• Na eindeloos hebben zitten brainstormen, covers zoeken en ideeën opdoen, is daar eindelijk het moment! Onze Thranduil story is geactiveerd! Wij wensen iedereen heel veel plezier met lezen en bedanken iedereen die zo geduldig hebben zitten wachten ^^


    Agony • concealed memories || Thranduil



    Ola! Ik zoek iemand die een covertje wil maken! Wij zullen er voor zorgen dat de credits geheel naar jou toe gaan :D
    Hieronder staat wat informatie om mee van start te kunnen :)

    -Wil je je gebruikersnaam erin?: Nope
    -De titel: Agony
    Dit in lettertype:http://www.dafont.com/mirkwood-chronicle.font
    -Evt. andere tekstjes?: Concealed memories
    In deze lettertype:http://www.dafont.com/british-quest.font
    -Afbeeldingen:
    Ik hoopte dat een gif-cover zou kunnen. Ik weet niet of iemand dat kan? Maar dat zou heel tof zijn.

    We wilde deze twee plaatjes combineren:


    (De letters die erop staan wil ik er het liefst niet in, maar ik zou eigenlijk ook wel willen weten hoe het er mét uitziet, want het is een mooie tekst.)




    Ik vond de groenkleuren, die van groen naar zwart overlopen naar de buitenkant, wel super mooi bij afb. 1, als dat mogelijk is dan zou dat super zijn!


    Extra afbeeldingen:

    http://data3.whicdn.com/images/170679130/large.jpg

    http://25.media.tumblr.com/tumblr_maz24yAu4o1r1knwfo1_500.jpg

    Extra info: Als je tijd vrij hebt enzo, zou het super zijn als je een paar experimentjes maakt waar we uit kunnen kiezen xD (Of zo flexibel bent dat we dan nog wat dingen mogen aanwijzen wat we willen aanpassen, al betwijfel ik dat dit nodig is xD )

    -Evt. effecten: (sepia, zwart-wit etc.):Efecten graag gewoon gekleurd
    -Welke sfeer: (bijv. donker, licht, mysterieus):
    Mysterieuze sfeer graag. Het gaat immers over verloren/ verborgen herinneringen


    Verras me! :D En alvast heel erg bedankt!


    De pol is geopend! Iedereen bedankt voor jullie hulp en prachtige covers!!

    [ bericht aangepast op 19 april 2015 - 13:32 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.



    nog een keer :")

    ik probeer nog een gif cover

    [ bericht aangepast op 4 april 2015 - 17:24 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:



    nog een keer :")

    ik probeer nog een gif cover


    *sneakt even het topic in*
    Wooow, just woow! Die's echt heel nice! c:

    [ bericht aangepast op 4 april 2015 - 17:27 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Nou. Overmorgen kan ik het misschien doen.
    Ik heb dit weekend een internationaal hockeytoernooi (nu een feest. Ik haat feesten. Dang it) dus ik ben hele dagen druk bezig.

    Naja. Heb het dit weekend dus erg druk. Maandag niet dus zal dan wel wat proberen, als je kan wachten tot dan ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Hahaha nou jullie hebben de normale cover dus al gezien! En dit is ook precies hoe ik me het voorstelde! Dus als iemand weet hoe je dut nog in gif kan doen, dan zou het helemaal perfect zijn!
    Tarte, in ieder geval bedankt voor de pracbtige cover! Ik vind dit tpch stiekem wel je beste werk hahaha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Littlefinger schreef:
    (...)

    *sneakt even het topic in*
    Wooow, just woow! Die's echt heel nice! c:


    *buigt* dankuu dankuu ^^

    @Leah hehe dankjewel ^^! Ik ben ook wel beter geworden, vooral nu ik GIMP gebruik inplaats van photoshop c:


    I just caught the wave in your eyes

    Tartle schreef:
    (...)

    *buigt* dankuu dankuu ^^

    @Leah hehe dankjewel ^^! Ik ben ook wel beter geworden, vooral nu ik GIMP gebruik inplaats van photoshop c:


    Oh nice!! Nou ik ga nog even afwachten op een gif cover, en anders word het sws deze!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik geloof dat ik heb uitgevonden hoe het moet, ik ga gelijk aan de slag!


    I just caught the wave in your eyes

    Leah4President schreef:
    Nou. Overmorgen kan ik het misschien doen.
    Ik heb dit weekend een internationaal hockeytoernooi (nu een feest. Ik haat feesten. Dang it) dus ik ben hele dagen druk bezig.

    Naja. Heb het dit weekend dus erg druk. Maandag niet dus zal dan wel wat proberen, als je kan wachten tot dan ^^


    Genen probleem hoor! we gaan voorlopig nog niet beginnen omdat we alles nog even goed willen uitwerken enzo.. Maar als we dan alvast het voorblad af hebben, dan hebben we dat klaarliggen, snappie.


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik ga nog wat proberen, maar ik kan wel geen GIF-covers maken. Of tja, ik heb nog niet uitgepluisd hoe. ^^


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Tywin schreef:
    Ik ga nog wat proberen, maar ik kan wel geen GIF-covers maken. Of tja, ik heb nog niet uitgepluisd hoe. ^^


    Hahaha zoveel aanmeldingen al!! Wordt bijna een wedstrijd hier xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    First try. (:


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Tywin schreef:
    First try. (:



    Oh gaaf! hoe heb je die bomen gedaan op de achtergrond? Die lijken wel geschilderd joh!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Oh gaaf! hoe heb je die bomen gedaan op de achtergrond? Die lijken wel geschilderd joh!


    Dankje!
    Dat is gewoon van een prent op het internet, maar je kunt het ook doen met één of andere filter - die ik nu niet meer nodig had door die prent. (:

    Dit prentje:

    [ bericht aangepast op 5 april 2015 - 19:50 ]


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Tywin schreef:
    (...)

    Dankje!
    Dat is gewoon van een prent op het internet, maar je kunt het ook doen met één of andere filter - die ik nu niet meer nodig had door die prent. (:

    Dit prentje:



    Oh zooo! Oh das wel heel slim ja xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Heb nog een poging gedaan. ^^


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.