• Verwend, vervelend, vol problemen. Een paar woorden die door de ouders van een groep rijke tieners gebruikt worden om hun kinderen te beschrijven. Of dit nou is omdat ze in contact komen met criminaliteit, omdat ze arrogant doen en zich verwend gedragen of omdat ze andere problemen hebben, ze moeten weg uit hun normale setting, ze moeten zich realiseren dat het leven niet altijd zo zal zijn en dat er leven is buiten hun villa's. En wat is daar beter voor dan een stinkende boerderij ver buiten de stad, waar geen internet is en ze zullen moeten werken als ze willen blijven. De ouders hebben een deal gesloten met een arme boer, en de kinderen zullen bij hem blijven tot ze hun gedrag wat zijn afgeleerd.

    De boer staat erom bekend dat hij veel kinderen heeft van zichzelf. Niet omdat deze allemaal zijn eigen kinderen zijn, maar omdat kinderen uit de buurt hier vaak langskomen, en hij de jongeren die thuis niet terecht kunnen opvangt. Hoe deze jongeren met de rijkeluiskinderen om zullen gaan, moeten ze nog maar zien...


    TIJDELIJKE STOP OP BOERENMEISJES
    Rollen:
    Boerenkinderen: 3/2
    [Maya Haynes] ~ GusWaters
    [Jessa Cara Wilkinson] ~ Hecuba
    [Louise Victoria Rowe] ~ Balloo
    [James Avery Bonham] ~ Rabidkiller
    [R] ~ Ikigai

    Rijkelui: STOP OP RIJKELUISJONGENS 2/4
    [Katerina Nikolina Dimitrov ] 1.3 ~ Daggers
    [Landon Russel Buckley] 1.3 ~ Larkin
    [R] ~ Hecuba
    [Fae Maya Dimitri] ~ NevadaMustang
    [William Ethan Moore.] 1.4 ~ Coronam
    [R] ~ Conaway

    Faceclaims:
    • Cara Delevingne // Taylor Momsen Hecuba ~ nog aan het twijfelen :3
    • Lucky Blue Smith Hecuba
    • Janet Devlin Guswaters
    • Danielle Campbell 901FreeAtLast
    • Grant Gustin Larkin
    • Anna Kendrick NevadaMustang
    • Douglas Booth Coronam
    • Brett Davern Conaway
    Invullen:
    Naam: Voor- én achternaam.
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Extra:

    Regels:
    • Minimaal 200 woorden schrijven.
    • Niet aanmelden om vervolgens niet te reageren.
    • OOC zoveel mogelijk in het praattopic, if needed tussen haakjes.
    • 16+ mag.
    • Mary Sue's en Gary Stu's worden niet goedgekeurd.
    • Geef even door als je je naam verandert.
    • Alleen je eigen personages besturen.
    • Realistisch doen; als je personage een snob is, zijn ze niet opeens aardig omdat de ander toevallig knap is etc.
    • Alleen ik (Hecuba) open de topics.
    • Aardig zijn voor elkaar.

    Naar een oud idee van TessaGray


    Begin:
    - Zeg gedag tegen je butler, je bedienden en je ouders, vandaag is de dag dat je naar de boerderij gaat.
    - Vandaag komen de nieuwe jongeren, zorg dat je op tijd op de boerderij bent zodat je ze aan kan zien komen!


    Spinning around, I'm weightless.

    MT


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [MT]


    Tell me about it, stud.

    -MT-


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    MT :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Landon Russel Buckley


    Ik hielt mijn hoofd schuin en liet mijn mond nog net niet open vallen.


    "Een boerderij? Een stinkende boerderij?" Ik sloeg mijn armen over elkaar toen ik zag dat mijn vader, in elke geval de man die zich zo noemt, een koffer naast mij neerzette. Ik schudde mijn hoofd. "Na'ah." Met mijn voet schoof ik de koffer terug richting mijn ouders.
    "Landon, luister. Het is voor je eigen bestwil. Je gaat het echt niet ver schoppen in de wereld met dit gedrag." Ik lachte kort door de woorden van mijn moeder.
    "Dus omdat jullie mij zo hebben opgevoed, word ik gestraft?" vroeg ik toen en ik keek ze om en om aan. Even keken ze elkaar aan, waarna ze weer naar mij keken.
    "Je gáát gewoon, geen gemaar en geen smoesjes." Mijn vader pakte mijn koffer op en liep de voordeur door naar buiten. Ik kon niet anders doen dan hem volgen, al mijn spullen zaten waarschijnlijk in die koffer en ik wist wel zeker dat ze Desmund, de taxichauffeur, met de koffer weg zouden laten rijden. Ik was dus genoodzaakt om mee te gaan met mijn spullen. Met tegenzin nam ik plaats in de auto en ik keek mijn ouders voor geen moment aan. "Motherfuckers," zei ik mompelend en ik pakte mijn mobiel uit mijn zak.

    Daar stond ik dan een uur later, met de koffer aan mijn zijde. Ik perste mijn lippen op elkaar en keek rond. Was ik de enige? Ik zuchtte, waarna ik mijn mobiel uit mijn zak pakte. Geen bereik, dat ook nog. Gefrustreerd stopte ik mijn mobiel terug in mijn zak. Ik pakte mijn koffer op en liep naar de deur, waar ik op de bel drukte, of wat het te noemen viel.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2015 - 11:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.




    Katerina Nikolina Dimitrov
    "Some infinities are bigger than other infinities."
    • Seventeen • Annoyed • Walking around • Outfit




    ''Serieus! Wat is er mis met jullie?!'' riep ik woedend uit. ''Niet zo'n grote mond dame, nou pak je koffer en tas in, we gaan weg over een uur.'' Met een boos en woedend gevoel liep ik naar mijn kamer toe, waar ik mijn koffer onderuit de kast pakte. Hoezo naar een stinkende, rottige boederij? Terwijl ik woedend inpakte mompelde ik wat dingen in het Bulgaars.
    Na een halfuur had ik alles ingepakt en zat ik nog snel wat te bellen met iedereen, gezien je in de middle of nowhere vast geen bereik of wat dan ook had.

    Toen ik daar aankwam greep ik geërgerd mijn koffer uit de auto, deed mijn tas over een van mijn schouders en keek ik rond. Ik zag bij de voordeur nog een ander persoon staan en was hopelijk niet de enige. Hij zag er tenminste niet uit als een boerenkind. Langzaam begon ik ook naar de voordeur te lopen en keek weer eens even rond. ''Hi,'' mompelde ik. ''Ook hier naar toegestuurd?'' vroeg ik hem.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2015 - 12:16 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    MT


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''



    William Ethan Moore
    ''Treat me like you want to be treated.''
    • Twenty years old • Angry • Exploring the 'stupid' farm •



    Mijn hoofd leek te ontploffen van woede, zo kwaad was ik. ''Ik mag serieus voor jullie hopen dat het een grap is.'' Snauw ik naar mijn ouders die alleen geïrriteerd zuchten en daarna hun hoofd zacht schudden. Voor mij is dat genoeg om van kwaad naar woedend over te stappen en zo hard schreeuwen als mogelijk. ''Je kan me alles maken maar ik ga niet naar een vieze boederij, zijn jullie helemaal gek geworden?'' Buldert mijn kwade stem door het landhuis waarna ik zelfverzekerd met mijn armen over elkaar tegenover mijn ouders ga staan terwijl ik kort met mijn cap speel waarmee ik had gereden op Galaxy. ''Je hebt geen keus. Onmiddellijk naar je kamer, je hebt een kwartier om je koffer in te pakken en daarna wordt je weggebracht.'' Legt mijn vader met een overheersende stem uit waardoor ik me kwaad omdraai en woedend de trap op ren om nog geen minuut later mijn grote luxe kamer binnen te lopen. Morrend pak ik twee grote rolkoffers en mijn rugzak in en neem zonder twijfelen mijn cap en laarzen mee, zelfverzekerd van het feit dat Maggy en Galaxy mee mogen. Terwijl de twee butlers, die ik als kind al nooit heb gemogen, mijn koffers naar beneden kijk ik met een vernietigende blik naar mijn ouders. Ze wisten dit al lang genoeg, ze hadden kunnen weigeren maar omdat ze blijkbaar een hekel aan me hebben, hadden ze toch ja gezegd. ''Maggy en Galaxy gaan mee, toch?'' Vraag ik twijfelend aan mijn moeder die geruststellend knikt en me een knuffel wil geven maar ik weiger. Als ze me zo erg haatten dat ze me naar zoiets sturen toon ik geen liefde meer voor ze. Daarna wordt ik naar buiten gebracht, de auto in met de paardentrailer erachter. Tenminste krijg ik daar nog wel mijn zin mee.


