• Hey y'all!

    Ik werd vandaag wakker met The Purge announcement in mijn hoofd en zo leek het mij ontzettend gaaf om een RPG hier over te openen.
    Voordat ik alles ga uitwerken vroeg ik me af of hier interesse in zal zijn. Zou jij graag mee doen? Wat zou jij graag willen zien in deze RPG? etc.

    Laat het maar weten! :D


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Jaa! Hier zou ik zeker aan meedoen! Zou je me willen waarschuwen? c:


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Yes please!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    GreenIeaf schreef:
    Jaa! Hier zou ik zeker aan meedoen! Zou je me willen waarschuwen? c:


    Natuurlijk wil ik dat! Ik denk, als er nog meer interesse in is, dat ik hem na mijn vakantie open :Y).


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik heb er eens een ORPG over gedaan en het was echt awesome. 8D Lijkt me wel leuk om ook een RPG erover te doen.


    Your make-up is terrible

    Lijkt me echt gaaf!

    Lijkt me leuk ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wanneer ga je hem openen? ;3


    Your make-up is terrible

    Mag ik een berichtje in mijn inbox verwachten vanaf dat dit opengaat?
    Ik zou héél graag meedoen! (:


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Graag, stuur mij ook maar een berichtje! Ik wacht trouwens ook nog steeds op je idee over psychopaten. (nerd)


    everything, in time

    Meraki schreef:
    Graag, stuur mij ook maar een berichtje! Ik wacht trouwens ook nog steeds op je idee over psychopaten. (nerd)


    Hm? Idee over psychopaten? I'm confused :')

    Furiosa schreef:
    Wanneer ga je hem openen? ;3


    Ik ben nu terug van vakantie dus als het goed is vandaag of morgen (oid) c:

    [ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 18:36 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    RhaegaI schreef:
    (...)

    Ik ben nu terug van vakantie dus als het goed is vandaag of morgen (oid) c:


    O dan was jij dat misschien niet.. Iemand die qua username op de jouwe leek had een ander idee dat ze me zou sturen, maar nooit gekregen.

    Anyway, het lijkt me leuk! Ik moet helaas wel van 20-2 's nachts werken, dus hoop dat er leuke rollen over zijn!


    everything, in time