[niemand loopt gelijk lol]
JENNA LEDA MUIR
Twintig ~ Rol onbekend ~ Zenuwachtig
![](http://4.bp.blogspot.com/-wMAMNh8PdLE/VJl6OnYfdkI/AAAAAAAAmWs/XCEc0fYFHpg/s1600/Divider%2BR.png)
De jongen keek op, en keek me aan. "Hey, oh, het spijt me." Zei hij, en legde zijn benen schuin neer,"Ik weet niet of dit lukt, anders sta ik wel even op." Stelde de jongen voor, maar ik schudde mijn hoofd. "Het lukt wel," glimlachte ik, waarna ik er - super onhandig, wie trekt er dan ook een rokje aan als ze gaat vliegen - overheen stapte, en zo ongeveer op de persoon bij het raam viel. "Sorry. Sorry. Sorry." Mompelde ik een beetje ongemakkelijk; de oude vrouw keek me erg boos aan. Toen ik eindelijk zat, en mijn tas onder mijn stoel had geschoven, draaide ik me naar de jongen naast me toe. "Hi." Glimlachte ik toen, "Sorry voor mijn onhandigheid. Ik ben Jenna." Zei ik, waarna ik naar mijn tas keek. "Dit klinkt misschien een beetje gek, maar ik ehm..." Ik zweeg even, "Ik heb een youtube-kanaal, en ik wilde een vlog maken over de reis naar LA voordat ik eindelijk ga beginnen met écht acteerwerk en nouja zou je het erg vinden om gefilmd te worden?" Ik beet kort op mijn lip, "Oh, god. Sorry. Ik ratel." Ik glimlachte verontschuldigend naar de jongen naast me..
Spinning around, I'm weightless.