Jaden Joël Adams
De uren verstrijken en het is voor Mitchell en mij tijd om te slapen. Ik ben enorm zenuwachtig voor morgen, want morgen moet ik naar de studio's waar de serie opgenomen wordt. Ik kleed me om en loop vervolgens naar de badkamer. Ik verwijder m'n make-up and poets m'n tanden. Dan loop ik naar m'n bed en kruip onder de dekens. Voor Mitchell naar zijn eigen bed gaat, komt hij nog eerst even bij mij langs. 'Zin in morgen?' vraagt Mitchell. Ik knik. 'Maar ik ben ook best wel zenuwachtig, want ik zal ook de rest van de cast ontmoeten.' zeg ik en gaap. Ik ben echt moe, maar het zal het denk ik wel waard zijn. 'Hoe laat moet je er zijn?' vraagt Mitchell als hij opstaat. Ik pak het kaartje die ik thuis al had gekregen en kijk naar de tijd. 'Ik moet er om half 10 zijn, maar ik ga waarschijnlijk al om kwart voor 9 weg. Omdat ik nog eerst moet uitvogelen waar ik moet zijn.' zeg ik en leg het kaartje weer weg. Wacht eens, ik kan nu ook al gaan kijken waar ik morgen moet zijn. Ik pak weer het kaartje en mijn mobiel en ik zoek op Google Maps waar ik moet zijn. 'Dat is hier niet zo ver vanaf, de studio's zijn hier 45 minuten vanaf. Dus zoals ik al zei, ik vertrek om kwart voor 9.' zeg ik en leg mijn mobiel en het kaartje weer weg. Ik geef Mitchell nog snel een vriendschappelijke knuffel en Mitchell verlaat vervolgens de kamer waar ik slaap. Ik kijk naar het plafond en glimlach als ik denk aan morgen. En met die gedachte val ik in slaap.
De volgende ochtend gaat Mitchell's wekker die ik vanuit mijn kamer kan horen. Als Mitchell die wekker zo vroeg zet, dan heeft het een reden. 'Jaden, sta op. Je moet binnen een uur al weg. En jou kennende, jij neemt echt voor alles de tijd.' zegt Mitchell en verlaat de kamer. Ik wrijf in m'n ogen en ga rechtop zitten. Dan sta ik op en loop naar de badkamer om mij op te frissen. Ik doe wat make-up op en doe m'n haar goed. Als ik tevreden ben met alles, loop ik terug naar 'mijn' slaapkamer en kleed me aan. Ik heb voor vandaag een zwart leren jasje, een grijs shirt met glitters en een zwarte leren broek gekozen, echt mijn stijl natuurlijk. Als ik helemaal klaar ben, pak ik mijn spullen en loop naar beneden. Mitchell had ondertussen al ontbijt gemaakt voor mij en is ondertussen bezig met zijn eigen ontbijt. Ik ga zitten op een stoel zodra ik beneden ben en ik begin te eten. Ik voel hoe zenuwachtig ik voor vandaag ben, maar ik probeer het te onderdrukken. Als ik het niet onderdruk, dan kan ik amper eten en krijg ik echt geen hap door mijn keel. 'Jaden, moet ik je vandaag naar de studio's brengen? Of ga jezelf met het openbaar vervoer?' vraagt Mitchell als hij vervolgens bij mij komt zitten. 'Als jij me wilt brengen, vind ik het goed. Maar ik hoop echt dat ik zo snel mogelijk geld kan verdienen om zelf een auto te kopen om hier van A naar B te kunnen.' zeg ik en kijk Mitchell aan. Mitchell knikt en blijkt er vrede mee te hebben. Als ik mijn ontbijt op heb, sta ik op en breng de beker en het bord naar de keuken. Ik zet het in de gootsteen en loop terug. Ik pak mijn mobiel en zie dat het 5 over half 9 is. 'Goed, over 10 minuten vertrekken we.' zeg ik zenuwachtig. Mitchell weet wel wanneer ik zenuwachtig ben, hij merkt dat altijd. Zolang ik nog op Mitchell moet wachten, pak ik mijn mobiel en sms wat met mijn familie die willen weten hoe het nu met me gaat. Ik ben dan wel zenuwachtig, toch kijk ik er best wel naar uit. Zodra ik opmerk dat Mitchell opstaat, sta ik ook op en pak mijn jas. Als Mitchell terug komt uit de keuken en z'n sleutels pakt, wacht ik op hem in de hal. Ik open de deur zodra Mitchell klaar is om te gaan. Ik stap in de auto van Mitchell en kijk naar buiten. 'Klaar voor?' vraagt Mitchell als hij naast mij instapt. Ik knik zenuwachtig. Zodra we wegrijden, kijk ik weer naar buiten en zucht zenuwachtig. 'Ach joh, je bent zo van die zenuwen af Jaden. Het komt goed.' zegt Mitchell en legt voor een aantal seconden een hand op mijn been. Ja, Mitchell heeft gelijk. Het komt goed, ik zal van de zenuwen af zijn als ik eenmaal op locatie ben.
[ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 23:10 ]
"A star has no meaning without a starlight" - Ravi