• De vakantie is begonnen en veel mensen gaan op vakantie, zo ook mensen van Quizlet. Nu vroeg ik mij af waar mensen op vakantie gaan. Misschien gaan sommige wel, zonder dat ze het door hebben naar hetzelfde land/gebied en dan is het altijd leuk als je bijvoorbeeld eens een keer af kunt spreken. Dus, drop hier je vakantiebestemming (land, plaats, camping, hotel) en zie wie er nog meer heen gaat!
    Vakantie ervaringen mogen ook geplaatst worden. Tips mogen worden gegeven etc.

    Users - Land - Plaats - Soort verblijf - Lengte/Datum
    Larkin & Wonderlies - Nederland - Ermelo - Tent - 18 t/m 24 juli
    Gaskarths - Spanje - I.O.V Colera - Bungalow - 5 t/m 22 Juli
    Balloo - Oostenrijk & Slovenië - Caravan - 1 augustus, 3 weken
    Furiosa & Dauth - Spanje - Salou- 2 t/m 12 augustus

    [ bericht aangepast op 7 juli 2015 - 17:35 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb ook al vakantie c:

    Btw, ik ga naar Hossegor( surf hemel )wat ligt in Zuid-Frankrijk twee uur vandaan Bordeaux, ik verblijf in een caravan en ik ga voor 18 dagen.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 18:00 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik weet het nog niet - misschien gaan mijn ouders iets last-minute plannen. Ik hoop op Noorwegen, haha. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Larkin schreef:
    (...)

    Oostenrijk is wel leuk c:
    Waar ga je heen? Ik zat voor twee jaar geleden in Maltsachersee c:


    Oostenrijk: zell am see
    Slovenië: terme catez


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Ik ga naar Parijs van 23 tot 26 juli en naar Lowlands van 21 tot en met 23 augustus.

    Ik ben trouwens megajaloers op bovenstaande die naar Hossegor gaat.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ga van 6 tot en met 20 augustus op vakantie naar Egypte, in Hurghada. Dit is de eerste keer dat ik zonder mijn ouders op vakantie ga, haha. :')

    [ bericht aangepast op 4 juli 2015 - 18:24 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ga naar Berlijn vanaf 31 juli tot 5 augustus. Maar dat is voor de judo dus het is niet echt vakantie.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zal straks alles bijwerken! c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Larkin schreef:
    (...)

    Hmn, het is gewoon goed bedoeld hoor. Bij mij is er gewoon iemand thuis...
    Waarom is het nooit goed als ik iets leuks probeer. Er is altijd commentaar op :\

    Ik vind het een heel leuk idee, hoor ^^


    Ik ga twee keer op kamp en nog kamperen ^.^ Maar waar en hoe ga ik niet vertellen x)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik ben verblijf van 14 t/m 18 juli in een hostel in Barcelona met een goede vriendin. Hartstikke veel zin in, want dit is de eerste keer dat ik echt ver van huis ga reizen zonder ouders. Misschien ga ik eind juli met mijn gezin nog naar Boedapest of Praag, maar daar zijn nog geen concrete plannen van.


    i put the fun in funeral

    Patriots — Thailand — Rondreizen — 15 Juli t/m 10 Augustus


    Ik ga vrijdag naar Berlijn!
    En ik ga ook logeren bij een vriendin (die vlakbij Hannover woont) en naar m'n oom en tante (vlakbij Dortmund). Het wordt dus een soort Duitsland-tour ofzo, deze zomervakantie, haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ga van 2 Augustus t/m 16 Augustus naar Zuid-Frankrijk ^^


    Seasons will change, but I shall remain

    Jaaaa, aankomende dinsdag (7 juli) tot en met maandag 13 juli naar Portugal, Albufeira met mijn vriend. Lekker in een appartement met airco :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Net terug van Frankrijk! Misschien nog Turkije ;D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aanstaande maandag tot en met die maandag daarop gaan we met het gezin richting de Veluwe. Daar verblijven we, zoals elke vakantie, op een bungalowpark.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."