enthousiast en heb zin om volgende week er helemaal in te vliegen met haar!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Whaha nu voel ik me zooo stom *face palm* :'D
    Ik vond ze zo op elkaar lijken en met googlen onder Thomas Sangster kwam ik ook de plaatjes van Peter Pan tegen uit Once upon a Time :'D

    Maar goed, ik heb toch al het geheim staan bij Genevieve haar personage, het is een begin. Nu nog de rest, want het is gewoon meer een random oppervlakkig feitje dan hoe zij ermee omgaat en erop reageert :'D
    Ik ben in ieder geval echt enthousiast en heb zin om volgende week er helemaal in te vliegen met haar!

    Haha je bent niet stom. Ze lijken inderdaad heel erg op elkaar. Nog veel succes om je personage af te werken :D!


    You save everyone, but who saves you?

    Valkyries schreef:
    Ik wil nu niet heel vervelend doen, maar hebben Odo en Aos Sí 'Pixie' Flynn nu niet dezelfde face claim? Mij maakt het niet zo heel veel uit, ook omdat de foto's wat verschillen, maar ik weet niet, misschien dat anderen zich daar niet zo heel comfortabel bij voelen...

    En serein, ik zou al willen roepen ik heb Genevieve in de aanbieding, maar ik ben nog bezig met haar personage, dus ik weet nog niet op welk schip ik haar zet. Ook even afwachtend wat m'n planning gaat zijn, want als ze 'ontvoerd' is/wordt, moet ik eerst nog een gewillig piraat met enig aanzien vinden die dat wilt doen :'D
    En anders smokkel ik haar aan boord van één van de schepen als ik geen slachtoffer vind die opgescheept wilt zitten met Genevieve :'D

    Maar voordat ik me daarmee bezig houdt, eerst haar personage afwerken. En m'n planning met haar geschiedenis/geheim is alsnog anders gelopen, aangezien ik haar alsnog een gouverneursdochter laat zijn, maar dan van de nederzetting op Saint Lucia, een klein eiland / kolonie in het Caribisch gebied die eeuwenlang switchte tussen Engeland en Frankrijk, maar zo in de periode van deze RPG een Franse nederzetting was, en dus sla ik het hele stukje dat ze naar Groot-Brittanie gaan, gewoon lekker over :'D Yupz, google is my best friend forever!


    Des wilt haar vast wel ontvoeren als hij er iets uit kan halen. 8D


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Des wilt haar vast wel ontvoeren als hij er iets uit kan halen. 8D

    Piraten houden van goud, en Genevieve zal vast wel een aardige duit opleveren gezien haar vader nog best wel geld zal hebben ergens, I guess :'D Of Des zal in die waan zijn aangezien meneer Dumaine ex-hertog en gouverneur is... en achteraf erachter komen dat ze dus niet zo rijk zijn als hem dacht :'D

    Nja, ik zie Genevieve dus wel zo als één van de rijkere mensen in Saint Lucia, maar zo giga rijk dat ze echt honderdduizenden goudstukken oplevert ook weer niet, maar mensen kunnen wel in de waan zijn dat ze zoooo rijk zijn XD

    En Des mag haar dus best ontvoeren als je dat zie zitten. It's gonna be fun! :3

    [ bericht aangepast op 26 juli 2015 - 23:57 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    MT


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Valkyries schreef:
    (...)
    Piraten houden van goud, en Genevieve zal vast wel een aardige duit opleveren gezien haar vader nog best wel geld zal hebben ergens, I guess :'D Of Des zal in die waan zijn aangezien meneer Dumaine ex-hertog en gouverneur is... en achteraf erachter komen dat ze dus niet zo rijk zijn als hem dacht :'D

    Nja, ik zie Genevieve dus wel zo als één van de rijkere mensen in Saint Lucia, maar zo giga rijk dat ze echt honderdduizenden goudstukken oplevert ook weer niet, maar mensen kunnen wel in de waan zijn dat ze zoooo rijk zijn XD

    En Des mag haar dus best ontvoeren als je dat zie zitten. It's gonna be fun! :3


    Yes, he looooves gold. Het lijkt me trouwens wel gaaf als hij inderdaad denkt dat ze meer waard is, hehe. 8D


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Yes, he looooves gold. Het lijkt me trouwens wel gaaf als hij inderdaad denkt dat ze meer waard is, hehe. 8D

    Ik kijk nu al uit naar z'n reactie, Genevieve wat minder I guess :'D

    En hoe ik het gered heb, weet ik niet, maar Genevieve is af!
    (Al zijn er nog zoveel dingen die ik wil uitschrijven over haar karakter en geschiedenis, maar goed, ik ga het - voorlopig - hierbij laten :'D)
    Ze is in ieder geval tot nog toe m'n meest favoriete RPG personage die ik inmiddels aangemaakt heb, en ik hoop dat jullie haar ook wel tof vinden ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    We hebben echt meer mannen nodig.
    Also, MT

    QueenStark schreef:
    We hebben echt meer mannen nodig.
    Also, MT


    Nu Furiosa het rollentopic in de spotlight heeft gezet, hoop ik dat die ook komen


    obsessive rage

    MT


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    En ik ben terug van vakantie - ondanks dat ik nog wel tussendoor gespiekt heb op m'n GSM ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ben van 2 tot 11 augustus op vakantie en ik heb geen wifi.


    Your make-up is terrible

    Gaat dit nog door? ^^


    You save everyone, but who saves you?

    serein schreef:
    Gaat dit nog door? ^^


    Jahoor, ik wacht alleen tot iedereen terug is van vakantie.


    obsessive rage