• Ik was, samen met mijn ouders, rustig een potje Kolonisten van Catan aan het spelen. Ineens klonk er een hard geluid, een auto die weg slipte dachten we. Toen we keken zagen we deze pick-up truck die van de weg was geraakt. De inzittende(n) waren er al uit toen ik deze foto nam. De brandweer probeert nu de truck weg te slepen.



    Jeetje, wat een drama :/


    26 - 02 - '16

    Liopleurodon schreef:
    Oh, dat is goed om te horen!


    Ja, ben echt opgelucht.. Zou het echt erg hebben gevonden, mocht er doden zijn :c


    26 - 02 - '16

    Waarom gebeuren er de laatste tijd zoveel autoongelukken? :o

    M'n achterneefje (die 4 maanden ouder is dan ik) heeft zondagavond ook een autoongeluk gehad :/ hij is er het beste vanaf gekomen met alleen een inwendige bloeding in zijn been, rugpijn, heel veel schaafwonden en een lichte hersenschudding, de bestuurder heeft een gebroken been, de bijrijdster ligt/lag in coma met inwendige orgaanbloedingen en het is niet zeker of ze het gaat halen (heb sinds dinsdagmiddag nog geen updates gehoord, dus weet niet hoe het er nu voor staat) en de vriendin van m'n achterneefje was verlamd verklaard, maar kreeg tintelingen in haar been. Heeft wel een rugwervel gekneusd/gebroken en iets bekneld. Er zat nog iemand in de auto maar daar weet ik niet van hoe het ermee is.

    Gelukkig dat er bij dat ongeluk alleen materiële schade is! De inzittenden zullen wel heel erg geschrokken zijn denk ik. Is er al een oorzaak bekend?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Lupton schreef:
    Waarom gebeuren er de laatste tijd zoveel autoongelukken? :o

    M'n achterneefje (die 4 maanden ouder is dan ik) heeft zondagavond ook een autoongeluk gehad :/ hij is er het beste vanaf gekomen met alleen een inwendige bloeding in zijn been, rugpijn, heel veel schaafwonden en een lichte hersenschudding, de bestuurder heeft een gebroken been, de bijrijdster ligt/lag in coma met inwendige orgaanbloedingen en het is niet zeker of ze het gaat halen (heb sinds dinsdagmiddag nog geen updates gehoord, dus weet niet hoe het er nu voor staat) en de vriendin van m'n achterneefje was verlamd verklaard, maar kreeg tintelingen in haar been. Heeft wel een rugwervel gekneusd/gebroken en iets bekneld. Er zat nog iemand in de auto maar daar weet ik niet van hoe het ermee is.

    Gelukkig dat er bij dat ongeluk alleen materiële schade is! De inzittenden zullen wel heel erg geschrokken zijn denk ik. Is er al een oorzaak bekend?


    Vermoedelijk was de weg te glad door de regen. Het regende al een hele tijd en we zitten hier in de bergen. Ik denk zelf dat die truck van de weg is geraakt door de gladheid.


    26 - 02 - '16

    Oh gelukkig zijn ze in orde ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Resilience schreef:
    (...)

    Awh, jeetje, da's ook wel heftig zeg D:
    Zijn de mensen ongedeerd? ;o

    Morgen ga ik eens kijken of ik een krant kan krijgen, misschien staat 't daar wel in..
    Er is geen ambumance geweest dus ik vermoed van wel. Ik vraag me wel af wat er is gebeurd.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gelukkig dat er geen gewonden waren!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!