• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Vessel schreef:
    Er is niemand meer aan wie ik mijn verhaal kwijt kan.


    Je mag me gerust een bericht sturen ^^


    26 - 02 - '16

    Vessel schreef:
    Er is niemand meer aan wie ik mijn verhaal kwijt kan.

    Wat scheelt er? :c


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Aaah, ik wil supergraag eens uitgaan met een vriendin. Mijn moeder is geweldig, ik mag misschien zelfs tot middernacht blijven. *O* Assepoester. Hehe.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2015 - 19:29 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oorpijn en hoofdpijn tegelijk hebben aan een kant gun ik zelfs mijn ergste vijand niet
    :(


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Right through the heart. Also yet another panic attack, yay.


    kindness is never a burden.

    Dat gevoel van victorie dat je hebt wanneer je een zak chips hebt gekocht die niet voor de helft lucht is.. C:


    26 - 02 - '16

    Royai schreef:
    Right through the heart. Also yet another panic attack, yay.



    help

    -

    [ bericht aangepast op 10 juli 2015 - 20:15 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Eigengrau schreef:
    (...)
    Wat scheelt er? :c

    In mijn familie spelen nu een paar best heftige dingen tegelijk en ugh. Bijna al mijn internetvrienden zijn ineens weg en mensen die ik in principe nog wel heb, wil ik niet lastigvallen met gezeik.


    Caution first, always.

    FAYZ schreef:
    (...)

    Don't listen to them ):
    Je bent niet lelijk, haters are gonna hate.
    You're amazing the way you are.
    Stay strong (flower) xx


    Backbiter schreef:
    (...)

    Wat een trieste personen bestaan er toch.. Het zegt inderdaad absoluut niets over jou! Echt niet naar luisteren. Dat zijn zij alleen al niet waard.


    Thanks both. <3
    Ik weet wel dat het meer over hun zegt dan over mij, maar toch doet 't pijn. Vooral omdat ik de mensen niet eens kende. :/

    Bluck schreef:
    (...)

    Wtf. Waar slaat dat nou weer op.
    Moet ik ze in elkaar slaan voor je? Met alle plezier namelijk.
    Bah. Wat een hekel aan zulke mensen.

    Je bent echt totaal niet lelijk, echt niet (:


    Lolicia schreef:
    (...)
    Ik doe met je mee!


    Runescript schreef:
    (...)

    Jij bent dus niet lelijk he!
    Ik sla ze met liefde in elkaar voor je, want jij bent alles behalve lelijk! :@


    Haha van mij mogen jullie ze in elkaar slaan, maar het waren complete vreemden die het deden. Dus ik kan jullie niet helpen met het aanwijzen van de personen. ;x
    Thanks though. Jullie geven me wel weer een glimlach op m'n gezicht. <3

    Square schreef:
    (...)

    Wát? Jeetje, wie doet dat in vredesnaam? D:
    Want dat A) slaat helemaal nergens op, geloof me, en B) zegt een hoop dingen over het zelfvertrouwen en de persoonlijkheid van die persoon of personen, maar niets over jou.


    Nou ik speelde zoals gewoonlijk in Emmen. En ik ben het wel ''gewend'' dat tijdens het spelen mensen me raar aankijken, wijzen en dat ze me uitlachen en rare dingen over me spreken.
    Maar nu was het zo dat toen ik klaar was en terug naar de auto liep dat gewoon voorbijgangers dat ook weer deden. Mensen die ik nog nooit eerder had gezien! Dus dat was pretty shitty.. :/ En het kon naar niemand anders zijn, want ik was de enigste die op de stoep liep. Er werd overduidelijk naar mij gewezen... En ik heb het gecontroleerd, maar mijn haar zat prima en mijn kleding ook en naar mijn idee had ik niets raars. Behalve een karretje met een accordeon erin. Naja als dat alles is... o.O

    Thank you too. <3

    [ bericht aangepast op 10 juli 2015 - 20:32 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vessel schreef:
    (...)
    In mijn familie spelen nu een paar best heftige dingen tegelijk en ugh. Bijna al mijn internetvrienden zijn ineens weg en mensen die ik in principe nog wel heb, wil ik niet lastigvallen met gezeik.

    Aaaahw. Veel sterkte ermee. D: Als je erover wilt praten, ben je altijd welkom!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    En dat is de tweede die ik weg weet te duwen. Good job.


    I just want someone to genuinely give a shit about me. I want someone who wants to know everything about me like my favorite cereal, what color underwear I’m wearing, if I sleep with my door open or closed, and if I believe in heaven or hell. I want someone who will be there when the sun is shining, but also when a thunderstorm is brewing inside of me. I want someone to know me like the back of their fucking hand. Most of all, I think I want someone who would never think of giving up. Someone who just want to be my friend and not a love interest.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    I just want someone to genuinely give a shit about me. I want someone who wants to know everything about me like my favorite cereal, what color underwear I’m wearing, if I sleep with my door open or closed, and if I believe in heaven or hell. I want someone who will be there when the sun is shining, but also when a thunderstorm is brewing inside of me. I want someone to know me like the back of their fucking hand. Most of all, I think I want someone who would never think of giving up. Someone who just want to be my friend and not a love interest.



    Furiosa schreef:
    I just want someone to genuinely give a shit about me. I want someone who wants to know everything about me like my favorite cereal, what color underwear I’m wearing, if I sleep with my door open or closed, and if I believe in heaven or hell. I want someone who will be there when the sun is shining, but also when a thunderstorm is brewing inside of me. I want someone to know me like the back of their fucking hand. Most of all, I think I want someone who would never think of giving up. Someone who just want to be my friend and not a love interest.


    Tell me. Tell me all about you. c:
    <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •