• De titel zegt het al ik zoek een Titel. Dus mocht je er een weten dan zou ik die graag willen weten.


    Beschrijving van de Story


    Wij kennen allemaal het orginele verhaal van de dood van Alison; dat Aria, Spencer, Hanna en Emily antwoorden zochten op de vragen die ontstonden nadat Alison was vermoord.
    Maar wat nou als juist die vier meiden niet bevriend waren met Alison en bij het groepje van Jenna zou horen en een van hen er voor gezorgd heeft dat Alison verdween? En wat als andere vrienden had, die graag willen weten wat er met haar gebeurt is?

    Een jaar na de dood van Alison, keert Keya terug naar Rosewood. Samen met haar vrienden, Toby en Caleb probeert ze haar leven weer op te pakken.
    Maar dat is niet zo eenvoudig als dat het lijkt, ze worden opgeschrikt door een heel eigenaardig sms'je en zij zijn niet de enige die het sms'je krijgen. Daarmee begint de zoektocht naar de antwoorden en worden geheimen en leugens bontgenoten en nieuwe vriendschappen gesloten worden. En wie is toch de gene die de akelige sms'jes stuurt, wie is A?


    Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen, want ik wil zeer binnenkort met het verhaal gaan starten.


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Ik weet geen titel, maar wil je me waarschuwen als je begint? (:
    Xx


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Ja tuurlijk!


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella