• Lieve users,

    weken lang hebben jullie met smart gewacht op het verlossende antwoord. Wie o wie hoort bij de nieuwe generatie bèta-readers?
    Bij deze zullen we jullie niet langer in spanning laten wachten.

    De nieuwe bèta readers zijn
    Wiarda
    Novoselic
    SirGwaine
    BlueJays
    Mylintis
    Woodhouse

    Geef ze een hartelijk applaus!

    Groeten,
    Krull
    Namens de bèta-readers

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 21:36 ]

    Jiiiip! Gefeliciteerd! En de anderen natuurlijk ook (:

    Naoko schreef:
    (...)

    In het topic waarin aangekondigd werd dat de tweede ronde begon.


    Juist ja.

    *Loopt voorzichtig topic uit.*


    Queer zijn is gewoon alles

    Dinnaa schreef:
    Hoe kan dit? - ik heb me een week van tevoren ingeschreven maar ik heb geen bericht gekregen dat de eerste ronde was gesloten.
    Wel gefeliciteerd.


    Er worden geen berichtjes met updates verstuurd, want dat zou ons heel veel werk kosten gezien het aantal mensen dat zich aanmeldt. Hiervoor zul je het nieuwsforum in de gaten moeten houden tijdens verkiezingen. ^^
    In het topic over de eerste ronde stond de datum vermeld dat de eerste ronde zou sluiten, en toen het zover was, werd de beginpost ook aangepast om duidelijk te maken dat men zich niet meer kon aanmelden. Er werd uiteindelijk ook een link gepost naar het topic over de tweede ronde.



    Cordon schreef:
    Wat ik me wel afvraag, hoeveel mensen waren er door naar de tweede ronde?(:


    Twintig inderdaad (derde zin in dit topic), maar ik geloof dat je dat al had gemerkt. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    gefeliciteerd!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Van harte gefeliciteerd Jipje, Nina en Lotta! En natuurlijk ook heel prettig voor de andere drie dames die ik niet ken!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nu vraag ik me wel af hoe hoog Jip stond in die top 6, anyways ik had Jip wel verwacht. Ze heeft het al eens geflikt, dus waarom geen tweede keer.:'D
    Gefeliciteerd iedereen.:3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Nu vraag ik me wel af hoe hoog Jip stond in die top 6, anyways ik had Jip wel verwacht. Ze heeft het al eens geflikt, dus waarom geen tweede keer.:'D
    Gefeliciteerd iedereen.:3


    Haha, sorry, maar daar gaan we niets over zeggen. :'D Dat zou een beetje flauw zijn tegenover de nieuwe bèta's, want ze hebben zich niet aangemeld voor een wedstrijdje.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd !


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Square schreef:
    (...)

    Haha, sorry, maar daar gaan we niets over zeggen. :'D Dat zou een beetje flauw zijn tegenover de nieuwe bèta's, want ze hebben zich niet aangemeld voor een wedstrijdje.


    Dat dacht ik al En dat snap ik ook.(:
    Ik gok dat ze wel eerste zal zijn geweest, gewoonweg omdat ze heel lang (jaren?) ervaring heeft met teksten verbeteren dus ja. Hoe dan ook, maakt ook niet uit.....En nu, nu het bekend is mag het wel: GO JIP.


    You were born original, don't die as a copy.

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    Gefeliciteerd iedereen! Bij sommige verbaasd het me helemaal niet dat degene ertussen zit(ten). Zoals Woodhouse.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wauw, dit is echt geweldig! Bedankt voor alle felicitaties! (bloos)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Gefeliciteerd allemaal! ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Gefeliciteerd! *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Gefeliciteeeerd!