• En voor het het weet zijn we al weer bij topic nummer 37 aangekomen.

    Raad eens wie er won bij de poll? Niet Doll ;D :'D D: ..
    Oh well, Doll staat op de 2e plek? :') (samen met Beast)
    De eerste plek is gedeelt door 3 mensen :'D.. Joker, Snake en Dagger!
    Wacht, Dagger boven Doll? Ok that's it.. Doll is leuker dan Dagger!
    Arme Jumbo staat op 3..

    Okay, kleine mededeling: Iedereen die zichzelf mist in de beginpost, of is veranderd van naam etc, zou je alsjeblieft nog één keer kunnen reageren? Dan kunnen we hem even repareren. ^^
    ~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*

    Je mag hier alles, maar dan ook alles dumpen wat maar met anime, manga of Japan te maken heeft. (:

    Wat is in hemelsnaam een otaku?

    In modern Japanese slang, the term otaku is mostly equivalent to "geek" or "nerd". However, it can relate to any fan of any particular theme, topic, hobby or form of entertainment. "When these people are referred to as otaku, they are judged for their behaviors - and people suddenly see an “otaku” as a person unable to relate to reality". The word entered English as a loanword from the Japanese language. It is typically used to refer to a fan of anime/manga but can also refer to Japanese video games or Japanese culture in general.
    (with special thanks to Wikipedia. :3)


    En wat zijn manga en anime dan?
    Manga are comics created in Japan, or by Japanese creators in the Japanese language, conforming to a style developed in Japan in the late 19th century. They have a long and complex pre-history in earlier Japanese art.
    In Japan, people of all ages read manga. The medium includes works in a broad range of genres: action-adventure, romance, sports and games, historical drama, comedy, science fiction and fantasy, mystery, suspense, detective, horror, sexuality, and business/commerce, among others. Since the 1950s, manga has steadily become a major part of the Japanese publishing industry, representing a ¥406 billion market in Japan in 2007 (approximately $3.6 billion) and ¥420 billion ($5.5 billion) in 2009. Manga have also gained a significant worldwide audience.
    Bron

    Anime are Japanese animated productions featuring hand-drawn or computer animation. The word is the abbreviated pronunciation of "animation" in Japanese, where this term references all animation, but in English, the term is defined as a Japanese-disseminated animation style often characterized by colorful graphics, vibrant characters and fantastic themes. Arguably, the stylization approach to the meaning may open up the possibility of anime produced in countries other than Japan. For simplicity, many Westerners strictly view anime as an animation product from Japan.
    Anime is an art form, specifically animation, that includes all genres found in cinema, but it can be mistakenly classified as a genre. In Japan, the term anime refers to all forms of animation from around the world. English-language dictionaries define anime as "a Japanese style of motion-picture animation" or as "a style of animation developed in Japan".
    Bron


    En wat moet ik doen nu ik anime wil kijken en manga wil lezen dan?

    Daarvoor hebben wij een prachtige lijst gemaakt met alle sites en apps die we kennen die ons de geweldige wereld van manga en anime aanbieden~. ^^

    Anime:
          Apps:
          - cruncyroll [Android, iOS, Windows Phone]
          - Anime Lib [iOS]
          - Shinuda Anime [Android]
          - Anime World [iOS]
          - Anime HD [iOS]
          - AnimeX [Android]

          Websites:
          - kissanime [ook via mobiel]
          - uanime
          - gogoanime
          - animefreak
          - animedreaming
          - waoanime
          - onepeaceofbleach
          - goodanime
          - animeplus
          - crunchyroll
          - newanime
          - animehere

    Manga:
          Apps:
          - Manga. [iOS]
          - Mangareader [iOS, Windows Phone]
          - Manga Storm [iOS]
          - Manga Blaze [Windows Phone]
          - iManga [iOS]
          - Manga Meow [iOS]
          - Manga Rock [iOS]
          - PocketManga [Android]
          - Mangasearcher [Android]

          Websites:
          - tenmanga
          - mangafox
          - mangapanda
          - mangareader
          - mangahere
          - mangago




    ~ Wil je ook mede-otaku worden, wees niet bang en laat een reactie achter! We zullen een poging doen niet te bijten, al kan ik niet beloven dat er niet toevallig ergens wat vampieren in de lijst staan. :3
    ~ Geef je voornaam door als je dat wil!
    ~ Worick/Syll had het geweldige idee om ook de MAL-profielen (My Anime List) achter de namen te zetten, zodat we kunnen zien wie welke anime/manga kijkt/volgt/leest. Dus vind je dat leuk, geef dan je MAL-profiel even door. (: (Of, als je je anime's/manga's ergens anders mee bijhoudt, mag je dat natuurlijk ook plaatsen.)
    ~ Ook als je je drama series bij houd op bijv. Mydramalist.com, geef ze door!
    ~ Naamveranderingen graag doorgeven!
    ~ Weet je nog een app en/of site aan te raden waar jij je manga/anime leest/kijkt? Geef dat graag door! Het is altijd welkom ;d.
    ~ Wil je stoppen met een otaku zijn en uit de lijst? Nou...


    Dat gaat hem niet worden


    Join us! ;D
    29 - HalfBloodPrince (Sharon) - 20 - MAL
    30 - Pugno (Eva) - 14
    31 - Amaimon (Jeffrey) - 21
    32 - Aire (Fanny) - 15 - MAL
    33 - xLenox (Lenox) - 17 - MAL - Animeplanet
    34 - Penta (Rowan) - 19
    35 - Airashii (Liesbeth) - 21 - MAL
    36 - Frosch (Tesla) - 18 - MAL
    37 - WinchestersBros (Lisa) - ... - MAL
    38 - Setsunai (Amparo) - 17
    39 - Horibe (Samantha) - 15 - MAL - Hummingbird
    40 - Shinoa (Romy) - 14 - MAL
    41 - Briarcliff (Myke) - 17 - animeplanet
    42 - RayLaVie (Sam) - 16
    43 - Matata (Joyce) - 18 - MAL
    44 - Yoruichi (Latanya) - 16
    45 - Lovelydemon (Amber) - 18
    46 - Helitera (Sterre) - 16 - Hummingbird
    47 - RUSO4 (Kelly) - 14
    48 - Okumura (Eline) - 16 - Q-List
    49 - MeOrYou (Laurien) - 18 - MAL
    50 - WolfieBlackfire (Cheyenne) - 14
    51 - Jigoku (Fleur) - 14 - MAL
    52 - Morticia (Maia) - 22 - MAL
    53 - ROWYSO (Hade) - 15 - MAL
    54 - serein (Arne) - ... - animeplanet
    55 - MetalUpYoureAss (Elz) - 14 -
    56 - Inclination (Jo-Anne) - 14 - MAL
    1- Hiiragi (Dirkje) - 19 - MAL
    2- Xerxes (Kevin) - 21 - MAL
    3- Worick (Syll) - 20 - MAL - MDL
    4- Kuroha (Myrthe) - 17 - MAL
    5- Theon (Sem) - 19 - MAL
    6- Nigiri (Minke) - 16 - MAL
    7- Haruyuki (Maria) - 20
    8- Raisei (Maxime) - 16 MAL
    9- Itsuka (Ellen) - 19 - MAL
    10- crywithout (Allen) - 19
    11- Mayfly (Lilian) - 18 - MAL
    12- Yayde (Marijke) - 20 - animeplanet
    13- Kirie (Shirley) - 21 - MAL - MDL
    14- Bleach (Chantal) - 20 - MAL
    15- Poems(?) (Michelle) - 13 (Deze user is niet meer actief!)
    16- bkx98 (Benthe) - 16 - MAL
    17- Jormungandr (Reina) - 17 - MAL
    18- Rewritten (Suus) - 17 - Animeplanet
    19- Quart (Rosa) - 15
    20- ErenJaeger (Astrid) - 17 - MAL
    21- Aussie (Sniper) - 19
    22- Puffin_ (Sarah) - 18 - MAL
    23- Tragically (Karin) - 20 - MAL - Animeplanet - Hummingbird
    24 - Ayano (Iris) - 18 - MAL
    25 - xTheDarkLordx (Rowena) - 17 -
    26 - mrCas (Cas) - 14 -
    27 - OriharaIzaya (Thorsten) - 17 - MAL
    28 - MorningStorm (Wouter) - 16 - MAL



    In de volgende spoiler staan animes die op dit moment nog bezig zijn van uitzenden. Mis je er 1 die jij kijkt? Vertel ons op welke dag ze komen en ik zal het er bij zetten!
    Maandag:


    Dinsdag:
    High School Star Musical

    Woensdag:
    Gintama
    Dance with Devils

    Donderdag:
    Naruto Shippuuden
    Subete ga F ni Naru: The Perfect Insider

    Vrijdag:
    Noragami Aragoto

    Zaterdag:
    Fairy Tail
    Ushio to Tora (TV)
    K: Return of Kings
    Owari no Seraph 2

    Zondag:
    God Eater
    Kowabon
    Diabolik Lovers 2nd Season


    Alrighty right. Time for some gifs!
    Met dank aan Shinoa voor de bovenste plaatjes!




