• Ik was, samen met mijn ouders, rustig een potje Kolonisten van Catan aan het spelen. Ineens klonk er een hard geluid, een auto die weg slipte dachten we. Toen we keken zagen we deze pick-up truck die van de weg was geraakt. De inzittende(n) waren er al uit toen ik deze foto nam. De brandweer probeert nu de truck weg te slepen.



    Jeetje, wat een drama :/


    26 - 02 - '16

    Wauw, wat een geluk dat er niemand zwaar gewond is geraakt. Het ziet er best serieus uit. Dat zal wel schrikken geweest zijn!


    What would Emma do?

    Oh wow, dat zie je ook niet elke dag. Hopelijk zijn die inzittende(n) wel oké?


    Happy Birthday my Potter!

    Dat zal idd wel schrikken zijn!

    Waren de personen ongedeerd?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Wat erg voor die mensen. :/ Hopelijk zijn ze ongedeerd, en anders hoop ik dat het snel beter met hen gaat.


    Ik wil een tuin vol egels

    Oei Ö


    16 - 09 - '17

    Jeetje, wat heftig!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Jeetje, wat bizar. :'l


    Caution first, always.

    Ik hoop ook dat de inzittende(n) ongedeerd zijn. Zal het nieuws in de gaten houden!


    26 - 02 - '16



    Inmiddels hebben ze er een hijskraan bij gehaald. Geen idee hoe lang dit nog gaat duren.. :/


    26 - 02 - '16

    Anatomy schreef:
    Jeetje, wat heftig!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    En het erge is, een paar uur voor het ongeluk stond ik daar gewoon o.o



    Heb een heel dubbel gevoel..


    26 - 02 - '16

    Wat toeval. Ik zat vandaag op mijn gemak lol te spelen toen ik opeens het scheurend geluid van een remmende auto hoorde. Zijn er hier ook mensen op elkaar getreden. Jammer was het niet iets te vet van mijn huis om de ramptoerist uit te hangen, maar de voorgevel van die mensen is ook goed verplaats. Zijn we nu echte vriendinnen omdat we een vandaag beiden een gelijkaardige gebeurtenis hebben meegemaakt?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    Wat toeval. Ik zat vandaag op mijn gemak lol te spelen toen ik opeens het scheurend geluid van een remmende auto hoorde. Zijn er hier ook mensen op elkaar getreden. Jammer was het niet iets te vet van mijn huis om de ramptoerist uit te hangen, maar de voorgevel van die mensen is ook goed verplaats. Zijn we nu echte vriendinnen omdat we een vandaag beiden een gelijkaardige gebeurtenis hebben meegemaakt?


    Awh, jeetje, da's ook wel heftig zeg D:
    Zijn de mensen ongedeerd? ;o

    Morgen ga ik eens kijken of ik een krant kan krijgen, misschien staat 't daar wel in..


    26 - 02 - '16

    UPDATE!



    De truck is op een aanhanger geladen en nu het beste nieuws: er is alleen materiële schade. De inzittend(e) is/zijn in orde!


    26 - 02 - '16

    Oh, dat is goed om te horen!


    What would Emma do?