• [ bericht aangepast op 29 juni 2015 - 15:47 ]

Danmarks Dynamite.

DIT MAAKT ME ALTIJD DOOD.

Luke would be the cutest to cuddle with at night, he'd rest your head on his chest and play with your hair while making small talk about your day and when he thinks your asleep you'd hear him say stuff about all the stuff he loves about you and how he sees your future and how he's to afraid to say it to you when you're awake and how you could react

Danmarks Dynamite.

McDonell schreef:
    DIT MAAKT ME ALTIJD DOOD.

Luke would be the cutest to cuddle with at night, he'd rest your head on his chest and play with your hair while making small talk about your day and when he thinks your asleep you'd hear him say stuff about all the stuff he loves about you and how he sees your future and how he's to afraid to say it to you when you're awake and how you could react

LAFKJFALKFJKLASFJLSKFJALKSFJALKFJALKSFJALKJF

stay safe because I like being alive at the same time as you

Malums schreef:
    DUS SINDS GISTEREN KOMT COBRA 11 WEER OP RTL 4 EN DAT GING IK DUS KIJKEN MET M'N MOEDER. TEN EERSTE, HUUB STAPEL HAD EEN GASTROL EN ZE SCHREVEN Z'N NAAM ALS HUUP STAPEL EN IK GING DOOD.
    TEN TWEEDE WAS HET DE EERSTE AFLEVERING MET TOM BECK (ALFKKJADKLJFLDSJFKEFKDKJW) DUS HIJ VERGAT STEEDS DAT ZE COBRA 11 HETEN DUS OP HET EINDE ZO. "OKE PYTHON 4 KOMT ERAAN."
    "NEE, SUKKEL, HET IS COBRA 11. ONTHOU DAT NOU." EN MIJN MOEDER EN IK GLEDEN LETTERLIJK VAN DE BANK AF VAN HET LACHEN HAHAHAHAHAHA. IN HET DUITS KLINKT HET WEL LEUKER MAAR ALSNOG HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.

HAHAHAHAHAHAHAHA WTF

Danmarks Dynamite.

DIT IS NICE.

McDonell schreef:
    (...)
    HAHAHAHAHAHAHAHA WTF

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

I think of this everyday.

Danmarks Dynamite.

Malums schreef:
    DIT IS NICE.

Ga je die kopen?

Danmarks Dynamite.

Hoi. Ons internet was dus de hele tijd kapot en ik was dood want toetsweek en ik kon niet leren en ik leer nooit maar nu kon ik ook niet mijn tijd verdoen aan vrienden zoeken of vrienden hebben of random dingen op internet enzo. Dus ja.

Reality's overrated.

Wacht Lieke, je hebt toch niks aan een retourtje. :'D
    Of is het gewoon random. :'D

Danmarks Dynamite.

Ik ga eventjes weg. Naar de action, bye y'all.

Danmarks Dynamite.

Action is leven.

Reality's overrated.

McDonell schreef:
    I think of this everyday.

Zie little Lukey kijken dan.

McDonell schreef:
    Wacht Lieke, je hebt toch niks aan een retourtje. :'D
    Of is het gewoon random. :'D

Nah. Want het is maar geldig t/m 31 juli dus die kan ik ervoor wss niet gebruiken. (:
    Al zou ik graag nog een keer naar Maastricht willen en dan is zoiets heel handig.

Effs schreef:
    Hoi. Ons internet was dus de hele tijd kapot en ik was dood want toetsweek en ik kon niet leren en ik leer nooit maar nu kon ik ook niet mijn tijd verdoen aan vrienden zoeken of vrienden hebben of random dingen op internet enzo. Dus ja.

Als het internet eruit is heb je echt een gevoel alsof je geen leven hebt, vind ik dan. HAHAHA.

Malums schreef:
    (...)

Als het internet eruit is heb je echt een gevoel alsof je geen leven hebt, vind ik dan. HAHAHA.

Trueee. Ik zit dan zo van: "Oh." Maar dan vind ik wel een leven, ik heb internet niet nodig, maar het is wel even vervelen.

Reality's overrated.