• De vakantie is begonnen en veel mensen gaan op vakantie, zo ook mensen van Quizlet. Nu vroeg ik mij af waar mensen op vakantie gaan. Misschien gaan sommige wel, zonder dat ze het door hebben naar hetzelfde land/gebied en dan is het altijd leuk als je bijvoorbeeld eens een keer af kunt spreken. Dus, drop hier je vakantiebestemming (land, plaats, camping, hotel) en zie wie er nog meer heen gaat!
    Vakantie ervaringen mogen ook geplaatst worden. Tips mogen worden gegeven etc.

    Users - Land - Plaats - Soort verblijf - Lengte/Datum
    Larkin & Wonderlies - Nederland - Ermelo - Tent - 18 t/m 24 juli
    Gaskarths - Spanje - I.O.V Colera - Bungalow - 5 t/m 22 Juli
    Balloo - Oostenrijk & Slovenië - Caravan - 1 augustus, 3 weken
    Furiosa & Dauth - Spanje - Salou- 2 t/m 12 augustus

    [ bericht aangepast op 7 juli 2015 - 17:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Er is afgelopen jaar bij ons ingebroken en als je overal op internet zet wanneer je weggaat is dat niet bepaald veilig. Just saying.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Er is afgelopen jaar bij ons ingebroken en als je overal op internet zet wanneer je weggaat is dat niet bepaald veilig. Just saying.


    Hmn, het is gewoon goed bedoeld hoor. Bij mij is er gewoon iemand thuis...
    Waarom is het nooit goed als ik iets leuks probeer. Er is altijd commentaar op :\

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 16:30 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga naar Spanje, ergens in de buurt van Colera in een grote bungalow van 5 juli tm 22. Hoewel dat dan ook inclusief de overnachtingen is in Frankrijk (we gaan met de auto dus 16 uur rijden :')).


    I just caught the wave in your eyes

    Ik ga naar Oostenrijk & Slovenië vanaf 1 augustus, drie weken met de caravan.


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Balloo schreef:
    Ik ga naar Oostenrijk & Slovenië vanaf 1 augustus, drie weken met de caravan.


    Oostenrijk is wel leuk c:
    Waar ga je heen? Ik zat voor twee jaar geleden in Maltsachersee c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SPECS schreef:
    Er is afgelopen jaar bij ons ingebroken en als je overal op internet zet wanneer je weggaat is dat niet bepaald veilig. Just saying.


    Op Facebook en andere social media, ja. Niet op Quizlet.

    Ik ga naar Spanje met Mitchell, naar Salou van 2 tot en met 12 augustus.


    Your make-up is terrible

    Ik ga niet echt op vakantie, maar toch ook weer wel. :') Ik ga met mijn vader en zijn vriendin van 21 tot en met 23 augustus naar Lowlands in Biddinghuizen en we slapen op de camping daarnaast. Niks vieze tentjes en dronken mensen. Lekker in een bed slapen 's nachts. :Y)


    Caution first, always.

    Vessel schreef:
    Ik ga niet echt op vakantie, maar toch ook weer wel. :') Ik ga met mijn vader en zijn vriendin van 21 tot en met 23 augustus naar Lowlands in Biddinghuizen en we slapen op de camping daarnaast. Niks vieze tentjes en dronken mensen. Lekker in een bed slapen 's nachts. :Y)


    Hé, tenten zijn niet vies :")


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Larkin schreef:
    (...)

    Hé, tenten zijn niet vies :")

    Wel als je er twee nachten in moet blijven liggen en je hebt geen douche etc. :Y)


    Caution first, always.

    Vessel schreef:
    (...)
    Wel als je er twee nachten in moet blijven liggen en je hebt geen douche etc. :Y)


    Oh bah, heeft die camping geen douches?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Larkin schreef:
    (...)

    Oh bah, heeft die camping geen douches?

    Als je op dat terrein van Lowlands blijft slapen, heb je volgens mij niets. Of misschien van die openbare dingen, idk. No thanks. :') En nu we een stacaravan hebben gehuurd op de camping kunnen we gelukkig lekker douchen. c;


    Caution first, always.

    SPECS schreef:
    Er is afgelopen jaar bij ons ingebroken en als je overal op internet zet wanneer je weggaat is dat niet bepaald veilig. Just saying.


    Bij RPG's zeg je meestal ook wanneer je afwezig bent en wanneer en hoe, dus ik denk dat het weinig uitmaakt. Ik denk dat Q heel veilig is als het op zulke dingen aankomt :Y).


    I just caught the wave in your eyes

    Ik ga twee weekjes naar Oostenrijk vlakbij Italië


    26 - 02 - '16

    Ik ben van 12 juli tot 4 augustus in Zuid-Afrika!

    Ik ben van 11 juli tot 26 juli in Malawi aka. Afrika. ^^
    En voor de eventuele belangstellende om mijn huis leeg te plunderen, mijn ouders en broertje zijn gewoon thuis. (:


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'