SAM JASON ABBOTT
Negentien. ~ Popular Nice Guy. ~ Happy. ~
![](http://4.bp.blogspot.com/-wMAMNh8PdLE/VJl6OnYfdkI/AAAAAAAAmWs/XCEc0fYFHpg/s1600/Divider%2BR.png)
Zodra ik het ei kapot sloeg, begon Avalanté keihard te lachen, en terecht. Zelf moest ik ook wel een beetje lachen. Toen ik zei dat ik me nogal vies voelde, knikte Ava, pakte mijn hand weer vast en trok me mee naar binnen. Ik haalde grijnzend mijn schouders op, en liep achter Ava aan. "Pak maar een shirt van Aiden en gebruik gewoon een handdoek. Dan ga ik me even omkleden." Zei ze, en liet mijn hand los waarna ze naar haar eigen kamer vertrok. Ik glimlachte en keek haar na, terwijl ze wegliep. Ik schudde lachend mijn hoofd. Wat was er met me aan de hand? Het was Ava, het zusje van mijn beste vriend, niet Avalanté, god wat vond ik het een mooie naam, het mooie, grappige en lieve meisje. Ze was gewoon... één van ons. Toch?
Zuchtend liet ik me op de rand van het bad zakken, en haal mijn telefoon tevoorschijn, om mijn goede vriendin Hale te whatsappen.
>> Hi Hale c: Can I ask you something?
<< Ofc, always ![:) :)](/images/smilies/smile14.png)
>> I kind of need like a girl's view on something hehe.
<< On who? ![;) ;)](/images/smilies/knipoog.jpg)
>> Like, if I was your brother's best friend, would you like, feel weird to go out with me?
<< Depends on the situation, why actually?
>> Because idk I may like Ava a little? I'm not sure but I don't want things to get awkward
...
>> Okay, here goes nothing...
Nadat Hale me moed heeft ingepraat, stuur ik Aiden een berichtje om hem te vertellen dat ik Ava leuk vindt, en om hem te vragen hoe hij zich daarbij voelt, of hij het okay zou vinden als ik haar uitvraag. Eerst lijkt hij het geen fijn idee te vinden, maar dat blijkt een grapje te zijn. Ik glimlach en praat nog even wat met mijn beste vriend, voor ik onder de douche stap. Onder de douche bedenk ik een plan. Ik wil haar uit vragen, maar ik wil het goed doen. Ik ken haar al zó lang, en ik wil niet dat ze denkt dat ik een grapje maak of iets. Als ik het doe, doe ik het goed. Tijdens het douchen bedenk ik een plan.
Als ik de douche uit kom, droog ik mijn haar een klein beetje, en sla de handdoek om mijn middel. Mijn bovenlichaam is onbedekt; ik heb geen shirt bij me en mijn benen zijn nog niet droog genoeg om mijn broek aan te trekken. Ik loop Aiden zijn kamer in en kleed me om. Ik pak een simpele witte tanktop uit Aiden's kledingkast. Hij is iets te groot, waardoor een deel van mijn borstspieren aan de bovenkant getoond worden en de gaten voor mijn armen zijn hierdoor veel groter dan het zou moeten, maar ach. Ik trek mijn spijkerjas er overheen, en als laatste trek ik mijn zwarte broek weer aan. Daarna loop ik naar buiten, en vraag ik aan mevrouw Beaufort of het goed is als ik een aantal steentjes leen, voor een verassing voor Avalanté. Ze kijkt me een beetje verbaasd aan, maar knikt. Dankbaar glimlach ik, en ga aan het werk. Als het eindelijk af is bekijk ik het resultaat.
Will you go on a date with me? in steentjes, in de achtertuin, onder haar raam. Ik voel, hoe cliché het ook is, een vaag gekriebel in mijn buik. Ik verzamel nog een handje kiezels, en begin ze een voor een naar haar raam te gooien.
Tik... Tik.... Tik.... Tik....
In de groep vertelt Ava me dat ze haar jurk niet dicht krijgt, en ik schud glimlachend mijn hoofd. Ik wacht wel. Ik stop mijn telefoon weg en ga verder met steentjes gooien en opnieuw verzamelen, gooien en verzamelen, gooien en verzamelen...
CARA JESSICA SMITH
Zeventien. ~ Girl Next Door. ~ Happy. ~ outfit[/face]
![](http://4.bp.blogspot.com/-wMAMNh8PdLE/VJl6OnYfdkI/AAAAAAAAmWs/XCEc0fYFHpg/s1600/Divider%2BR.png)
Chris lacht met me mee, en wacht geduldig tot ik uitgepraat ben. Zoals gewoonlijk praat ik weer veel te veel. "Ja.. Tuurlijk, geen probleem." Zegt hij, en ik zucht dankbaar. "Dan moeten we na het feest wel snem langs mijn huis, voor kleding enzo..." mompelt hij, en ik knik terwijl hij zijn schouders ophaalt. "Yes... Uhm, laten we dan maar gaan? Als je klaar bent." Zegt hij, terwijl hij wat drinken en snoep uit de tas haalt. Ik knik. "Ik bedoel maar... er zijn al veel mensen als ik de groep moet geloven.." Sluit hij glimlachend af, en ik knik en glimlach terug. "Wacht even, dan kleed ik me even om in iets... normalers." Ik grinnik. Snel ren ik naar boven en schiet een andere
outfit aan. Ik ren weer naar beneden, mijn dr. Martins bonken bij elke stap die ik op de trap zet, en glimlach naar Chris terwijl ik mijn handen de mouwen van mijn veel te grote spijkerjas verstop. Het zal er vast hilarisch uitzien, klein meisje - ik ben 1.65 of iets in die richting - in een gigantische jas, maar het is mijn favoriete jas. Ik heb hem van mijn broer gekregen. Mijn broer... die zo nodig naar de andere kant van de wereld moest verhuizen voor zijn vriendin. De jas was ooit van hem, en hij ruikt nog naar hem. We hadden zo'n goede band, maar nu... Ik schud mijn hoofd. "Let's go!" Zeg ik dan, vrolijk. Ik heb er wel zin in, misschien helpt het een beetje met vergeten...
[ bericht aangepast op 8 aug 2015 - 23:54 ]
Spinning around, I'm weightless.