• Als het mocht zou ik keihard gaan vloeken. Ik heb onlangs me aangemeld met mijn account op zijn tablet. Het was de bedoeling dat hij gewoon quizjes ging doen, maar nu MAAKT HIJ ZE ZELF ZONDER MIJN TOESTEMMING!! Ik heb zonet 2 van zijn quizzen verwijderd. Eerst moet hij zoiets met mij afspreken. Maar hoe maak ik hem dat duidelijk, aangezien ik hem maar op 2 augustus terugzie?

    Het karakter van mijn neef Itse:

    1) verwend
    2) Gooit mijn Lego Ninjago Airtjitsu flyer of het dak van de garage.
    3) Geen respect voor andermans spullen


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Don't give up until it's over"

    Zoals andere mensen al zeiden je wachtwoord veranderen.

    Kan je, je neef niet gewoon bellen en hem vragen om uit te loggen?

    @Cordon
    Gebruikt vind ik beter passen dan misbruikt. Dus ik ben het met je eens.


    Physics is awesome

    Ik heb je titel even aangepast. Zoals de anderen al zeiden is het makkelijk op te lossen door je wachtwoord te veranderen. En niet vergeten uit te loggen als je op een openbare computer of tablet gaat.

    LaMuerte schreef:
    Ik heb je titel even aangepast. Zoals de anderen al zeiden is het makkelijk op te lossen door je wachtwoord te veranderen. En niet vergeten uit te loggen als je op een openbare computer of tablet gaat.


    Zo storend was het ook niet hoor, ik vond het gewoon grappig.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Misschien niet storend nee, maar gaf wel een vage indruk met wat er daadwerkelijk aan de hand is ^^

    Ik zou inderdaad je wachtwoord veranderen om dit probleem op te lossen. Maar, aangezien je aangeeft dat je neef wel vaker dit soort dingen doet is het misschien een idee dat je je tante/oom belt zodat je het kunt bespreken met hen?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2015 - 14:41 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    ^als ze hij al ingelogd is op zijn tablet, dan heeft dat niet erg veel zin he.

    Nvm, het was een bumper..

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 10:33 ]