• Oke mensen wie kijkt hier wel eens True life?..Gisteren ging het over mensjes die in zichzelf snijden..Ik bedoel serieus ze vonden het zo lekker en geruststellend dat ik er gewoon bang van werd..Ze werden behandeld enzo,Zo'n meisje die deed het al een week niet meer En dan gebruikte ze rode vloeistof omdat ze anders het opgeluchte gevoel niet kreeg.hun armen lagen helemaal onder de krasjes enzo.Ze pakte een schaar en sloeg ermee op haar hand.Toen zat er een gat in zegt ze: Wops dat ging perongelijk!Okee je kan het zelf niet helpen,Ik wil niet dat het lullig over komt..,maar ik vind het gewoon eng.En die mensen doen he omdat ze het nodig hebben tegen de pijn,en dan worden ze er blij van:S,like vinden jullie dat niet raar,ze kunnen gewoon neit zonder:O Dat mens werd depressief op haar werk en dan gaat ze snijden:S


    Pictures fade away, but memories are forever

    owjah da heb ik maanden trg gezien zal waarschijnlijk herhaling zijn want ik heb het gistere ni gezien

    enja das juist als er mensen verslaaft zijn aan drugs of rokn enzo van die dingen! volges mij is da gwn om de pijn in hun hart te kunnen vergeten! ik zelf heb me nog nooit gesneden zou het wel kunnen ma iets houd me tgn ik weet niet wat ik denk Tom(H)kaulitz


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Heb ik dat gemist - slaat zichzlf voor de kop - Ik kijk dat echt altijd en dan is het saai en nu mis ik het komt er wat interresants op ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    IK snap het niet, dat zulke mensen dat doen.
    Maar ik begrijp wel dat het voor sommige mensen een uh.. weetikveelhoejedatzegt is.

    je snapt me wel toch?

    Nja,
    ik vind het ook best eng.
    Ik heb er ook een boek overgelezen.
    :|


    AAP

    Buh snijde is voor aandacht trekkers :O naja Sommige ik heb da vroeger gedaan ,, toen men leve kut begon te worde ^^ en nu is men leve nog Méér Kut maar ja ik heb iet veel beter dan snijde gevonde ,, MIJN COMPUTER (H)
    x33


    He's the reason for the teardrops

    dat hebk gesien..
    best wel eng.. wnat ik d8 toen opeens aan een vriendin van me :$ die snyd wel..
    :'(
    eigenlyk hadk opmoete neme en aan haarlate sien...


    We can only learn to love by loving.

    heb het al eens gezien,e n gistere trug een paar seconden ofzo xD
    nja is idd als en verslaving, en net zoals en verslaving is het moeilijk om te stoppen :o


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    jaah idd dat heb ik gezien
    ook met dat meisje die haren uit haar hoofd trok he :|


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Owhh My God .
    Nee, begrijp ik niet ;
    Ik loop al hysterisch te doen als ik een ieniemienie sneetje in mijn vinger heb =P
    'k Heb ook ergens op een site gezien een meisje dat in haar arm 'rette mich' had gekrast (met foto -.- )
    en 't was diep ze ... is ook zo ziek !
    x


    /

    jaah idd dat heb ik gezien
    ook met dat meisje die haren uit haar hoofd trok he :|

    Jaaa :|


    Pictures fade away, but memories are forever

    Owhh My God .
    Nee, begrijp ik niet ;
    Ik loop al hysterisch te doen als ik een ieniemienie sneetje in mijn vinger heb =P
    'k Heb ook ergens op een site gezien een meisje dat in haar arm 'rette mich' had gekrast (met foto -.- )
    en 't was diep ze ... is ook zo ziek !
    x
    ^


    Ielll dat vind ik wel eenbeetje heeel erg ver gaan..

    Maar ik kan niet tegen bloed..
    dus ik word ook al panisch van 1 sneetje... :8


    AAP

    ik ben ook vaak down, en ik snij me ook.. ik wil er ook vanaf komen! maar jah, mijn hele arm zit onder de littekens... ik vind het een beetje 'normaal' maar die aflevering van True Life heb ik niet gezien ;)


    You move me ......... Kurt

    Ik had t ook gezien, ik begrijp gewoon niet dat mensen zoiets doen!
    Als je problemen hebt kun je er toch beter met iemand anders over praten.

    Ik zou dat echt niet durven, lijkt me zo pijnlijk :|


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    ik ben ook vaak down, en ik snij me ook.. ik wil er ook vanaf komen! maar jah, mijn hele arm zit onder de littekens... ik vind het een beetje 'normaal' maar die aflevering van True Life heb ik niet gezien ;)


    Snij jij?
    :O
    Hoe ben je daar dan uh.. aangekomen/bijgekomen??

    ik kan het niet echt begrijpen..
    :$


    AAP

    (...)^


    Ielll dat vind ik wel eenbeetje heeel erg ver gaan..

    Maar ik kan niet tegen bloed..
    dus ik word ook al panisch van 1 sneetje... :8

    is idd verregaand:o
    nja tegen bloed kan ik wel ,mrjah hb veel lievr dt het gewoon in mn lichaam blijft zitten xD
    klinkt wel raar vn mij o.O


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)

    Snij jij?
    :O
    Hoe ben je daar dan uh.. aangekomen/bijgekomen??

    ik kan het niet echt begrijpen..
    :$

    omdat ik toen heel veel doormaakte.. en toen wilde ik die pijn niet meer voelen, en ben ik mezelf gaan snijden...


    You move me ......... Kurt