• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Curious and curiouser.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wtf.. Waarom zou je in hemelsnaam met iemand anders vreemdgaan? Zoiets doe je niet als je al zo lang een relatie met iemand hebt. Maak het dan uit met je huidige partner, want dit slaat nergens op. Ik zou dit mijn partner echt niet aan kunnen doen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    God, wat genant. Waar is dat gat als je het nodig hebt? ;-;


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik haat mezelf, dit kan ook alleen ik hebben.


    Because I love him, do I need another reason?

    Hoe ga ik vannacht nog slapen?


    This is so complicated.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Indominus schreef:
    Ik haat mezelf, dit kan ook alleen ik hebben.

    Rule number one: do not hate yourself.
    Please don't.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    HahahaHAHAHAAAHhaaaaaaaa. Eindelijk de tijd genomen om TOP merch te bestellen. Meteen geen kleedgeld meer, maar ok. c;


    Caution first, always.

    When the right one for you turns up you won't ever forget them. If you did, then they can't have been your true love.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauw, wie laat verstandelijk beperkten nou alcohol drinken in een instelling.. en dan ook nog gek opkijken als er iemand met een bijl staat te zwaaien en slaan. Moeten werknemers daar niet mee om kunnen gaan?
    Zo gebeurd er nog eens wat in een rustig dorpje.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2015 - 0:30 ]

    He never loved me and he'll never do. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Patriots schreef:
    Hoe ga ik vannacht nog slapen?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Eigengrau schreef:
    He never loved me and he'll never do. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Alpheratz schreef:
    (...)

    jemig Qing heb je het toevallig over mij (cat)


    Hahahaha :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Alpheratz schreef:
    (...)

    jemig Qing heb je het toevallig over mij (cat)


    Oh woah dit bericht zag ik niet haha. Ja of course. (cat) Ik heb het over jullie allemaal. (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys