• Hallo daar,
    Recent had ik een tof idee en vroeg ik me af of er genoeg animo was om er een heus RPG van te maken. Als je even de tijd zou willen nemen om het plot te bekijken en de poll te beantwoorden zou je me alleszins heel blij maken. Een reactie is natuurlijk ook heel erg welkom (;
    Plot

    Het zou gaan over een deel van de mensheid die door verschillende oorlogen en armoede zodanig geëvolueerd zijn dat ze nu ook dierlijke kenmerken bezitten. Ze zien er wel menselijk uit, maar bepaalde karaktertrekken en zintuigen worden door hun dierlijke kant gecontroleerd. Doordat de bevolking bang is geworden van die dierlijke kant, worden deze geëvolueerde mensen, animal spirits genoemd, gevangengenomen en in groepen gedropt in bepaalde reserves waar ze niet uit kunnen ontsnappen. De groep zou dan moeten zien te overleven en beslissen of ze hun dierlijke kant accepteren of niet, in groep zullen werken of niet, enz.
    Ook ben ik van plan er af en toe wat twists in te gooien terwijl het RPG bezig is om er zo zeker leven in te houden.

    Dus animo of niet? Ik zou graag je mening horen! (;

    [ bericht aangepast op 26 dec 2017 - 10:05 ]

    Vind je dit een goed plot?

    55.6% (5 stemmen)
     
    Ja, ik zou zelfs meedoen

    22.2% (2 stemmen)
     
    Ja, ik vind het een goed plot

    0.0% (0 stemmen)
     
    Ja, maar met enkele aanpassingen zoals ...

    0.0% (0 stemmen)
     
    Nee, want ...

    22.2% (2 stemmen)
     
    Nee, niet m'n genre


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Nog iemand die de poll wil invullen? (:


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    FreeThyself schreef:
    Nog iemand die de poll wil invullen? (:


    Bij vijf stemmen vel ik het oordeel

    [ bericht aangepast op 26 dec 2017 - 19:20 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Ondertussen is het rollentopic al geopend!
    Rollentopic


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall