• Hey iedereen,

    Ik heb sinds deze week last van mierenbeten omdat ik opreis was.
    En ik heb geen idee hoe ik ze weg krijg of met welke zalf.
    Iemand die dat weet toevallig? :)

    Bedankt al


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Algemene zalfjes voor insecten beten zijn daar handig voor. Zelf gebruik ik ook tijgerbalsem voor muggenbeten, maar ik weet net of dat werkt tegen mierenbeten.


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    Algemene zalfjes voor insecten beten zijn daar handig voor. Zelf gebruik ik ook tijgerbalsem voor muggenbeten, maar ik weet net of dat werkt tegen mierenbeten.


    Geen idee. Maar wat is een tijgerbalsem? :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik heb geen idee. Maar ik had volgens mij ook geen idee dat mieren bijten. :'D


    wat was dit ookalweer

    Halen schreef:
    Ik heb geen idee. Maar ik had volgens mij ook geen idee dat mieren bijten. :'D


    Och dat doen ze wel hoor. Echt vreselijk. Dat jeukt vreselijk.
    Heb ik vast voor gehad als ik aan het zwembad zat of lag.
    Of ja met uitstapjes gedaan.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Nestosyl hebben wij hiertegen. Op wikipedia staat dat magnesiumoxide mierenzuur (wat prikt) neutraliseert, maar dat heb je waarschijnlijk niet bij de hand. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Nestosyl hebben wij hiertegen. Op wikipedia staat dat magnesiumoxide mierenzuur (wat prikt) neutraliseert, maar dat heb je waarschijnlijk niet bij de hand. ^^


    Nee dat heb ik niet meteen bij de hand. Zou je dat bij het kruitvat ook kunnen halen
    die twee producten?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Gewoon Prikweg of iets in die richting. Ik weet dat het bij HEMA, Kruitvat, DA en dat soort winkels te krijgen is. Even naar vragen, ze hebben vaak echt tien verschillende soorten.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    Gewoon Prikweg of iets in die richting. Ik weet dat het bij HEMA, Kruitvat, DA en dat soort winkels te krijgen is. Even naar vragen, ze hebben vaak echt tien verschillende soorten.


    Ach zo. Ik zal daar eens kijken. Bedankt. :) Maar waarschijnlijk zijn die beten na een week weg als ik niets doe?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Nee dat heb ik niet meteen bij de hand. Zou je dat bij het kruitvat ook kunnen halen
    die twee producten?


    Nestosyl wel, magnesiumoxide haal je beter in een lab, maar dat is de chemische manier om het te neutraliseren.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2015 - 20:19 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    GossipGirl21 schreef:
    (...)

    Geen idee. Maar wat is een tijgerbalsem? :)

    Hierzo
    Het wordt veel gebruikt voor spierpijn, maar het kan ook gebruikt worden voor insectenbeten. Het is wel een beetje duur, helaas, maar ik vind het beter werken dan het zalfje van de kruitvat tegen insectenbeten.


    Seasons will change, but I shall remain

    Patholoog schreef:
    (...)

    Nestosyl wel, magnesiumoxide haal je beter in een lab, maar dat is de chemische manier om het te neutraliseren.


    Achzo zal er eens voor kijken.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Serenata schreef:
    (...)
    Hierzo
    Het wordt veel gebruikt voor spierpijn, maar het kan ook gebruikt worden voor insectenbeten. Het is wel een beetje duur, helaas, maar ik vind het beter werken dan het zalfje van de kruitvat tegen insectenbeten.


    Ach mercie. Bedankt he. En het is niet zo duur ook :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,