• Skrolan is een grote fan van 5 seconds of summer en bij een meet en greet geeft ze een brief aan Ashton, denkend dat hij nooit zal reageren, tot op een dag een onverwachtte brief in haar brievenbus zit.

    I wouldn't know what to do without you. I've only met you once, but I can't wait to change that!
    Xoxo, Ashton Irwin



    -5SoS bestaat
    -Nederlands/Engels geschreven, Engels/Nederlands gesproken
    -Ashton Irwin


    http://www.quizlet.nl/stories/151109/xoxo-ashton-irwin/

    'IEWL MAMA DAT ZIJN CONDOOMS!' 'Je kan maar veilig zijn.' 'Mama! Ashton is gewoon een vriend! Wel soort van.' 'Een gewone vriend vraagt niet om zomaar drie weken naar Sydney te gaan, en als dat niet mag komt een gewone vriend ook niet zomaar drie weken naar hier.' 'Mam geloof me, deze zal ik echt niet nodig hebben. Beloofd.' 'Hou ze toch maar bij, je weet maar nooit hé.' 'Oh my god.' mompelde ik en stak beschaamd die vreselijke dingen weg. Snel ging ik naar mijn kamer en stak mijn laptop aan. Het was wel middernacht in Sydney, maar ik hoopte gewoon dat Ashton online zou zijn. Zoals altijd had ik geluk want vanaf dat ik online was op Skype vroeg die lieverd een videochat aan. Meteen klikte ik op accepteren en wachtte tot dat prachtige snoetje op het scherm verscheen. Zou ik het hem vertellen van de condooms? Ik staarde naar het verduivelde pakje en schaamde mij er echt voor. 'SKROLAN!' 'ASHTON!' riep ik terug en keek meteen naar het scherm. Daar was hij dan. 'YOU GOT HOME FROM SCHOOL!' 'YES! AND YOU ARE REALLY ACTIVE!' 'I KNOW I ATE TOO MUCH BELGIUM CANDY!' 'Did you get my package.' 'Yes and oh my god, it is amazing! I'm high on candy!' Ik schoot in de lach en we praatten over koetjes en kalfjes. 'You'll never believe what my mom bought today.' zei ik blozend en Ash trok een wenkbrauw op. 'What?' ik toonde hem het pakje condooms en ik zag Ash het pakje bestuderen en dan begon hij hysterisch te lachen. 'WHY WOULD YOU MOM BUY YOU SOME FREAKING CONDOMS?' hij kwam bijna niet bij van te lachen, waardoor ik het ook niet meer in kon houden. 'She wants us to be safe!' 'What?' hij begon nog meer te lachen en het was zo aanstekelijk en oh zo schattig. 'She thinks it'll be great if we have some plans to have sex, that we'll be safe.' 'Oh my god. Why does your mom thinks we are going to have sex.' 'I don't even know.'

    [ bericht aangepast op 5 juli 2015 - 12:46 ]

    Ik ga zeker een kijkje nemen! Bij het lezen van het stukje had ik echt een bigsmile, super grappig. :)


    It's about time that I came to start the party