    Rechtsboven: Aoharu x Kikanjuu
    Linksboven: Classroom Crisis
    Rechtsonder: Junjou Romantica 3
    Linksonder: Gangsta

    [ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 18:09 ]

    Sinds dat het nieuwe seizoen zo 3 weken nu is begonnen. Leek het me wel leuk om te vragen wat jullie favoriet van dit seizoen is. Natuurlijk paste niet alles erin.. Sorry.. :'D

    20.0% (3 stemmen)
     
    Aoharu x Kikanjuu

    20.0% (3 stemmen)
     
    Gangsta

    6.7% (1 stem)
     
    Gakkou Gurashi!

    6.7% (1 stem)
     
    Ranpo Kitan: Game of Laplace

    6.7% (1 stem)
     
    Rokka no Yuusha

    40.0% (6 stemmen)
     
    Anders :') (Ok er paste echt veel te weinig..)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Binnenkort maar eens beginnen aan God Eater en misschien Terraformars :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Theon schreef:
    Binnenkort maar eens beginnen aan God Eater en misschien Terraformars :')


    Ik ben bij met God Eater en heb Terraformars gezien. Allebei zijn ze aan te raden! ^^ Bij God Eater moest ik even inkomen, maar vanaf episode 3 wordt het best wel cool.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Morgiana ~> Sinbad

    Het spijt me, ik kon het niet laten. Ik ben een te grote Sinbad fangirl. c:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    @Kevin: Non non Biyori ben je het nu al aan het kijken ?
    @Theon God Eater is wel leuk dus zeker gaan kijken !
    @Tes Ik moet Magi echt nog eens gaan kijken !! Zo nice gif (H)


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Akari schreef:
    @Kevin: Non non Biyori ben je het nu al aan het kijken ?
    @Theon God Eater is wel leuk dus zeker gaan kijken !
    @Tes Ik moet Magi echt nog eens gaan kijken !! Zo nice gif (H)


    Hahaha nee, maar ik kreeg die gif xd
    En vond hem echt geniaal.
    Maar laatste tijd kom ik amper nog aan anime kijken toe D:
    Erg druk met werk xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Oh oké !
    Idd leuke gif.
    Ik ben ook best druk alleen ben ik meestal altijd zeker wel rond 4 uur weer thuis moet meestal smorgens werken en soms ook smiddags.
    Maar ja als je weer meer tijd heb raad ik je echt aan om Non non Biyori te kijken !
    Zo grappige Comdey/Slice if life anime :D


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Akari schreef:
    Oh oké !
    Idd leuke gif.
    Ik ben ook best druk alleen ben ik meestal altijd zeker wel rond 4 uur weer thuis moet meestal smorgens werken en soms ook smiddags.
    Maar ja als je weer meer tijd heb raad ik je echt aan om Non non Biyori te kijken !
    Zo grappige Comdey/Slice if life anime :D


    haha jaaa ik moet hem echt een keer zien, want ikk vind die humor erin echt geniaal.
    Een vriend van me spamt me er altijd mee onder en ik moet er altijd wel om lachen xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Shirleeyy het is echt heel erg leuk! Zeker kijken :3



    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Wat met leven heeft te maken ben ik echt niet poductief geweest.. Maar qua manga & drama (en beetje anime) wel :'D..

    Drama's die ik gekeken heb: Puzzle, Junjou, As the Gods Will, Doushitemo Furetakunai, Boys Love :')..
    Laat me ok XD This leuk om verfilmde manga's te kijken :'). Behalve als je het einde van de manga ben vergeten en je eindigt met; o-o..
    Mja wat ik geleerd heb van Puzzle: VERTROUW GEEN IJSJES.. Dat deed ik al niet na Boku no Pico, maar Puzzle heeft het nog eens extra bevestigd. Same with Boy's Love tho.. DO NOT THRUST ANYTHING... Hmpf..


    Ohja manga;s.. Wat ik heb bij gelezen: Dice the cube that changes everything, Crepescule, Usemono Yado, Shades Captor, Gakuen Babysitters, Tanaka-kun Wa Itsumo Kedaruge, Boy Princess, Xu Ge Yuan Ba! Da Xi.

    Wat ik heb uitgelezen: The Breaker: New Waves, Hirunaka no Ryuusei, Kabe no naka no tenshi.

    en een boel manga's die ik bijgelezen heb, maar daar hoefde ik maar 1 chapter van te lezen :')... als ik dat hier neer ga zetten ben ik echt te lang bezig :')


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hey daar! :) Ik denk dat dat ik hier wel juist zit om dit te vragen.
    Ik wil heel graag anime gaan kijken maar ik heb natuurlijk geen idee waar te starten, dus wat raden jullie mij aan? Twee dagen geleden ben ik gestart met Attack on Titan en als ik heel eerlijk ben.. ik kan niet stoppen met kijken, haha! :')
    Best grappig hoe ik altijd heb gezegd dat anime niks voor mij is.. Ik zag Attack on Titan echt overal voorbij komen en ik dacht van 'fuck dit, ik ga gewoon kijken' en uiteindelijk blijkt het een goede keus zijn geweest, hehe.

    Als je een titel achter laat, kan je er alsjeblieft ook een samenvatting bij zetten?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    @Kevin Lol ja echt grappige humeur ! Lol die vriend weet hoe hij goed moet spammen haha.
    @Tes Ja ga ik binnenkort zeker doen!
    @Syll Lekker veel drama films! (Y). Ik heb gisteren My geeky nerdy buddies gekeken was eigenlijk best een leuke film.


    Ga straks nog Een paar drama films kijken denk ik heb alleen niet al te veel tijd want moet morgen vroeg werken. Dus kan ik niet tot te laat Films kijken helaas :X Gelukkg heb ik het weekend vrij.
    @ Rhaegal Wat aanraders : Ouran high school host club, Owari no Seraph , Sword art online, Accel world , Black butler, angel beats, clannad, Black bullet, karneval , No.6 , Pandora hearts , Oreimo, Little busters, Nagi no Asukara, Anohana , kokoro connect, Free! en Your lie in April. Ik kan nog wel meer aanrader maar ik denk dat je met deze wel even zoet bent.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2015 - 17:12 ]


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    RhaegaI schreef:
    Hey daar! :) Ik denk dat dat ik hier wel juist zit om dit te vragen.
    Ik wil heel graag anime gaan kijken maar ik heb natuurlijk geen idee waar te starten, dus wat raden jullie mij aan? Twee dagen geleden ben ik gestart met Attack on Titan en als ik heel eerlijk ben.. ik kan niet stoppen met kijken, haha! :')
    Best grappig hoe ik altijd heb gezegd dat anime niks voor mij is.. Ik zag Attack on Titan echt overal voorbij komen en ik dacht van 'fuck dit, ik ga gewoon kijken' en uiteindelijk blijkt het een goede keus zijn geweest, hehe.

    Als je een titel achter laat, kan je er alsjeblieft ook een samenvatting bij zetten?
    Alright, eens even zien.. Als we eventjes vanuit Attack on Titan gaan..
    Ik speelde vals, ik ben gewoon naar de recommendation list gegaan van myanimelist..

    Claymore schijnt goed te zijn, maar ik heb hem zelf nog niet gezien dus ik laat wel gewoon een link achter :'D..
    Wat ik eigenlijk bij allemaal doe want ik kan niet uitleggen..

    God Eater, even heel kort uitgelegd gaat het net zoals bij Attack on Titan erom dat ze monsters verslaan die de stad binnendringen :').. Volgens mij is het bij God Eater ook zo dat ze stad verschillende "lagen" heeft net zoals bij Attack on Titan, maar ik kan het ook verkeerd hebben onthouden..
    Overigens is deze anime nog bezig.

    Tokyo Ghoul Ik weet eigenlijk niet hoe ik dit het simpelste kan uitleggen.. Maar er is een jongen en door bepaalde omstandigheden word hij half ghoul / half mens (is hij dat?).. Mens en Ghoul gaan niet helemaal samen ;d. In iedergeval je gaat een beetje zijn leven zien hoe hij nu door het leven gaat als geen mens en geen ghoul.. Word leuk :')

    Akame ga Kill! Een jongen gaat op pad om geld te verdienen voor zijn woonplaats, echter komt hij al gauw bij een corrupt plaats terecht en valt hij zelf bijna in de val van het corrupte plek, maar hij word gered door Night Raid ;d.

    Ao no Exorcist Deze bevat wat meer comedy :'). Niet dat hij daardoor minder leuk is... Het bevat Demonen? ;D

    Guilty Crown Deze anime gaat over een virus dacht ik.. Dat uitbreekt ;d. Volgens MAL staat de virus bekent als de Lost Christmas of 2029, alleen ik heb serieus waar die naam nog nooit gehoord in de anime zelf, maar hey.. Ik kan het mis hebben..

    Keseijuu: Sei no Kakuritsu Nog meer monsters die de mensheid over willen nemen ;D. Dit keer zijn het parasieten die in de mens kruip en de hersens overnemen, of in Shinichi's geval zijn rechter hand.

    Shinsekai Yori, een anime die ik nog af moet kijken.. Of eerst herkijken want je moet best goed opletten bij de anime... Kan er ook vrij weinig er over zeggen, dus ik tik Dirkje aan om deze uit te leggen xd.

    Btooom!, ok genoeg met de monsters. Dit keer is het een eiland, waar mensen zijn achtergelaten voor goeie redenen.. Althans dat vinden de mensen die hen daar heen hebben gestuurd.. De mensen moeten zien te overleven met de bommen die ze hebben gekregen. Ze moeten 7 mensen vermoorden willen ze van het eiland af.. Als ik me niet vergist..

    Ergo Proxy, dit schijnt volgens een vriend van mij een goeie anime te zijn, maar ik heb hem zelf nog niet gezien..


    Sorry voor mijn slechte uitleg :') Hoop dat je er alsnog iets mee kan.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2015 - 17:18 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    RhaegaI schreef:
    Hey daar! :) Ik denk dat dat ik hier wel juist zit om dit te vragen.
    Ik wil heel graag anime gaan kijken maar ik heb natuurlijk geen idee waar te starten, dus wat raden jullie mij aan? Twee dagen geleden ben ik gestart met Attack on Titan en als ik heel eerlijk ben.. ik kan niet stoppen met kijken, haha! :')
    Best grappig hoe ik altijd heb gezegd dat anime niks voor mij is.. Ik zag Attack on Titan echt overal voorbij komen en ik dacht van 'fuck dit, ik ga gewoon kijken' en uiteindelijk blijkt het een goede keus zijn geweest, hehe.

    Als je een titel achter laat, kan je er alsjeblieft ook een samenvatting bij zetten?


    Ik hou heel veel van Attack on Titan. De eerste paar episodes van die anime zijn ongelofelijk goed gedaan, dus ik begrijp helemaal dat je niet kan stoppen met kijken. Ik wil je mijn favoriete anime aanraden. Ze overlappen allemaal een beetje het actie/avontuur genre. Ik hoop dat je daarvan houdt. ^^

    Ik heb mijn aanraders op alfabetische volgorde gezet en de samenvattingen komen van MAL.

    Bleach

    15-year-old Kurosaki Ichigo is not your everyday high school student. He has from as far he can remember always had the ability to see ghosts and spirits. A fateful day arrives as Ichigo encounters the shinigami Kuchiki Rukia, who saves him and his family from a Hollow at the cost of injuring herself. During this encounter, with Rukia unable to defeat the hollow she transfers her shinigami powers into Ichigo. In the aftermath, unable to continue with her job, Rukia allows Ichigo to take on the role of a shinigami in her place as they together defeat the Hollows plaguing Ichigo's town.


    Fairy Tail

    Set in an imaginary world, the Earth Land, there exists a Mage Guild called "Fairy Tail." Fairy Tail is stationed in the town Magnolia, residing in the Kingdom of Fiore, and is currently governed by Makarov, Guild's master.

    Lucy Heartfilia, a 17-year-old girl, wishes to become a full-fledged mage and join one of the most prestigious Mage Guilds in the world, Fairy Tail.

    One day, out of pure coincidence, she meets Natsu Dragneel, a boy who is transportation-sick, but very cheerful in nature. However, the thing she does not know is that Natsu is the closest connection to Fairy Tail, as he is a Mage in Fairy Tail.


    Haikyuu

    A chance event triggered Shouyou Hinata's love for volleyball. His club had no members, but somehow persevered and finally made it into its very first and final regular match of middle school, where it was steamrolled by Tobio Kageyama, a superstar player known as "King of the Court." Vowing revenge, Hinata applied to the Karasuno High School volleyball club... only to come face-to-face with his hated rival, Kageyama!

    A tale of hot-blooded youth and volleyball from the pen of Haruichi Furudate!!


    Hunter x Hunter (2011)

    A new adaptation of the manga series by Togashi Yoshihiro.

    A Hunter is one who travels the world doing all sorts of dangerous tasks. From capturing criminals to searching deep within uncharted lands for any lost treasures. Gon is a young boy whose father disappeared long ago, being a Hunter. He believes if he could also follow his father's path, he could one day reunite with him.

    After becoming 12, Gon leaves his home and takes on the task of entering the Hunter exam, notorious for its low success rate and high probability of death to become an official Hunter. He befriends the revenge-driven Kurapika, the doctor-to-be Leorio and the rebellious ex-assassin Killua in the exam, with their friendship prevailing throughout the many trials and threats they come upon taking on the dangerous career of a Hunter.


    Magi: The Labyrinth of Magic

    The story follows the travels of a boy named Aladdin around a strange land in which mysterious ruins called dungeons are said to house priceless treasures. Aladdin meets a friend, Alibaba, who strives to conquer a dungeon and obtain its treasures. Through all the meetings and partings he experiences along the way, Aladdin will also learn of his own fate...


    Nanatsu no Taizai

    The "Seven Deadly Sins," a group of evil knights who conspired to overthrow the kingdom of Britannia, were said to have been eradicated by the Holy Knights, although some claim that they still live. Ten years later, the Holy Knights have staged a coup d'état and assassinated the king, becoming the new, tyrannical rulers of the kingdom. Elizabeth, the king's third daughter, sets out on a journey to find the "Seven Deadly Sins," and to enlist their help in taking back the kingdom.


    Je kan ook nog, zoals Shuuya zei bij recommendations kijken! ^^ Klik!

    [ bericht aangepast op 19 aug 2015 - 18:12 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    RhaegaI schreef:
    Hey daar! :) Ik denk dat dat ik hier wel juist zit om dit te vragen.
    Ik wil heel graag anime gaan kijken maar ik heb natuurlijk geen idee waar te starten, dus wat raden jullie mij aan? Twee dagen geleden ben ik gestart met Attack on Titan en als ik heel eerlijk ben.. ik kan niet stoppen met kijken, haha! :')
    Best grappig hoe ik altijd heb gezegd dat anime niks voor mij is.. Ik zag Attack on Titan echt overal voorbij komen en ik dacht van 'fuck dit, ik ga gewoon kijken' en uiteindelijk blijkt het een goede keus zijn geweest, hehe.

    Als je een titel achter laat, kan je er alsjeblieft ook een samenvatting bij zetten?


    Het beste om in anime te komen, is niet gelijk te beginnen met die overdreven lange anime als Onepiece, bleach, naruto en hunterxhunter.
    Want dan krijg je een heel verkeerd beeld van anime, want het kan ook echt heel leuk zijn.
    Hoewel die animes ook wel hun momenten hebben, maar daarvoor moet je wel ontzettend veel epi's eerst voor zien.

    Hmmm als je attack of titan leuk vind dan zal je denk ik Angel Beats, Sword art online, owari no seraph en tokyo ghoul ook wel leuk vinden ^^

    Angel beats
    Otonashi awakens only to learn he is dead. A rifle-toting girl named Yuri explains that they are in the afterlife, and Otonashi realizes the only thing he can remember about himself is his name. Yuri tells him that she leads the Shinda Sekai Sensen (Afterlife Battlefront) and wages war against a girl named Tenshi. Unable to believe Yuri's claims that Tenshi is evil, Otonashi attempts to speak with her, but the encounter doesn't go as he intended.


    sword art online
    In the near future, a Virtual Reality Massive Multiplayer Online Role-Playing Game (VRMMORPG) called Sword Art Online has been released where players can control their avatars through brain waves using technology called "NerveGear." When players enter the game, they discover they cannot log out, as the game creator is holding them captive. To escape, players must beat the game by defeating each boss on all 100 floors; however, if they die in the game, they die in real life too. Their struggle for survival starts now...


    owari no seraph
    One day, a mysterious virus appeared on Earth which killed every infected human over the age of 13. At the same time, vampires emerged from the world's dark recesses and enslaved mankind. Enter Hyakuya Yuuichirou, a young boy, who along with the rest of the children from his orphanage, are treated as livestock by the vampires. Even in captivity, Yuuichirou dreams big. He dreams of killing vampires. He dreams of killing them all.



    En ghoul had shuuya al een awesom samenvatting van ^^

    [ bericht aangepast op 19 aug 2015 - 19:30 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.