    Aangekomen op de boederij met mijn twee rolkoffers aan mijn zijde, mijn rugzak over mijn ene schouder en de paarden al in de stallen kijk ik argwanend aan me heen. Het ruikt hier meteen al vreselijk en ik ben niet van plan om me hier aan die onnozele regels te houden die ze hier vast zullen hebben. In mijn ooghoeken zie ik een jongen en meisje staan, die zo te zien niet van de boederij zijn. Ik sleepte mijn rolkoffers achter me aan terwijl ik naar de twee toe liep. ''Zijn jullie ook hier gedropt met een klote rede?'' Vraag ik aan de twee waarna mijn blik kort afdwaalt naar de omgeving hier omheen. Walgelijk.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2015 - 16:04 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''


    Landon Russel Buckley

    De deur was nog niet open, waar lieten ze mij op wachten. Hallo, ik belde aan!
    Ik hoorde voetstappen achter mij welke mij lieten omkijken. Het zag er niet echt uit alsof het meisje bij de boerderij hoorde, ze leek mij eerder van mijn niveau. Ik stak mijn handen wat nonchalant in mijn zakken.
    "Hi. Ook hier naar toegestuurd?" vroeg ze toen. Ik knikte even.
    "Jup. Door de mensen die zich mijn ouders noemen," zei ik toen met rollende ogen. "Echt hoor, mij hierheen sturen terwijl het hun fout is."
    ''Zijn jullie ook hier gedropt met een klote rede?'' Ik keek op. Hello there. "Ik ben te arrogant en luister niet, of zo," gaf ik als antwoord aan de jongen en knipoogde kort. Ik keek even naar de deur, welke nog altijd potdicht zat.
    "Dus... Ik ben Landon Buckley, nou ja, mijn achternaam is nog zo relevant." Ik knikte naar beiden met een klein zelfverzekerd glimlachje. Ik haalde mijn handen uit mijn zakken en belde nog een keer aan. "Als ze binnen nu en vijf minuten nog niet open doen, ben ik weg." Ik keek de twee even aan. "Het stinkt hier ook echt verschrikkelijk."

    [ bericht aangepast op 7 juli 2015 - 16:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Jessa Cara Wilkinson
    "Was that supposed to happen, like, today?" ~ Negentien ~ Surprised ~ Barely awake.
    Ik was al vroeg wakker geworden, om zes uur, en was begonnen aan mijn dagelijkse routine. Het was al lekker weer buiten, en dus had ik mijn overhemd snel aangetrokken, en verder alleen mijn laarzen; er was toch nooit iemand buiten en het was te warm voor iets anders. Mijn overhemd hing nog half open, en een koel briesje bezorgde me af en toe een beetje kippenvel. Ik liep naar de stallen en knuffelde Atticus, mijn paard, controleerde de voerbakken van alle dieren en deed mijn dagelijkse controlerondje. Na een tijdje ben ik op een hooibaal gaan zitten, en ben ik zo in slaap gevallen.
    Een dichtslaande deur zorgt ervoor dat ik wakker schiet. Papa? Ik kijk op de klok, het is elf uur. Papa zal nog slapen, dus die is het in ieder geval niet. Ik hoor het geluid van een lopende motor. Auto. Meerdere auto's. Maar, we verwachtten toch helemaal geen bezoek?
    Me volledig onbewust van het feit dat ik alleen een onderbroek, een half open overhemd en een paar laarzen aan heb, loop ik richting de voordeur van het huis. Er staan drie mensen, twee jongens en een meisje. Voorzichtig kom ik dichterbij. "Als ze binnen nu en vijf minuten nog niet open doen, ben ik weg." Hoor ik één van de jongens zeggen, "Het stinkt hier ook verschrikkelijk." En dan schiet het me te binnen: vandaag kwamen de rijkeluiskinderen. Ik beet op mijn lip, hier had ik dus echt geen zin in.... "Misschien moet je dan eens een douche nemen." Zei ik met een knipoogje naar de jongen, waarna ik een hand door mijn haar haalde. Slim? Nee, ik had geen broek aan. Gelukkig had ik een ietwat grote onderbroek aangetrokken omdat ik die lekker vond slapen, dus was niet mijn hele kont te zien. Snel liep ik naar de voordeur, en viste ik de huissleutel onder de mat vandaan. "Tip nummer 1: er ligt een sleutel hier. We hebben niet veel waardevolle spullen, dus er wordt niets gejat." Ik opende de deur, en keek over mijn schouder naar het stel achter me. "Zet je spullen maar binnen, en wacht even terwijl ik ehm..." Ik gebaarde naar mijn halfnaakte lichaam, "Iets aantrek." Ik glimlachte verontschuldigend naar de anderen, en liet ze toen achter in de hal.


    Spinning around, I'm weightless.

    Maya Haynes


    Kiss me beneath the milky twilight

    Maya wist dat vandaag de rijke en verwaande jongeren zouden komen. Dat was ook meteen de reden waarom ze deze ochtend extra vroeg wakker was. Ze wilde altijd meteen kijken hoe ze er uit zagen en proberen te raden wie van hen het ergst was. Wie er nog wel vriendelijk uitzag en wie niet. Maya vond het altijd een hele gebeurtenis. Ze had snel een trui aangedaan met een makkelijk zittende broek. Daarna slofte ze snel in haar versleten all stars die ooit roze waren geweest, maar nu eerder iets weg hadden van een bruine smurrie. Toch hield ze van die schoenen omdat ze die voor haar 16e verjaardag had gekregen en aangezien haar voeten niet meer groeiden had Maya de schoenen al ruim twee jaar gedragen.
    Door haar haren borstelen deed ze niet omdat ze uit ervaring wist dat ze er dan zou uitzien als een ontplofte poedel -en dat was niet overdreven-. Meestal kamde ze er snel even doorheen zodat de grootste klitten er uit waren.
    Wanneer ze dat had gedaan wandelde ze snel naar de deur. Ze wist dat daar alle jongeren zouden staan; maar Maya was slim. Ze wilde de anderen wel zien maar ze wilde niet dat ze haar meteen zouden zien. Daarom liep ze wat verder en stond daar achter een hoekje te kijken naar de jongeren die hier nu waren gearriveerd. Maya stond elk jaar opnieuw op dit plekje om de anderen te kunnen zien. Het was niet dat ze echt niet wilde dat ze haar te zien zouden krijgen want Maya wist dat ze haar sowieso nog wel zouden zien maar het gaf haar een gevoel van spanning. Het voelde leuker om hen zo even te kunnen bekijken en daarom deed ze dat ook.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Mijn topics.. Mijn reactie komt wss zaterdag


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    (Hahah ja, wie is het ergste? xd)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alexander 'Alex' Prescott



    "Jullie sturen mij naar wát?!" riep ik uit. "Wat denken jullie zelf man? Dat ik op een of andere vieze kloteboerderij ga zitten? What the hell man!" Ik raasde maar door. Deze mensen, de naam ouders waren ze niet eens waard, waren gek geworden. Serieus gek. Ik stampvoette naar boven en liep snel mijn kamer binnen. Mijn deur deed ik op slot. Te verwend. Ik proeste. Waar hadden ze het over.
    Er werd gebonsd op mijn deur. "Alex! Alex! Doe onmiddellijk open!" werd er geroepen. "Nee!" snauwde ik terug. Flikker toch op man. Ik voelde hoe mijn vuisten aangespannen waren. Ik kon het niet tegenhouden. Het ging vanzelf. Nog voor ik het doorhad had ik mijn vuist in de spiegel geslagen, die nu aan diggelen viel. Mijn vuist die open lag. Ik trok een pijnlijk gezicht, terwijl ik mijn vuist heen en weer schudde. Stukjes glas vielen eruit. "Kut," vloekte ik.
    Ondertussen was mijn moeder nog steeds niet gestopt met op de deur te kloppen. Kwaad liep ik naar de deur en met een ruk trok ik hem open. "Weet je wat? Ik ga!" riep ik. Ik zag hoe mijn moeders gezicht wat oplichtte. "Dan ben ik in ieder geval van jullie gezeik af," siste ik en ik gaf haar nog een donkere blik.

    Een uur later stopte mijn ouders de auto en zo snel ik kon stapte ik uit. Geen minuut langer zou ik bij mijn ouders in één auto zitten. Mijn vader en ik liepen tegelijk door naar de kofferbak, maar ik was net eerder. Ik duwde hem open en greep naar de koffer. Ik keek wat moeilijk toen ik besefte dat dat ding nog verdomde zwaar was. "Wacht, ik help je wel even," bood mijn vader aan. Maar nog voor hij mijn koffer te pakken had, trok ik de koffer er al uit. "Ik doe het zelf," mompelde ik. Ik liep met de koffer weg, op weg naar het gebouw. "Dag schat!" werd er achter mij geroepen. Flikker op met je schat, dacht ik bij mijzelf. Ik hoorde hoe ze nog meer afscheid nemende woorden riepen, maar ik negeerde het. Zij wilden mij weg hebben? Fijn. Maar dan kwam ik ook niet meer terug.


    Tell me about it, stud.

    (@Runescript voor jou een vraag, voor mij een weet. Misschien dat ik het in mijn volgende post wel laat weten of zo)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind