• [ bericht aangepast op 29 juni 2015 - 15:47 ]


    Danmarks Dynamite.

    LIEKE EN GABS. Hoe laat komen jullie zaterdag ong? En we gaan naar het Henschotermeer want het word vet warm dus neem iets voor daar mee. (Dat is dus een meer, waar mensen zwemmen en volleyballen en idk, dat is bij mij om de hoek half.)


    Reality's overrated.

    Moet ik even met Lieke bespreken! EN OKE HEHE ME LIKEY


    Danmarks Dynamite.

    Noek, hoe laat kan ik komen aangezien ik op vrijdag kom? Wat is handig vergeleken met de rest van de mensen die op vrijdag komen? (Idk wie allemaal)
    Ik ben dus even Esmée bc ik werk aan Noek's profiel


    Reality's overrated.

    Nu weet ik alleen niet of Noek zelf ook nog wel op Q zit oh.


    Reality's overrated.

    Ezra moet meer scenes krijgen in pll ik mis hem.


    Reality's overrated.

    Ik vroeg me een af waarom ik tegen mezelf praatte.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2015 - 19:13 ]


    Reality's overrated.

    Hij verdient de hoofdrol tbh bc Ian.


    Reality's overrated.

    Esmee omg


    Danmarks Dynamite.

    Effs schreef:
    Noek, hoe laat kan ik komen aangezien ik op vrijdag kom? Wat is handig vergeleken met de rest van de mensen die op vrijdag komen? (Idk wie allemaal)
    Ik ben dus even Esmée bc ik werk aan Noek's profiel


    Dat hebben we al honderdduizend keer besproken lieve schat. Als je met de trein komt, ik ben tussen elf en half twaalf bij de bushalte. Als je pas heel laat weg kan, kan Peter je om twee uur halen vanaf jouw huis btw.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2015 - 19:15 ]


    Reality's overrated.

    McDonell schreef:
    Esmee omg


    ?


    Reality's overrated.

    Effs schreef:
    (...)

    Dat hebben we al honderdduizend keer besproken lieve schat. Als je met de trein komt, ik ben tussen elf en half twaalf bij de bushalte. Als je pas heel laat weg kan, kan Peter je om twee uur halen vanaf jouw huis btw.


    Ja maar ik kan dan niet meer om die tijd komen, daarom vroeg ik het want dat laatste had je nog niet gezegd, lieve schat. En vanaf mijn huis? Bedoel je niet het station? :')


    Reality's overrated.

    Ik klik steeds per ongeluk op bericht aanpassen ipv quoten dit is verwarrend.


    Reality's overrated.

    Ian the bae


    Danmarks Dynamite.

    McDonell schreef:
    Ian the bae


    Reality's overrated.

    Effs schreef:
    (...)

    Ja maar ik kan dan niet meer om die tijd komen, daarom vroeg ik het want dat laatste had je nog niet gezegd, lieve schat. En vanaf mijn huis? Bedoel je niet het station? :')


    Nee, vanaf je huis.


    Reality's overrated.