• Lieve users,

    weken lang hebben jullie met smart gewacht op het verlossende antwoord. Wie o wie hoort bij de nieuwe generatie bèta-readers?
    Bij deze zullen we jullie niet langer in spanning laten wachten.

    De nieuwe bèta readers zijn
    Wiarda
    Novoselic
    SirGwaine
    BlueJays
    Mylintis
    Woodhouse

    Geef ze een hartelijk applaus!

    Groeten,
    Krull
    Namens de bèta-readers

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 21:36 ]

    Avandra schreef:
    (...)Ik dacht net hetzelfde, maar toch congrats aan iedereen. (Btw, Melanie is ook 2x mod geweest en stiekem was ik wel blij dat ze er opnieuw bijzat, want ze deed echt veel als mod) Stiekem vraag ik me nu wel af wie de andere waren die door waren. :)


    We gaan natuurlijk geen lijst posten, maar ze mogen het nu wel zeggen, als ze dat willen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Leuk leuk ^^.


    i put the fun in funeral

    Aah, wat gaaf! (bloos) Gefeliciteerd aan alle mede-newbies! ^^

    Overigens begrijp ik wel dat sommigen het misschien niet helemaal eerlijk vinden dat ik opnieuw ben gekozen, want ik heb de ervaring van bèta-zijn natuurlijk al gehad. Toch zou ik wel willen benadrukken dat ik geloof (slash hoop) dat de mensen die de rondes hebben nagekeken, het zo eerlijk mogelijk hebben afgehandeld door mijn inzendingen op dezelfde manier te behandelen als alle anderen. Als het al niet eerlijk is dat ik een tweede keer gekozen ben, ligt de schuld bij mij, want dan had ik maar niet zo zelfzuchtig moeten zijn om me een tweede keer in te schrijven. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gefeliciteerd allemaal!! (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Wel, als we het mogen zeggen: ik was er door! :)
    Ik hoop wel dat er een soort 'verbetering' komt, zoals vorige keer. Dan kan ik zien wat ik allemaal fout had.


    What would Emma do?

    Ik kan het nog niet helemaal geloven, maar wauw, super bedankt! C:
    En gefeliciteerd aan de anderen die ook bèta zijn geworden! *O*


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist, and if they did, I wouldn't be one of them.

    Hoe kan dit? - ik heb me een week van tevoren ingeschreven maar ik heb geen bericht gekregen dat de eerste ronde was gesloten.
    Wel gefeliciteerd.


    Sometimes you miss the memories, not the person.

    Dinnaa schreef:
    Hoe kan dit? - ik heb me een week van tevoren ingeschreven maar ik heb geen bericht gekregen dat de eerste ronde was gesloten.
    Wel gefeliciteerd.
    Dat wordt zover ik weet enkel via de topics meegedeeld.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dinnaa schreef:
    Hoe kan dit? - ik heb me een week van tevoren ingeschreven maar ik heb geen bericht gekregen dat de eerste ronde was gesloten.
    Wel gefeliciteerd.


    Omdat men geen bericht stuurt als je niet door bent, dat neemt veel te veel tijd in beslag.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gefeliciteerd allemaal! (yeah)

    Wat ik me wel afvraag, hoeveel mensen waren er door naar de tweede ronde?(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Cordon schreef:
    Wat ik me wel afvraag, hoeveel mensen waren er door naar de tweede ronde?(:


    Het zijn er toch altijd een stuk of 20?

    Tenminste, dat was de vorige keer wel zo, toen ik ook door was naar de tweede ronde c;


    26 - 02 - '16

    Cordon schreef:
    Wat ik me wel afvraag, hoeveel mensen waren er door naar de tweede ronde?(:


    Twintig, dat is gezegd.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naoko schreef:
    (...)

    Twintig, dat is gezegd.


    When and where?O:

    Sorry, had ik niet gezien.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Cordon schreef:
    (...)

    When and where?O:

    Sorry, had ik niet gezien.^^


    In het topic waarin aangekondigd werd dat de tweede ronde begon.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried