• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    26 - 02 - '16

    Ik ga bij mijn vriend wonen. Denk ik.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh ja, waarom zou ik ook goede vrienden naast jou mogen hebben, want jij bent immers al mijn beste vriend, hé. Daar moet ik het dan maar mee doen.


    Your make-up is terrible

    Oh my god. I did not just say that. I am such a bad friend and I hate myself.


    kindness is never a burden.

    Ieuw. Er lag een dode muis in de tuin.

    Lekker gebowlt met mijn vriendinnetjes en nu de stad in met de boekenbonnen die ik gekregen heb (:


    -

    Vandaag al meer dan 1500 woorden geschreven! /trots


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Waarom wordt Justin Bieber altijd apart benoemd. Zo van hij is een muziek stijl.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Say what. Dat moment dat je gewoon gratis mee mag naar een evenement omdat de stiefvader van een van je vrienden een dj die daar speelt, persoonlijk kent. We staan gewoon op de guestlist. *O*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik hoop dat ik naar die meeting kan... (:


    26 - 02 - '16

    Inkleuren of niet inkleuren, that's the question ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik voel me een beetje als een stalker hahaha


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Misselijk :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wist niet dat ik zo veel kon huilen om een boek godsechristus nog aan toe


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Altijd leuk als kinderen van twaalf beginnen over je lengte en zichzelf dan helemaal geweldig voelen omdat ze groter dan jou zijn. Sorry bitches, ik stopte met groeien toen ik jullie leeftijd had.


    "Ignite, my love. Ignite."

    I am a sad piece of shit. But okay.


    kindness is never a burden.

    In lucht je hart voelen mensen zich altijd zo snel aangesproken, haha.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys