• Dit is een heropening van deze RPG. Het idee behoort volledig toe aan de oorspronkelijke eigenaar en de wereld van Harry Potter behoort uiteraard enkel J.K. Rowling toe.





    Na vijfenveertig jaar in vrede geleefd te hebben, ontstaan er opnieuw spanningen tussen de tovenaars en heksen. De volgelingen van Voldemort zijn maar op één ding uit: wraak. Mensen zijn bang en weten niet wat ze te wachten staat, gezinnen worden wederom verscheurt en opgekropte gevoelens van de vorige tovenaarsoorlogen komen naar boven. Een nieuw jaar op Zweinstein begint, maar daar begint de oorlog zich ook door te dringen. Er is veel verdeeldheid onder de leerlingen en er zijn al vele verliezen geleden.

    Wie kan je vertrouwen in tijden van oorlog?
    Maar nog belangrijker; wie niet?




    Rivetra — De Enge Mod aka Marthe —— Jasper/Ophelia/Eren
    Towns — Jente —— Fleur/Cassandra
    EthereaI — Leonie —— Alissa
    RousseauOrion — Carianne —— Phoebe
    WeasIey — Ilona —— Remus/Penelope
    Daggers — Noa —— Sirius/Charlie
    Rockbell— Lene —— Isaac/Mila/Roy
    Baelor — Leah —— Vivianne/William
    StiIinski — Sterre —— Stuart/Quinn
    Starkiller — Xantha —— Hayden
    QueenStark — ** —— Safirianna
    Xemerius — Ana —— Muriël


    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 17:16 ]


    kindness is never a burden.

    Volgens mij is beide waar, haha. Joanne spreekt zichzelf wel vaker tegen, like bijvoorbeeld dat James wel headboy is maar uiteindelijk een enorme troublemaker en geen prefect, dusjaaa.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Royai schreef:
    (...)

    Marcus Flint heeft zijn laatste jaar over gedaan.


    Ah, dan heb ik het dus verkeerd gelezen. Sorry! @Ilona en Jente: Ik denk dat het inderdaad beter is dat we het zo laten. Anders wordt het te ... nou ja, mogen we weer hernieuw beginnen. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Beauregard schreef:
    Volgens mij is beide waar, haha. Joanne spreekt zichzelf wel vaker tegen, like bijvoorbeeld dat James wel headboy is maar uiteindelijk een enorme troublemaker en geen prefect, dusjaaa.


    Er zijn fan theories die dat verklaren (like: Je hoeft geen prefect te zijn om Head Boy te zijn), maar ik geloof gewoon dat ze erop inspeelt om haar fouten te verbergen in de boeken, haha. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naoko schreef:
    (...)

    Er zijn fan theories die dat verklaren (like: Je hoeft geen prefect te zijn om Head Boy te zijn), maar ik geloof gewoon dat ze erop inspeelt om haar fouten te verbergen in de boeken, haha. ^^

    Ja, haha. Toch lijkt het me highly unlikely dat James headboy geweest zou zijn - tenzij de fan theories waar zijn en Dumbledore Jily te erg shipte xd.


    “A queen will always turn pain into power.”

    Ilonaaa? Is die tweelingpersoon van jou je Huffelpuf meisje of je Gryffindor jongen? ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Accio topic


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    MT


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naoko schreef:
    Ilonaaa? Is die tweelingpersoon van jou je Huffelpuf meisje of je Gryffindor jongen? ^^

    Gryffindor guy ^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    Beauregard schreef:
    Accio Topics ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Jasper is officieel af en staat open voor relaties. (:


    help

    Rivetra schreef:
    Jasper is officieel af en staat open voor relaties. (:


    Stuart is nog niet af, maar ik denk dat ze hele goede/beste vrienden kunnen zijn?

    [ bericht aangepast op 22 juli 2015 - 19:24 ]


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    -
    Gaat lekker, flut dubbel posts

    [ bericht aangepast op 22 juli 2015 - 19:25 ]


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    GreenIeaf schreef:
    (...)

    Stuart is nog niet af, maar ik denk dat ze hele goede/beste vrienden kunnen zijn?


    Ik denk het ook. (:


    help

    Mt


    all because i liked a girl

    Mijn rollen komen vanavond waarschijnlijk, dus over zo'n elf uur want ik zit in een andere tijdzone ^^


    -