• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Ugh, dan wonen wij eens toevallig in een omgeving waarvan je toch zou verwachten dat het er redelijk rustig is (natuurgebied, veel bomen, kwetterende vogeltjes en de ideale buren in de vorm van vredelievende, kindvriendelijke, natuurliefhebbende hippies die tegen onrecht in de wereld strijden en een introverte, alleenstaande dierenvriend), geven die idioten van tegenover natuurlijk weer een feestje met dronken mensen en kutmuziek. Elke fucking avond of zo. Oh en dan heb je natuurlijk nog zo'n klojo die het nodig vindt om een wietplantage te zetten in een of ander oud huis hier in de buurt, waardoor iedereen zich afvraagt of je net uit een coffeeshop komt of zo wanneer je terugkomt van het joggen. Hoeraaa. In een bos wonen, wie wil dat nu niet. (cat)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2015 - 23:34 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    En toen lag facebook er uit...VERDORIE! D:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Eindelijk heb ik je gevonden! Na 8 uur zoekwerk.
    En nu durf ik je niet toe te voegen. Haha, fail.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Haerolin schreef:
    Eindelijk heb ik je gevonden! Na 8 uur zoekwerk.
    En nu durf ik je niet toe te voegen. Haha, fail.


    kom op je kunt het! Ik heb ook ooit de stap genomen om iemand die vrijwel onbekend was toe te voegen en het was een van de leukste jongens die ik ooit gekend heb


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Er moet een Terminator RPG komen. (cat)


    Your make-up is terrible

    ik ga inactief op Quizlet
    I first thought people on Q would always make me happy, but oh i was so wrong.
    I've never felt so bad and I'm just done.
    Have a great life, cuz i don't have it.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 1:40 ]


    lisa's eyes, once so magnetic, now just look empty

    Alpheratz schreef:
    (...)

    kom op je kunt het! Ik heb ook ooit de stap genomen om iemand die vrijwel onbekend was toe te voegen en het was een van de leukste jongens die ik ooit gekend heb

    Ha, maar ik heb hem maar 1 keer gesproken en heb er zelfs nooit aan gedacht om mijn naam te vermelden terwijl ik de zijne wel wist. Of toch zijn voornaam.
    Ben er net achter gekomen dat hij blijkbaar 2 jaar geleden bij mij op school heeft gezeten, vandaar dat hij me zo bekend voor kwam.

    Heb hem uiteindelijk toch nog niet toegevoegd aangezien ik écht niet durf. Angsthaas over hiero. :W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jeez, ik ben ver boven de 20 en ik mag nog steeds niet na 12 uur op bed.... WTH..

    I want to know why I'm still the badguy.
    And I want you to know I'm afraid of you.


    lisa's eyes, once so magnetic, now just look empty

    Ik haat het om gewoon niet te kunnen slapen, terwijl ik morgen moet werken


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Haerolin schreef:
    (...)
    Ha, maar ik heb hem maar 1 keer gesproken en heb er zelfs nooit aan gedacht om mijn naam te vermelden terwijl ik de zijne wel wist. Of toch zijn voornaam.
    Ben er net achter gekomen dat hij blijkbaar 2 jaar geleden bij mij op school heeft gezeten, vandaar dat hij me zo bekend voor kwam.

    Heb hem uiteindelijk toch nog niet toegevoegd aangezien ik écht niet durf. Angsthaas over hiero. :W


    In mijn geval was het een jongen die ik op tien meter afstand had zien staan op een festival. We hadden niet eens gepraat, elkaar alleen maar aangekeken. Ik vond hem (toen nog op hyves) omdat een vriendin van mij een van zijn vrienden herkende. Toen ik hem toevoegde kreeg ik binnen een minuut een berichtje met: Hee jij bent het meisje van het bevrijdingsfestival, hoe heb je me ooit gevonden?
    Wie niet waagt wie niet wint haha.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ongepland nachtje doorhalen. Ge-wel-dig :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nieuwe week, frisse start. Klaar om weer te gaan werken :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Denk ik een dagje alleen te zijn, is híj er weer. Komaan, die gast komt hier tegenwoordig iedere dag. I need a break! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vertel me alsjeblieft dat ik je vandaag nog kan zien.


    i put the fun in funeral