• Ik vind sommige leeftijden echt oud klinken en sommige leeftijden zo jong klinken.

    bv:
    14 klinkt erg jong, terwijl 15 dan net als zo'n middenleeftijd klinkt. 18 klinkt volwassen en oud, terwijl 21 weer als jong klinkt. 30 klinkt alsof je een kind hebt en 40 klinkt oud. 50 klinkt net als een middenleeftijd, niet oud en niet jong. 60 klinkt als 60+ oftewel dat diegene nog net geen oma/opa is. 70 klinkt als een mooie leeftijd en 80 is gewoon oud.

    Hoe denken jullie daar over?

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 11:13 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Klopt eigenlijk wel. 17 vind ik leuk klinken.

    Ik ben het wel met je eens :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    ik ben het met je eens
    ik ben 18, en voel me soms best oud :X

    Ik vind alles onder de 20 nog jong klinken.. Maarja dat ik persoonlijk. Mijn vrienden zijn namelijk allemaal rond de 3 jaar ouder dan ik, dus ik vind mezelf ook nog erg jong (ik ben 16) Ik snap in ieder geval wat je bedoeld, maar per persoon is dat verschillend.


    I chill back and I spread peace n love

    Hmm ja, soms wel, soms niet :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    klopt idd!!
    Edit: net als 14 & 19, dat kan dan volgens mensen niet omdat 19 dan te oud is en 14 te jong.
    Maar als je 20 bent en de anders is 25, kan het weer wel! xD

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 11:54 ]


    Takatukaland.tumblr.com

    jah,,k vind da ook. k vind ook da 13 oud klinkt..


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    'k ben het wel met je eens, hoewel vanaf ik 18 was, vond ik me ineens zo uit, maar volgend jaar is het een 2 voor mijn leeftijd en dat klinkt ook zo oud =/ Terwijl 30 mij een mooie leeftijd lijkt ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik weet nog dat ik vroeger altijd 14 wou zijn toen ik jonger dan 14 was, toen wilde ik 16 zijn, dat ben ik nu & het enige voordeel is dat ik mag zuipen, roken, (deed ik beiden al) & op een scooter mag rijden. Stelt minder voor dan ik dacht, haha. Maargoed, ik heb dat ook :').

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 13:29 ]


    Tell me how do my Leftovers taste.

    Reassurance schreef:
    Hmm ja, soms wel, soms niet :'D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Eerst kijk je uit naar 16, dan naar 18, dan naar 21, etc. Persoonlijk lijkt mij 25 mooie leeftijd. Dat je gewoon nog jong genoeg bent om uit te gaan, party machen, maar dat je wel al volwassen genoeg bent voor een eh, serieus leven ofzo.


    I chill back and I spread peace n love

    Ik ben 14.
    Soms wens ik gewoon dat ik 16 ben, dat is veel leuker ^^
    Mag ik tenminste ook wat van mijn ouders -,-


    Joy is not in Things, it is in us.

    Haha, ik ben 14 en ik zeg "wow, volgend jaar ben ik al 15" terwijl 14 zo jong klinkt :')

    Ik heb dat altijd met 17. 17 klinkt mooi, jong. Maar dan klikt 18 weer oud.


    People change like the seasons - J. Cole

    Wat ik denk? Dat ik deze logica niet moet lezen als ik net wakker ben, want dan dringt het niet helemaal door. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.