JENNA LEDA MUIR
Twintig ~ Rol onbekend ~ Zenuwachtig
Boodschappen. Boodschappen. Eten. Verantwoordelijk eten. Ik kijk in mijn karretje. Chocolade cornflakes, diet coke, koffie, koffie, koffie, chips, ijs. Ik ben goed bezig, obviously. Ik zucht en gooi snel wat gezondere dingen in mijn kar, dingen waar ik echt van kan leven. Ik lach vrolijk naar de caissière terwijl ik afreken, en huppel naar huis met mijn tas in mijn hand. Het is mooi weer dus lopen is ook echt niet erg. Eenmaal thuis aangekomen, berg ik alles op. "Appartement.... Appartement.." zing ik zachtjes in mezelf, vrolijk omdat ik eindelijk echt alleen ben... Alleen. Lachend dacht ik terug aan een video die ik een tijd geleden gefilmd heb en die ik nog moet editen, de TMI Questions Tag. Ik liep de badkamer in, waar mijn haarverf stond te wachten. Ik wilde al heel lang mijn haar opnieuw verven, en had een nieuwe
kleur gekozen. Mijn moeder vindt dat ik m'n haar verpest. Waarschijnlijk is dat ook zo. Ik haal mijn extensions uit mijn haar (auw auw auw, ze zitten vastgelijmd) en begin met het verven van mijn eigen haar. Nadat ik de verf ook in mijn extensions gedaan heb, als alles moet intrekken, begin ik met nadenken. Wat doe ik, als ik alleen ben? Al snel heb ik een lijstje gemaakt. Als alles klaar is spoel ik de verf weg, en doe ik mijn extensions weer in. "Yes. Yes. Yes Yes yes." Ik grinnik als ik mijn hand door mn haar haal. "So pretty." Mompel ik zachtjes, en haal dan m'n camera tevoorschijn, begin met filmen en eindig mijn dag met editen tot laat in de nacht. Eindelijk is het af, en upload ik de
video. Als hij er eindelijk op staat, ga ik naar bed. Het filmpje van het vliegtuig bewaar ik nog even, die is voor mijn "first week" video.
•••••
Na een paar uur slapen, gaat mijn wekker af. "Uuuuuuugh." Grom ik, en gooi mijn kussen bovenop het ding. Het duurt even voor ik doorheb waar ik ben, en waarom ik hier ben. Ik wrijf in mijn ogen, en ga voorzichtig rechtop zitten. "Right." Mompel ik. Ik ben in LA. Hollywood. TV serie. Actrice. Briefing. BRIEFING. Vandaag is de briefing, vandaag krijg ik te horen wat mijn rol in de serie is! Snel sta ik op en spring in de douche. Als ik daar uit kom kies ik een van min minder 'vreemde'
outfits, omdat ik geen verkeerde indruk wil maken. Mijn make up doe ik hetzelfde als altijd, en ik prop iets wat op ontbijt lijkt in mijn mond, en loop vervolgens de deur uit. Daar hou ik een taxi aan, en geef hem het adres waar ik moet zijn. Na een tijdje bedank ik de man, en loop ik richting het gebouw. Daar blijf ik staan, en bijt op mijn lip. "This is it..." Mompel ik tegen mezelf, niet zeker of ik nu naar binnen moet gaan of niet.
Spinning around, I'm weightless.