• Omdat het vorige topic vol is en ik denk dat de meeste wel een nieuw topic willen.

    Dit is een algemeen topic waar je kan praten over Howrse.

    Als je wil laten weten wie je bent op Howrse, dan kun je dit doen in het ID topic

    Als je wilt vertellen wat je fokt qua paarden op Howrse, dan kun je dit doen in het Fok topic

    Als je iets wilt vragen, dan kun je dit doen in het Vragen topic

    Graag vragen in het vragen topic stellen, ik vraag ook wel eens een vraag en dan niet in het vragen topic. Maar het is wel overzichtelijker om het in het Vragen topic te vragen.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 20:55 ]


    Physics is awesome

    Dus gp fokken met de trekpaardjes wordt erg lastig...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Het kan zeker. Dan zou je ze eerst helemaal moet bluppen tot 100% en daarna pas mee gaan fokken. Dan haal je het beste eruit.

    Nou, mijn eerste eenhoornveulen is geboren hoor!
    Kira


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Netjes! Ik fok sinds kort ook eenhoorns.

    Renze schreef:
    Netjes! Ik fok sinds kort ook eenhoorns.


    Welk(e) ras(sen) fok je?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Uni-shets en uni-Tinkers onder andere.

    Voor degene die geïnteresseerd is: Columbus en ik hebben zojuist een schrijfteam opgericht. Dit is nog in opbouw, houd mijn en Columbus' pagina in de gaten.

    Renze schreef:
    Uni-shets en uni-Tinkers onder andere.

    Voor degene die geïnteresseerd is: Columbus en ik hebben zojuist een schrijfteam opgericht. Dit is nog in opbouw, houd mijn en Columbus' pagina in de gaten.


    Misschien handig om ook in het Fok topic te zetten?

    Ik heb geen EV anders zou het voor mij interessant zijn.

    Vandaag staan er goeie paarden op de veiling. Hopelijk staan ze er morgen ook nog.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 22:22 ]


    Physics is awesome

    In het foktopic staat het al? Of niet? Idk. Ik ga kijken.
    Edit, bedoel je het ID topic? Daar heb ik het toegevoegd inmiddels. :Y)

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 22:37 ]

    Renze schreef:
    In het foktopic staat het al? Of niet? Idk. Ik ga kijken.
    Edit, bedoel je het ID topic? Daar heb ik het toegevoegd inmiddels. :Y)


    Nog niet.

    Nee, het Fok topic. Want een team gaat toch paarden fokken? Tenminste zo heb ik het begrepen van Howrse.


    Physics is awesome

    Een team kan inderdaad paarden fokken, maar ik doe eenhoorns in mijn eentje :') En ik ben ook niet op zoek naar dekkingen oid. :3

    Renze schreef:
    Een team kan inderdaad paarden fokken, maar ik doe eenhoorns in mijn eentje :') En ik ben ook niet op zoek naar dekkingen oid. :3


    Waarom zit je dan in een team?


    Physics is awesome

    Omdat dat team een schrijfteam is en geen fokteam :Y)

    @Renze

    Mocht je nog een EV willen kopen, op de veiling staat een veulen (merrie) met een gp van 1816. Ik dacht laat het even weten aangezien je EV's nu fokt, ik weet niet of de gp hoog genoeg is. Ze heet Dream Girl (affix = ^^^seven^hills^^^)

    En de verkoopster/verkoper heeft een prijs van 2.500 Equus. \

    Mocht iemand nog naar een bepaald ras op zoek zijn of gewoon op zoek zijn naar een paard, als ik tijd heb dan kijk ik graag op de handel of er iets interessants bij zit voor je.


    Physics is awesome

    Quokka, leuk, bedankt!
    Maar mijn beste beest heeft een gp van 2100+, dus een gp van 1800 is eigenlijk te laag al, haha. Maar toch bedankt dat je even hebt gekeken. :Y)

    Renze schreef:
    Quokka, leuk, bedankt!
    Maar mijn beste beest heeft een gp van 2100+, dus een gp van 1800 is eigenlijk te laag al, haha. Maar toch bedankt dat je even hebt gekeken. :Y)


    Graag gedaan. Op de particuliere verkoop ben ik tot nu toe geen paard tegen gekomen dat voldoet aan je eisen.

    En de veiling is veel te verleidelijk.

    Edit: Eentje gevonden die 2105 heeft, maar dat zal wel te laag zijn.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 15:40 ]


    Physics is awesome