• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:24 ]

    Regen die ergens tegen aan tikt (dakramen bijvoorbeeld). En het is al helemaal geweldig als het gepaard is met onweer.

    Elvenking schreef:
    Regen die ergens tegen aan tikt (dakramen bijvoorbeeld). En het is al helemaal geweldig als het gepaard is met onweer.


    Dat vind ik ook erg mooi

    Vuur en storm (:


    El Diablo.

    Regen is inderdaad een leuk geluid, maar niets gaat boven het geluid van bubbelpapier voor mij :')


    What would Emma do?

    Elvenking schreef:
    Regen die ergens tegen aan tikt (dakramen bijvoorbeeld). En het is al helemaal geweldig als het gepaard is met onweer.


    Dit, of regen op een tent. c:

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 22:18 ]


    You get confused by crying women, I get confused by walks with princes. - America Singer

    De zee die tegen de kliffen aan slaat


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Regen tegen mijn rolluik is echt een van me favoriete geluiden toch wel.


    You were born original, don't die as a copy.

    Takken van naaldbomen in het vuur, dat knettert zo fijn. Ook heel harde regen en het gespin van katten.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 22:40 ]

    De lach van mijn broertje en regen dat op mijn raam tikt

    De zee


    16 - 09 - '17

    De wind in de bomen; de kruin die zachtjes heen en weer ritselt.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Elvenking schreef:
    Regen die ergens tegen aan tikt (dakramen bijvoorbeeld). En het is al helemaal geweldig als het gepaard is met onweer.

    This. I love it.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het gespin van mijn kat :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Het geknetter van vuur (:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Luckyblue schreef:
    Het geknetter van vuur (:


    Dit, ja. ^^
    En de ademhaling van mijn hond als 'ie slaapt. Dat klinkt raar, maar het is best rustgevend. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."